Unilever, jedna z největších světových společností vyrábějících spotřební zboží, vykázala za první čtvrtletí lepší než očekávaný růst tržeb o 4,4 %. Společnost tento nárůst přičítá získání zákazníků, kteří dříve volili levnější výrobky. Společnost Unilever, známá značkami jako Dove a Hellmann’s, vyjádřila důvěru ve svou schopnost udržet růst objemu a zachovala celoroční výhled. Po několika čtvrtletích poklesu byl tento růst pro Unilever druhým čtvrtletím růstu objemu prodeje v řadě. Společnost v průběhu čtvrtletí zvýšila ceny o 2,2 %. Analytici předpovídali nárůst objemu prodeje o 1,2 % a zvýšení cen o 1,8 %. Základní růst tržeb společnosti Unilever o 4,4 % překonal odhadovaný 3% konsenzus analytiků.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky