Společnost McCormick, výrobce oblíbeného koření a dochucovadel, překonala očekávání trhu ohledně tržeb a zisku za první čtvrtletí. Navzdory rostoucí inflaci zůstala poptávka po drahém koření McCormick silná. Také po pálivých omáčkách a kořeních společnosti byla stabilní poptávka, protože společnost zvýšila propagační akce a snížila cenový rozdíl oproti výrobkům soukromých značek. Pokles objemu McCormick se v prvním čtvrtletí zpomalil na 1 % ve srovnání s 3% poklesem v předchozím čtvrtletí, zatímco ceny vzrostly o 3 %, což je oproti předchozímu 5% nárůstu méně. To je v kontrastu s jejími kolegy Kraft Heinz a International Flavors & Fragrances, jejichž objemy utrpěly v důsledku agresivního zvyšování cen. Čisté tržby společnosti McCormick za toto čtvrtletí dosáhly 1,60 miliardy dolarů, čímž překonaly průměrný odhad analytiků ve výši 1,56 miliardy dolarů. Hrubá zisková marže společnosti se oproti loňskému roku zvýšila na 37,4 %, k čemuž přispěly iniciativy na úsporu nákladů a cenová opatření. Upravený zisk na akcii společnosti McCormick činil 63 centů a překonal očekávání analytiků, kteří předpokládali 58 centů na akcii. V důsledku toho akcie společnosti v předobchodní fázi vzrostly přibližně o 4 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky