Inditex, mateřská společnost Zary, vykázala v Číně výrazný nárůst zisku před zdaněním, přestože v loňském roce v tomto regionu uzavřela 50 obchodů. Módnímu gigantu se vyplatilo soustředit se na online prodej a zisk se více než zdvojnásobil na 241 milionů eur. Přizpůsobením strategie “digital-first” se Inditex snaží zapojit čínské spotřebitele prostřednictvím iniciativ, jako jsou týdenní živé přenosy na platformách jako Douyin. Zatímco celosvětově bylo uzavřeno 123 obchodů, online tržby společnosti Inditex vzrostly o 16 % na 9,1 miliardy eur v roce 2023, což představuje čtvrtinu celkových tržeb. Naproti tomu zisk před zdaněním ve Spojených státech klesl o 7 %. Společnost Inditex, která má po celém světě více než 5 600 obchodů, pokračuje v optimalizaci svého portfolia obchodů směrem k vlajkovým prodejnám a digitálním prodejním kanálům.
Inditex, mateřská společnost Zary, vykázala v Číně výrazný nárůst zisku před zdaněním, přestože v loňském roce v tomto regionu uzavřela 50 obchodů. Módnímu gigantu se vyplatilo soustředit se na online prodej a zisk se více než zdvojnásobil na 241 milionů eur. Přizpůsobením strategie “digital-first” se Inditex snaží zapojit čínské spotřebitele prostřednictvím iniciativ, jako jsou týdenní živé přenosy na platformách jako Douyin. Zatímco celosvětově bylo uzavřeno 123 obchodů, online tržby společnosti Inditex vzrostly o 16 % na 9,1 miliardy eur v roce 2023, což představuje čtvrtinu celkových tržeb. Naproti tomu zisk před zdaněním ve Spojených státech klesl o 7 %. Společnost Inditex, která má po celém světě více než 5 600 obchodů, pokračuje v optimalizaci svého portfolia obchodů směrem k vlajkovým prodejnám a digitálním prodejním kanálům.