Největší světová společnost Tencent, která se zabývá videohrami, se zaměřuje z vývoje velkorozpočtových západních franšíz na jednodušší a ziskovější hry. Společnost přesunula stovky zaměstnanců, kteří pracovali na mobilní verzi hry “Assassin’s Creed Jade”, do nově spuštěné hry “DreamStar”, která má konkurovat hitu “Eggy Party” konkurenční společnosti NetEase. Rozhodnutí upřednostnit jednodušší hry přichází v době, kdy společnost Tencent čelí problémům s vývojem nákladných franšízových her, které mají nižší ziskové marže kvůli licenčním poplatkům a marketingovým výdajům. Generální ředitel společnosti Tencent Pony Ma zdůraznil potřebu zlepšení v divizi videoher, která v roce 2023 generovala 30 % celkových příjmů společnosti. S cílem podpořit inovace společnost Tencent nedávno zahájila projekt “Jarní bambusové výhonky”, který podporuje vývoj vlastních her s jedinečnou hratelností. Cílem společnosti je snížit licenční poplatky na méně než 10 % tržeb při jednáních. Strategický posun společnosti Tencent přichází po neúspěších, včetně ukončení hry “Apex Legends Mobile” a neúspěchu interní hry “Undawn”. Západní společnosti jako Microsoft také konkurují populárním hrám společnosti Tencent, jako je “Call of Duty Mobile”. Během svátků lunárního nového roku zaznamenaly nejlepší hry společnosti Tencent “Honor of Kings” a “PUBG Mobile” pokles příjmů.
Největší světová společnost Tencent, která se zabývá videohrami, se zaměřuje z vývoje velkorozpočtových západních franšíz na jednodušší a ziskovější hry. Společnost přesunula stovky zaměstnanců, kteří pracovali na mobilní verzi hry “Assassin’s Creed Jade”, do nově spuštěné hry “DreamStar”, která má konkurovat hitu “Eggy Party” konkurenční společnosti NetEase. Rozhodnutí upřednostnit jednodušší hry přichází v době, kdy společnost Tencent čelí problémům s vývojem nákladných franšízových her, které mají nižší ziskové marže kvůli licenčním poplatkům a marketingovým výdajům. Generální ředitel společnosti Tencent Pony Ma zdůraznil potřebu zlepšení v divizi videoher, která v roce 2023 generovala 30 % celkových příjmů společnosti. S cílem podpořit inovace společnost Tencent nedávno zahájila projekt “Jarní bambusové výhonky”, který podporuje vývoj vlastních her s jedinečnou hratelností. Cílem společnosti je snížit licenční poplatky na méně než 10 % tržeb při jednáních. Strategický posun společnosti Tencent přichází po neúspěších, včetně ukončení hry “Apex Legends Mobile” a neúspěchu interní hry “Undawn”. Západní společnosti jako Microsoft také konkurují populárním hrám společnosti Tencent, jako je “Call of Duty Mobile”. Během svátků lunárního nového roku zaznamenaly nejlepší hry společnosti Tencent “Honor of Kings” a “PUBG Mobile” pokles příjmů.
