Společnost OpenSea, významný hráč v tomto odvětví, spolupracuje se známým konglomerátem hudebních a uměleckých festivalů Coachella
V rámci partnerství vzniknou tři různě vybavené kolekce NFT, z nichž každá nabídne výhody na různé úrovni exkluzivity a ceny
Podle údajů společnosti Tiexo se v současnosti OpenSea řadí na čtvrté místo mezi největšími tržištěmi NFT
Odvětví neobchodovatelných tokenů (Non-Fungible Token – NFT) sice nezaznamenává tak vysokou aktivitu jako v roce 2022, ale stále zažívá značný růst a vývoj. Společnost OpenSea, významný hráč v tomto odvětví, spolupracuje se známým konglomerátem hudebních a uměleckých festivalů Coachella na vydání tří jedinečných kolekcí NFT, které kombinují virtuální výhody s hmatatelnými VIP zážitky v reálném životě.
V rámci partnerství vzniknou tři různě vybavené kolekce NFT, z nichž každá nabídne výhody na různé úrovni exkluzivity a ceny. První z těchto kolekcí, která byla uvedena v úterý, je VIP Pass + Oasis Lounge Keepsake v ceně 1 499 USD za NFT. V rámci této kategorie je k dispozici celkem 1 000 NFT a kupující získají přístup k VIP festivalovému pasu na rok 2024 a budou mít přístup do exkluzivního salónku plného baru s omezenou nabídkou nápojů zdarma.
Konkrétní informace o nákladech a službách spojených s dalšími dvěma kolekcemi budou zveřejněny přibližně koncem března až v polovině dubna. OpenSea se spojila s Avalanche, osmým největším blockchainem podle údajů o objemu prodejů NFT za posledních 30 dní od CryptoSlam, aby tyto NFT sbírky poháněla.
Sam Schoonover, Innovation Lead ve společnosti Coachella, vysvětluje, že partnerství s Avalanche je způsobeno vzájemnou shodou na konceptu produktu, který chce Coachella vyvinout. Další podrobnosti o něm budou zveřejněny v nadcházejících týdnech.
Obliba kolekcí NFT se výrazně rozšiřuje od doby, kdy se tento pojem poprvé rozšířil. Statistiky z vlastních webových stránek společnosti OpenSea uvádějí, že v současné době hostí na svém trhu více než 2 miliony různých kolekcí a až 80 milionů NFT.
Tento nejnovější počin není prvním projektem NFT souvisejícím s hudbou, který nabízí praktické případy využití v reálném světě. Přesto je příkladem toho, jak NFT s užitnou hodnotou zdokonalují způsob, jakým je sektor web3 vnímán navenek.
Změna v oblasti NFT začíná být nápadná; pojem NFT se vyvíjí od pojmu spojovaného s někdy předraženými digitálními profilovými obrázky (PFP) k pojmu zahrnujícímu obrázky, které nabízejí jak online, tak offline užitek. Mnozí doufají, že tento změněný pohled je optimistickým ukazatelem toho, že tržiště NFT úspěšně přilákají nové uživatele a zvýší prodeje, jak mnozí již dlouho předpovídali.
Generální ředitel a spoluzakladatel společnosti OpenSea Devin Finzer se domnívá, že jednou z nejúčinnějších strategií, jak si kryptosubsektor může získat další mainstreamové přijetí, je hudba a sbírky vstupenek založené na NFT. Možná, že sentiment vzpomínek spojený s událostmi, na které se prodávají vstupenky, vytváří pro fanoušky jedinečnou přitažlivost.
Zatímco společnost OpenSea již dříve spustila menší projekty NFT související s hudbou, tento současný se více zaměřuje na prodej vstupenek a VIP přístup, tedy na oblasti, které byly podle Finzera a dalších dlouho přehlíženy. Vzhledem k obrovskému dosahu publika a distribučnímu potenciálu, který Coachella má, Finzer tvrdí, že může povýšit status NFT na bezprecedentní úroveň.
Na Nový rok 2022 dosáhl celosvětový objem prodeje NFT vrcholu 23,7 miliardy dolarů. V uplynulých 30 dnech však tržiště NFT zaznamenala objem prodeje ve výši 2,21 miliardy dolarů, jak vyplývá z analytických údajů společnosti Tiexo. Nehledě na to, že od roku 2017 společnost OpenSea úspěšně uskutečnila transakce v objemu přes 20 miliard dolarů.
Navzdory tomuto velkému celkovému objemu OpenSea v současné době nevede na trhu NFT. Podle údajů společnosti Tiexo se v současnosti řadí na čtvrté místo mezi největšími tržištěmi NFT, přičemž jeho podíl na trhu činí 10 %, což představuje objem 222,65 milionu USD, a zaostává tak za Blur, Magic Eden a OKX za poslední měsíc.
Tento projekt také usnadňuje proces nákupu NFT tím, že vyžaduje pouze registraci e-mailem, místo aby vyžadoval pořízení kryptopeněženky od nováčků. Tento přístup usnadňující přihlášení e-mailem a umožňující přístup kreditní kartou je v tomto často nepřístupném odvětví rostoucím trendem.
Web3 se podle Finzera dlouho potýkal s problémy s použitelností, ale v posledních třech až čtyřech letech byly učiněny značné pokroky směrem k jejímu zlepšení. “Děláme z toho součást zážitku na Coachelle, takže se mohou snadno zaregistrovat a snadno získat NFT,” vysvětlil.
Schoonover předpokládá, že stále více společností si začne uvědomovat, že NFT mohou mít větší hodnotu než jen jako sběratelské obrázky. Uvažuje o nich jako o jedinečných digitálních sběratelských vstupenkách a doufá, že povzbudí ostatní, aby s NFT experimentovali a nabízeli reálné výhody.
Finzer s tímto pohledem rezonoval – zdůraznil, že v posledních letech jsou NFT vyhledávány pro svou “skutečnou užitečnost” přesahující pouhé PFP a sběratelské předměty, zejména pro podskupinu, která nemusí rezonovat s étosem kryptografie, ale vnímá hodnotu této technologie.
“Technologie NFT představuje jedinečný způsob, jak zprostředkovat zábavný zážitek… bez ohledu na to, zda se jedná o NFT nebo virtuální realitu,” prohlásil Schoonover a vyjádřil tím, že diváky zajímá především zábavná hodnota jejich zážitku, nikoli technologické aspekty, které jsou jeho základem.
Odvětví neobchodovatelných tokenů sice nezaznamenává tak vysokou aktivitu jako v roce 2022, ale stále zažívá značný růst a vývoj. Společnost OpenSea, významný hráč v tomto odvětví, spolupracuje se známým konglomerátem hudebních a uměleckých festivalů Coachella na vydání tří jedinečných kolekcí NFT, které kombinují virtuální výhody s hmatatelnými VIP zážitky v reálném životě. V rámci partnerství vzniknou tři různě vybavené kolekce NFT, z nichž každá nabídne výhody na různé úrovni exkluzivity a ceny. První z těchto kolekcí, která byla uvedena v úterý, je VIP Pass + Oasis Lounge Keepsake v ceně 1 499 USD za NFT. V rámci této kategorie je k dispozici celkem 1 000 NFT a kupující získají přístup k VIP festivalovému pasu na rok 2024 a budou mít přístup do exkluzivního salónku plného baru s omezenou nabídkou nápojů zdarma. Konkrétní informace o nákladech a službách spojených s dalšími dvěma kolekcemi budou zveřejněny přibližně koncem března až v polovině dubna. OpenSea se spojila s Avalanche, osmým největším blockchainem podle údajů o objemu prodejů NFT za posledních 30 dní od CryptoSlam, aby tyto NFT sbírky poháněla. Sam Schoonover, Innovation Lead ve společnosti Coachella, vysvětluje, že partnerství s Avalanche je způsobeno vzájemnou shodou na konceptu produktu, který chce Coachella vyvinout. Další podrobnosti o něm budou zveřejněny v nadcházejících týdnech. Obliba kolekcí NFT se výrazně rozšiřuje od doby, kdy se tento pojem poprvé rozšířil. Statistiky z vlastních webových stránek společnosti OpenSea uvádějí, že v současné době hostí na svém trhu více než 2 miliony různých kolekcí a až 80 milionů NFT. Tento nejnovější počin není prvním projektem NFT souvisejícím s hudbou, který nabízí praktické případy využití v reálném světě. Přesto je příkladem toho, jak NFT s užitnou hodnotou zdokonalují způsob, jakým je sektor web3 vnímán navenek. Změna v oblasti NFT začíná být nápadná; pojem NFT se vyvíjí od pojmu spojovaného s někdy předraženými digitálními profilovými obrázky k pojmu zahrnujícímu obrázky, které nabízejí jak online, tak offline užitek. Mnozí doufají, že tento změněný pohled je optimistickým ukazatelem toho, že tržiště NFT úspěšně přilákají nové uživatele a zvýší prodeje, jak mnozí již dlouho předpovídali. Generální ředitel a spoluzakladatel společnosti OpenSea Devin Finzer se domnívá, že jednou z nejúčinnějších strategií, jak si kryptosubsektor může získat další mainstreamové přijetí, je hudba a sbírky vstupenek založené na NFT. Možná, že sentiment vzpomínek spojený s událostmi, na které se prodávají vstupenky, vytváří pro fanoušky jedinečnou přitažlivost. Zatímco společnost OpenSea již dříve spustila menší projekty NFT související s hudbou, tento současný se více zaměřuje na prodej vstupenek a VIP přístup, tedy na oblasti, které byly podle Finzera a dalších dlouho přehlíženy. Vzhledem k obrovskému dosahu publika a distribučnímu potenciálu, který Coachella má, Finzer tvrdí, že může povýšit status NFT na bezprecedentní úroveň. Na Nový rok 2022 dosáhl celosvětový objem prodeje NFT vrcholu 23,7 miliardy dolarů. V uplynulých 30 dnech však tržiště NFT zaznamenala objem prodeje ve výši 2,21 miliardy dolarů, jak vyplývá z analytických údajů společnosti Tiexo. Nehledě na to, že od roku 2017 společnost OpenSea úspěšně uskutečnila transakce v objemu přes 20 miliard dolarů. Navzdory tomuto velkému celkovému objemu OpenSea v současné době nevede na trhu NFT. Podle údajů společnosti Tiexo se v současnosti řadí na čtvrté místo mezi největšími tržištěmi NFT, přičemž jeho podíl na trhu činí 10 %, což představuje objem 222,65 milionu USD, a zaostává tak za Blur, Magic Eden a OKX za poslední měsíc. Tento projekt také usnadňuje proces nákupu NFT tím, že vyžaduje pouze registraci e-mailem, místo aby vyžadoval pořízení kryptopeněženky od nováčků. Tento přístup usnadňující přihlášení e-mailem a umožňující přístup kreditní kartou je v tomto často nepřístupném odvětví rostoucím trendem. Web3 se podle Finzera dlouho potýkal s problémy s použitelností, ale v posledních třech až čtyřech letech byly učiněny značné pokroky směrem k jejímu zlepšení. “Děláme z toho součást zážitku na Coachelle, takže se mohou snadno zaregistrovat a snadno získat NFT,” vysvětlil. Schoonover předpokládá, že stále více společností si začne uvědomovat, že NFT mohou mít větší hodnotu než jen jako sběratelské obrázky. Uvažuje o nich jako o jedinečných digitálních sběratelských vstupenkách a doufá, že povzbudí ostatní, aby s NFT experimentovali a nabízeli reálné výhody. Finzer s tímto pohledem rezonoval – zdůraznil, že v posledních letech jsou NFT vyhledávány pro svou “skutečnou užitečnost” přesahující pouhé PFP a sběratelské předměty, zejména pro podskupinu, která nemusí rezonovat s étosem kryptografie, ale vnímá hodnotu této technologie. “Technologie NFT představuje jedinečný způsob, jak zprostředkovat zábavný zážitek… bez ohledu na to, zda se jedná o NFT nebo virtuální realitu,” prohlásil Schoonover a vyjádřil tím, že diváky zajímá především zábavná hodnota jejich zážitku, nikoli technologické aspekty, které jsou jeho základem.
Společnost Silvaco Group je poskytovatelem softwaru pro technologické počítačové navrhování (TCAD), elektronické navrhování automatizace (EDA) a polovodičového...