Tinder, populární seznamovací aplikace patřící skupině Match Group, souhlasil s tím, že na nátlak evropských orgánů pro ochranu spotřebitelů bude uživatelům lépe sdělovat informace o zvýhodněných cenách svých prémiových služeb. Vnitrostátní orgány vyjádřily znepokojení nad tím, že Tinder používá automatizované metody k identifikaci uživatelů, kteří o jeho prémiové služby neprojevili velký zájem, a nabízí jim personalizované slevy, aniž by je o tom informoval, čímž porušuje spotřebitelské zákony. Po jednání s orgány na ochranu spotřebitelů se společnost Tinder zavázala poskytovat uživatelům jasnější informace o personalizovaných slevách na prémiové služby a vysvětlovat důvody těchto slev. Komisař EU pro spravedlnost Didier Reynders varoval, že personalizované ceny podkopávají schopnost spotřebitelů porovnávat ceny a činit informovaná nákupní rozhodnutí, přičemž spotřebitelské právo EU nyní ukládá obchodníkům povinnost zveřejňovat, zda jsou jejich ceny personalizovány prostřednictvím automatizace. Spotřebitelské orgány budou dodržování předpisů ze strany Tinderu sledovat a za jejich nedodržení mohou být uloženy pokuty.
Tinder, populární seznamovací aplikace patřící skupině Match Group, souhlasil s tím, že na nátlak evropských orgánů pro ochranu spotřebitelů bude uživatelům lépe sdělovat informace o zvýhodněných cenách svých prémiových služeb. Vnitrostátní orgány vyjádřily znepokojení nad tím, že Tinder používá automatizované metody k identifikaci uživatelů, kteří o jeho prémiové služby neprojevili velký zájem, a nabízí jim personalizované slevy, aniž by je o tom informoval, čímž porušuje spotřebitelské zákony. Po jednání s orgány na ochranu spotřebitelů se společnost Tinder zavázala poskytovat uživatelům jasnější informace o personalizovaných slevách na prémiové služby a vysvětlovat důvody těchto slev. Komisař EU pro spravedlnost Didier Reynders varoval, že personalizované ceny podkopávají schopnost spotřebitelů porovnávat ceny a činit informovaná nákupní rozhodnutí, přičemž spotřebitelské právo EU nyní ukládá obchodníkům povinnost zveřejňovat, zda jsou jejich ceny personalizovány prostřednictvím automatizace. Spotřebitelské orgány budou dodržování předpisů ze strany Tinderu sledovat a za jejich nedodržení mohou být uloženy pokuty.
