Morgan Stanley identifikuje společnost Phinia Inc. jako lukrativní investici v rychle se rozvíjejícím sektoru elektromobilů.
Významný analytik Adam Jonas vidí potenciální nárůst o 47 % a cílovou cenu 50 USD.
S důrazem na peněžní toky a disciplinované řízení kapitálu Phinia vyniká mezi americkými dodavateli.
V rychle se rozvíjejícím odvětví elektromobilů si společnost Morgan Stanley všimla společnosti Phinia Inc. jako výnosného podniku pro investory. Konkrétně společnost Phinia, dodavatele automobilových komponentů, který se v roce 2023 vyčlenil ze společnosti BorgWarner, představil potenciálním investorům analytik společnosti Morgan Stanley Adam Jonas s ratingem “overweight” a cílovou cenou 50 USD. Jonas zdůraznil, že společnost Phinia je “klíčovým příjemcem z obnovy elektromobilů”, a akcie společnosti Phinia v pondělí vyskočily o 4 %, což představuje implicitní nárůst o 47 % oproti pátečnímu závěru.
Zdá se, že společnost Phinia Inc., jejíž hodnota je v současné době 35,65 USD, podporuje nekonvenční teorii společnosti Morgan Stanley “ICE is Nice”. Tato teze předpokládá delší než předpokládané rozšíření bateriových elektromobilů, protože trh se potýká s “podceňovanými” geopolitickými, ekologickými a ekonomickými překážkami.
“Domníváme se, že PHIN je nejčistším vyjádřením naší teze ‘ICE is Nice’, která může generovat značné peněžní toky mnohem déle, než trh předpovídá, při ~4x EBITDA,” napsal Jonas v pondělí v poznámce. S téměř 100% konverzí volných peněžních toků (FCF) sloučenou s 8 až 9% kombinovaným výnosem z hotovosti je Phinia uváděna jako favorit v poměru riziko/výnos mezi americkými dodavateli.
Přestože se nejedná o “růstový příběh” v konvenčním smyslu, Phinia nabízí investorům značný půvab díky své silné finanční situaci a obchodnímu modelu. Podle Jonase se společnost může pochlubit druhou nejvyšší upravenou marží EBITDA v rámci své ekologické působnosti. Analytik Morgan Stanley rychle zdůraznil, že společnost má překvapivě nízkou čistou finanční páku, což dále potvrzuje její silnou finanční pozici.
“Stabilní horní linie, marže vyšší než průměrné, minimální zadlužení… jedná se o příběh volných peněžních toků doplněný o návratnost hotovosti,” dodal Jonas. To spolu se skutečností, že Phinia je umístěna na lákavé hodnotě, dodává Jonasově podpoře další váhu. Za zmínku stojí i skutečnost, že společnost Phinia překonává své konkurenty, pokud jde o dobu, po kterou vynakládá svou tržní kapitalizaci na kapitálové výdaje a výzkum a vývoj (R&D). Kromě toho se společnost před ostatními americkými dodavateli jeví jako nákladově nejefektivnější i z hlediska poměru hodnoty podniku k upravenému zisku EBITDA za fiskální rok 2025.
“V období, kdy v americkém automobilovém průmyslu kolegové nadále vynakládají hromady kapitálu investorů na expanzi EV/AV, která byla v některých případech nestabilní, věříme, že trh nakonec PHINu více ocení za jeho kapitálovou disciplínu,” poznamenal Jonas.
Jonasův důraz na kapitálovou disciplínu společnosti PHININ rezonuje v době, kdy jsou výrobci elektromobilů často náchylní ke značně nákladným expanzím do technologií EV/AV. Jeho postřehy naznačují, že zatímco ostatní hráči se potýkají s doprovodnými problémy těchto podniků, disciplinovaný přístup společnosti Phinia by z ní mohl učinit bezpečnější alternativu.
Ve světě, kde futuristické kouzlo technologie EV často zaujme na titulních stranách novin, Jonasovo tvrzení zpochybňuje tento narativ tím, že staví dodavatele automobilových komponentů do čela investiční atraktivity. Vzhledem k tomu, že akcie společnosti Phinia nadále rostou, zdá se, že cesta společnosti vpřed je dlážděna příslibem. Pouze čas ukáže, zda se Jonasovy předpovědi naplní a společnost Phinia bude i nadále generovat růst v souladu s jeho tezí “ICE is Nice”.
A konečně, navzdory hmatatelnému nadšení z potenciálu elektromobilů (EV), Jonasova teze “ICE is Nice”, která směřuje k pomalejšímu a opatrnějšímu pochodu k dominanci EV, slouží jako silná připomínka, že cesta k budoucnosti může trvat déle, než se očekávalo. A je to potenciálně právě tento mezistupeň, tento “reset”, kde by investoři mohli hledat a objevit významné výnosy ve firmách, jako je Phinia.
V rychle se rozvíjejícím odvětví elektromobilů si společnost Morgan Stanley všimla společnosti Phinia Inc. jako výnosného podniku pro investory. Konkrétně společnost Phinia, dodavatele automobilových komponentů, který se v roce 2023 vyčlenil ze společnosti BorgWarner, představil potenciálním investorům analytik společnosti Morgan Stanley Adam Jonas s ratingem “overweight” a cílovou cenou 50 USD. Jonas zdůraznil, že společnost Phinia je “klíčovým příjemcem z obnovy elektromobilů”, a akcie společnosti Phinia v pondělí vyskočily o 4 %, což představuje implicitní nárůst o 47 % oproti pátečnímu závěru. Zdá se, že společnost Phinia Inc., jejíž hodnota je v současné době 35,65 USD, podporuje nekonvenční teorii společnosti Morgan Stanley “ICE is Nice”. Tato teze předpokládá delší než předpokládané rozšíření bateriových elektromobilů, protože trh se potýká s “podceňovanými” geopolitickými, ekologickými a ekonomickými překážkami. PHINIA Inc. “Domníváme se, že PHIN je nejčistším vyjádřením naší teze ‘ICE is Nice’, která může generovat značné peněžní toky mnohem déle, než trh předpovídá, při ~4x EBITDA,” napsal Jonas v pondělí v poznámce. S téměř 100% konverzí volných peněžních toků sloučenou s 8 až 9% kombinovaným výnosem z hotovosti je Phinia uváděna jako favorit v poměru riziko/výnos mezi americkými dodavateli. Přestože se nejedná o “růstový příběh” v konvenčním smyslu, Phinia nabízí investorům značný půvab díky své silné finanční situaci a obchodnímu modelu. Podle Jonase se společnost může pochlubit druhou nejvyšší upravenou marží EBITDA v rámci své ekologické působnosti. Analytik Morgan Stanley rychle zdůraznil, že společnost má překvapivě nízkou čistou finanční páku, což dále potvrzuje její silnou finanční pozici. “Stabilní horní linie, marže vyšší než průměrné, minimální zadlužení… jedná se o příběh volných peněžních toků doplněný o návratnost hotovosti,” dodal Jonas. To spolu se skutečností, že Phinia je umístěna na lákavé hodnotě, dodává Jonasově podpoře další váhu. Za zmínku stojí i skutečnost, že společnost Phinia překonává své konkurenty, pokud jde o dobu, po kterou vynakládá svou tržní kapitalizaci na kapitálové výdaje a výzkum a vývoj . Kromě toho se společnost před ostatními americkými dodavateli jeví jako nákladově nejefektivnější i z hlediska poměru hodnoty podniku k upravenému zisku EBITDA za fiskální rok 2025. “V období, kdy v americkém automobilovém průmyslu kolegové nadále vynakládají hromady kapitálu investorů na expanzi EV/AV, která byla v některých případech nestabilní, věříme, že trh nakonec PHINu více ocení za jeho kapitálovou disciplínu,” poznamenal Jonas. Jonasův důraz na kapitálovou disciplínu společnosti PHININ rezonuje v době, kdy jsou výrobci elektromobilů často náchylní ke značně nákladným expanzím do technologií EV/AV. Jeho postřehy naznačují, že zatímco ostatní hráči se potýkají s doprovodnými problémy těchto podniků, disciplinovaný přístup společnosti Phinia by z ní mohl učinit bezpečnější alternativu. Ve světě, kde futuristické kouzlo technologie EV často zaujme na titulních stranách novin, Jonasovo tvrzení zpochybňuje tento narativ tím, že staví dodavatele automobilových komponentů do čela investiční atraktivity. Vzhledem k tomu, že akcie společnosti Phinia nadále rostou, zdá se, že cesta společnosti vpřed je dlážděna příslibem. Pouze čas ukáže, zda se Jonasovy předpovědi naplní a společnost Phinia bude i nadále generovat růst v souladu s jeho tezí “ICE is Nice”. A konečně, navzdory hmatatelnému nadšení z potenciálu elektromobilů , Jonasova teze “ICE is Nice”, která směřuje k pomalejšímu a opatrnějšímu pochodu k dominanci EV, slouží jako silná připomínka, že cesta k budoucnosti může trvat déle, než se očekávalo. A je to potenciálně právě tento mezistupeň, tento “reset”, kde by investoři mohli hledat a objevit významné výnosy ve firmách, jako je Phinia.