Německý gigant v oblasti sportovního oblečení Adidas oznámil, že v letošním roce očekává pokles prodeje v Severní Americe kvůli přesycenému trhu. Společnost bude vyprodávat zbývající tenisky ze své ukončené řady Yeezy. V roce 2024 se očekává pokles ve středně vysokém jednociferném tempu, zatímco ve všech ostatních regionech se předpokládá růst. Navzdory obtížnému roku 2023 navrhne Adidas nezměněnou dividendu ve výši 0,70 eur na akcii. Společnost vykázala čistou ztrátu z pokračujících činností ve výši 58 milionů eur. Adidas doufá, že se mu podaří získat zpět podíl na trhu od konkurentů, jako je Nike, i když poptávka po sportovním oblečení klesá. Společnost zaznamenala úspěch s nízkými semišovými teniskami, jako jsou Samba a Gazelle, přičemž prodej obuvi ve čtvrtém čtvrtletí vzrostl o 8 %. Prodej oblečení však klesl o 13 %. Analytici se domnívají, že Adidas pod vedením generálního ředitele Bjorna Guldena dělá pokroky, protože roste popularita značky a snižuje se potřeba slev.
Německý gigant v oblasti sportovního oblečení Adidas oznámil, že v letošním roce očekává pokles prodeje v Severní Americe kvůli přesycenému trhu. Společnost bude vyprodávat zbývající tenisky ze své ukončené řady Yeezy. V roce 2024 se očekává pokles ve středně vysokém jednociferném tempu, zatímco ve všech ostatních regionech se předpokládá růst. Navzdory obtížnému roku 2023 navrhne Adidas nezměněnou dividendu ve výši 0,70 eur na akcii. Společnost vykázala čistou ztrátu z pokračujících činností ve výši 58 milionů eur. Adidas doufá, že se mu podaří získat zpět podíl na trhu od konkurentů, jako je Nike, i když poptávka po sportovním oblečení klesá. Společnost zaznamenala úspěch s nízkými semišovými teniskami, jako jsou Samba a Gazelle, přičemž prodej obuvi ve čtvrtém čtvrtletí vzrostl o 8 %. Prodej oblečení však klesl o 13 %. Analytici se domnívají, že Adidas pod vedením generálního ředitele Bjorna Guldena dělá pokroky, protože roste popularita značky a snižuje se potřeba slev.