Volkswagen ve čtvrtek oznámil, že jeho klíčové značky pro masový trh zaznamenaly v loňském roce 80% nárůst provozního zisku, což naznačuje, že jejich užší spolupráce přinesla pozitivní výsledky. Koncern, který zahrnuje značky Volkswagen, Volkswagen Užitkové vozy, Škoda a SEAT/CUPRA, dosáhl provozního zisku ve výši 7,3 miliardy eur (7,99 miliardy USD), a to především díky vyšším jednotkovým prodejům. Thomas Schaefer, šéf klíčových značek koncernu Volkswagen, zdůraznil přínosy efektivní spolupráce, lepší konkurenceschopnosti a rozšířených inovací pro globální zákazníky. Německá automobilka očekává, že letošní výsledky podpoří další pozitivní efekty užší spolupráce a také zvýšené prodeje díky lepšímu zásobování surovinami a komponenty. Volkswagen dále prozradil, že marže provozního zisku jeho hlavních masových značek loni vzrostla na 5,3 % z 3,6 % v roce 2022, přičemž cílová hodnota 8 % je na dohled. Tato slibná čísla odrážejí snahu společnosti Volkswagen posílit svou pozici na trhu a zvýšit svou finanční výkonnost.
Volkswagen ve čtvrtek oznámil, že jeho klíčové značky pro masový trh zaznamenaly v loňském roce 80% nárůst provozního zisku, což naznačuje, že jejich užší spolupráce přinesla pozitivní výsledky. Koncern, který zahrnuje značky Volkswagen, Volkswagen Užitkové vozy, Škoda a SEAT/CUPRA, dosáhl provozního zisku ve výši 7,3 miliardy eur , a to především díky vyšším jednotkovým prodejům. Thomas Schaefer, šéf klíčových značek koncernu Volkswagen, zdůraznil přínosy efektivní spolupráce, lepší konkurenceschopnosti a rozšířených inovací pro globální zákazníky. Německá automobilka očekává, že letošní výsledky podpoří další pozitivní efekty užší spolupráce a také zvýšené prodeje díky lepšímu zásobování surovinami a komponenty. Volkswagen dále prozradil, že marže provozního zisku jeho hlavních masových značek loni vzrostla na 5,3 % z 3,6 % v roce 2022, přičemž cílová hodnota 8 % je na dohled. Tato slibná čísla odrážejí snahu společnosti Volkswagen posílit svou pozici na trhu a zvýšit svou finanční výkonnost.
