Španělský maloobchodní řetězec Mango přizpůsobuje svou nabídku oblečení stále nepředvídatelnějšímu počasí způsobenému změnou klimatu. Generální ředitel Toni Ruiz uvedl, že v důsledku globálního oteplování se módní průmysl musí odklonit od striktně sezónních kolekcí a místo toho poskytovat oděvy, které lze nosit v přechodných obdobích s kolísajícími teplotami. Mango se zaměřuje na přizpůsobivé oděvy, mimo jiné nabízí lehké trenčkoty pro ženy a “výkonné” tkaniny pro muže, které jsou prodyšné a odvádějí vlhkost. I když společnost získává své módní kousky od evropských výrobců, u většiny svých výrobků se stále spoléhá na asijské výrobce. Ruiz však uvedl, že flexibilní dodavatelský řetězec společnosti Mango umožnil překonat nedávné přerušení dodávek přes Rudé moře. Společnost také investuje do technologií a využívá umělou inteligenci ke sledování trendů na sociálních sítích a pomáhá návrhářům při tvorbě nových kousků. Společnost Mango plánuje i nadále využívat umělou inteligenci jako cenný nástroj pro pochopení vyvíjejících se preferencí spotřebitelů.
Španělský maloobchodní řetězec Mango přizpůsobuje svou nabídku oblečení stále nepředvídatelnějšímu počasí způsobenému změnou klimatu. Generální ředitel Toni Ruiz uvedl, že v důsledku globálního oteplování se módní průmysl musí odklonit od striktně sezónních kolekcí a místo toho poskytovat oděvy, které lze nosit v přechodných obdobích s kolísajícími teplotami. Mango se zaměřuje na přizpůsobivé oděvy, mimo jiné nabízí lehké trenčkoty pro ženy a “výkonné” tkaniny pro muže, které jsou prodyšné a odvádějí vlhkost. I když společnost získává své módní kousky od evropských výrobců, u většiny svých výrobků se stále spoléhá na asijské výrobce. Ruiz však uvedl, že flexibilní dodavatelský řetězec společnosti Mango umožnil překonat nedávné přerušení dodávek přes Rudé moře. Společnost také investuje do technologií a využívá umělou inteligenci ke sledování trendů na sociálních sítích a pomáhá návrhářům při tvorbě nových kousků. Společnost Mango plánuje i nadále využívat umělou inteligenci jako cenný nástroj pro pochopení vyvíjejících se preferencí spotřebitelů.
