Čínská centrální banka oznámila nové úpravy úvěrů na automobily, které odstraňují požadavek na konkrétní procento akontace u úvěrů na nové automobily. Podle revidovaných předpisů budou moci finanční instituce stanovit vlastní požadavky na minimální akontaci jak pro vozidla s benzinovým motorem, tak pro vozidla s novou energií (NEV). Dříve se na vozidla NEV vztahovala minimální akontace ve výši 15 %, zatímco na vozidla se spalovacími motory byl stanoven limit 20 % akontace. Změny, které mají okamžitou platnost, umožňují větší flexibilitu dlužníkům, kteří si chtějí pořídit nový automobil pro soukromé účely. Tento krok je považován za součást pokračující snahy Číny stimulovat domácí prodej automobilů a podpořit automobilový průmysl v zemi, který v posledních letech zaznamenal pokles. Cílem revizí je poskytnout spotřebitelům více možností a příležitostí k financování, zejména pro zájemce o nákup vozů NEV v rámci čínské snahy o zavádění ekologičtějších technologií.
Čínská centrální banka oznámila nové úpravy úvěrů na automobily, které odstraňují požadavek na konkrétní procento akontace u úvěrů na nové automobily. Podle revidovaných předpisů budou moci finanční instituce stanovit vlastní požadavky na minimální akontaci jak pro vozidla s benzinovým motorem, tak pro vozidla s novou energií . Dříve se na vozidla NEV vztahovala minimální akontace ve výši 15 %, zatímco na vozidla se spalovacími motory byl stanoven limit 20 % akontace. Změny, které mají okamžitou platnost, umožňují větší flexibilitu dlužníkům, kteří si chtějí pořídit nový automobil pro soukromé účely. Tento krok je považován za součást pokračující snahy Číny stimulovat domácí prodej automobilů a podpořit automobilový průmysl v zemi, který v posledních letech zaznamenal pokles. Cílem revizí je poskytnout spotřebitelům více možností a příležitostí k financování, zejména pro zájemce o nákup vozů NEV v rámci čínské snahy o zavádění ekologičtějších technologií.