Zde jsou tři nejslibnější streamovací akcie, které můžete vlastnit na dobu neurčitou
Netflix (NFLX): Snižování nákladů, marketing a inovace produktů přispívají k růstu provozní marže
Spotify (SPOT): Wall Street je ohromena jejich rostoucí uživatelskou základnou a schopností dosáhnout ziskového růstu
Trade Desk (TTD): Inzerenti na této platformě utratili v roce 2023 rekordních 9,6 miliardy dolarů
Tyto streamovací akcie si zaslouží místo ve vašem dlouhodobém portfoliu.
Svět streamování se rychle vyvíjí, stále více diváků přerušuje kabelovou televizi a přechází na obsah na vyžádání. Proto investoři hledají nejlepší streamovací akcie, které by mohli vlastnit v roce 2024.
Lákavý obsah na vyžádání, personalizované zážitky ze sledování a globální dostupnost pohánějí streamovací platformy kupředu. Jejich schopnost přizpůsobit se měnícím se preferencím spotřebitelů je výhodná zejména pro investory na Wall Street. Je jen málo těch, které zůstaly napřed, a připravily tak půdu pro společnosti s dominantním podílem na trhu, které mohou navázat na jejich dynamiku. Vzhledem k tomu, že se investoři snaží využít této nové éry obsahu, mohou najít stabilitu a útěchu, kterou jim nabízejí vybrané akcie streamovacích společností.
Nyní vám přinášíme nejzajímavější akcie streamovacích společností, které byste měli vlastnit v roce 2024 a později!
Netflix (NFLX)
Netflix (NASDAQ:NFLX), první průkopník vývoje digitálního streamingu, ušel od svých počátků, kdy si půjčoval DVD, dlouhou cestu. Nadále si udržuje dominantní podíl na trhu a může se pochlubit rozsáhlou knihovnou původních seriálů a filmů, které neustále zaujímají své publikum.
Za posledních 12 měsíců se toho u společnosti hodně změnilo, protože velké restrukturalizační úsilí zvýšilo optimismus investorů ohledně budoucnosti. Kromě snižování nákladů v podobě propouštění Netflix omezil sdílení hesel, které snižovalo jeho hospodářský výsledek. Kromě toho se jejich nové členství s reklamním plánem genius nadále prosazuje, protože spotřebitelé hledají levnější možnosti využívání rozšiřujících se streamovacích služeb. Ve výsledcích za 1. čtvrtletí 24. finančního roku vzrostly tržby meziročně o 15 % na 9,37 miliardy USD. Provozní zisk meziročně prudce vzrostl o 54 % na 2,63 miliardy USD, a to zejména díky marketingovým a produktovým inovacím. Vedení společnosti předpokládá silný růst tržeb a ziskovosti v roce 24 a také zvýšení provozní marže ve 2. čtvrtletí roku 2024.
Společnost Spotify (NYSE:SPOT) je jednou z nejlepších akcií streamovacích společností, které můžete vlastnit v příštím desetiletí. Společnost nově definovala digitální streamování hudby a drží více než 30% podíl na trhu v oblasti streamování hudby.
Spotify je v současnosti největší světovou platformou pro streamování hudby a může se pochlubit více než 600 miliony uživatelů. Kromě dominantního postavení v oblasti streamování hudby se Spotify stává přední platformou pro hostování podcastů. Exkluzivní smlouvy s populárními osobnostmi, jako je Joe Rogan, a investice do původního obsahu podcastů stále přitahují rostoucí uživatelskou základnu. Kromě rostoucího prvenství společnosti v oblasti exkluzivního audio obsahu se její finanční ukazatele nadále vyvíjejí správným směrem. V 1. čtvrtletí 24. finančního roku vzrostly tržby meziročně o 20 % na 3,6 miliardy dolarů. Provozní marže se rozšířila o 243 bazických bodů na 27,6 % a provozní zisk dosáhl rekordní výše 168 milionů dolarů. Kromě toho vzrostl počet uživatelů prémiových služeb o 19 % a počet předplatitelů prémiových služeb o 14 % meziročně. Vzhledem k tomu, že společnost i nadále prokazuje svou schopnost ziskového růstu, zůstává Spotify jednou z nejlepších streamovacích akcií, které můžete vlastnit v roce 2024.
Společnost Trade Desk (NASDAQ:TTD) hraje klíčovou roli v zákulisním světě digitální reklamy. Tato programatická platforma pro digitální reklamu umožňuje inzerentům nakupovat reklamní sloty na různých webových stránkách, streamovacích službách a připojených zařízeních.
Růst digitálních streamovacích služeb se přímo promítá do rozšíření příležitostí pro Trade Desk. Vzhledem k tomu, že stále více diváků přechází na streamovací platformy, spoléhají inzerenti na platformy, jako je Trade Desk, aby oslovili a zacílili své požadované publikum. Společnost navíc klade důraz na to, aby svým inzerentům umožnila dosáhnout lepší návratnosti jejich výdajů na reklamu. Ve finančním roce 23 vzrostly tržby meziročně o 23 % na 1,95 miliardy dolarů, přičemž inzerenti utratili na platformě rekordních 9,6 miliardy dolarů. Čistý zisk se meziročně zvýšil o 235 % na 179 milionů dolarů a zároveň generoval solidní cash flow z provozní činnosti. Kromě toho zůstala retence zákazníků na úrovni více než 95 %, což svědčí o trvalé síle jejich přední platformy v oboru. Vzhledem k rostoucí poptávce po streamovacích službách bude Trade Desk hlavním příjemcem.
Tyto streamovací akcie si zaslouží místo ve vašem dlouhodobém portfoliu. Svět streamování se rychle vyvíjí, stále více diváků přerušuje kabelovou televizi a přechází na obsah na vyžádání. Proto investoři hledají nejlepší streamovací akcie, které by mohli vlastnit v roce 2024. Lákavý obsah na vyžádání, personalizované zážitky ze sledování a globální dostupnost pohánějí streamovací platformy kupředu. Jejich schopnost přizpůsobit se měnícím se preferencím spotřebitelů je výhodná zejména pro investory na Wall Street. Je jen málo těch, které zůstaly napřed, a připravily tak půdu pro společnosti s dominantním podílem na trhu, které mohou navázat na jejich dynamiku. Vzhledem k tomu, že se investoři snaží využít této nové éry obsahu, mohou najít stabilitu a útěchu, kterou jim nabízejí vybrané akcie streamovacích společností. Nyní vám přinášíme nejzajímavější akcie streamovacích společností, které byste měli vlastnit v roce 2024 a později! Netflix , první průkopník vývoje digitálního streamingu, ušel od svých počátků, kdy si půjčoval DVD, dlouhou cestu. Nadále si udržuje dominantní podíl na trhu a může se pochlubit rozsáhlou knihovnou původních seriálů a filmů, které neustále zaujímají své publikum. Za posledních 12 měsíců se toho u společnosti hodně změnilo, protože velké restrukturalizační úsilí zvýšilo optimismus investorů ohledně budoucnosti. Kromě snižování nákladů v podobě propouštění Netflix omezil sdílení hesel, které snižovalo jeho hospodářský výsledek. Kromě toho se jejich nové členství s reklamním plánem genius nadále prosazuje, protože spotřebitelé hledají levnější možnosti využívání rozšiřujících se streamovacích služeb. Ve výsledcích za 1. čtvrtletí 24. finančního roku vzrostly tržby meziročně o 15 % na 9,37 miliardy USD. Provozní zisk meziročně prudce vzrostl o 54 % na 2,63 miliardy USD, a to zejména díky marketingovým a produktovým inovacím. Vedení společnosti předpokládá silný růst tržeb a ziskovosti v roce 24 a také zvýšení provozní marže ve 2. čtvrtletí roku 2024. Společnost Spotify je jednou z nejlepších akcií streamovacích společností, které můžete vlastnit v příštím desetiletí. Společnost nově definovala digitální streamování hudby a drží více než 30% podíl na trhu v oblasti streamování hudby. Spotify je v současnosti největší světovou platformou pro streamování hudby a může se pochlubit více než 600 miliony uživatelů. Kromě dominantního postavení v oblasti streamování hudby se Spotify stává přední platformou pro hostování podcastů. Exkluzivní smlouvy s populárními osobnostmi, jako je Joe Rogan, a investice do původního obsahu podcastů stále přitahují rostoucí uživatelskou základnu. Kromě rostoucího prvenství společnosti v oblasti exkluzivního audio obsahu se její finanční ukazatele nadále vyvíjejí správným směrem. V 1. čtvrtletí 24. finančního roku vzrostly tržby meziročně o 20 % na 3,6 miliardy dolarů. Provozní marže se rozšířila o 243 bazických bodů na 27,6 % a provozní zisk dosáhl rekordní výše 168 milionů dolarů. Kromě toho vzrostl počet uživatelů prémiových služeb o 19 % a počet předplatitelů prémiových služeb o 14 % meziročně. Vzhledem k tomu, že společnost i nadále prokazuje svou schopnost ziskového růstu, zůstává Spotify jednou z nejlepších streamovacích akcií, které můžete vlastnit v roce 2024. Společnost Trade Desk hraje klíčovou roli v zákulisním světě digitální reklamy. Tato programatická platforma pro digitální reklamu umožňuje inzerentům nakupovat reklamní sloty na různých webových stránkách, streamovacích službách a připojených zařízeních. Růst digitálních streamovacích služeb se přímo promítá do rozšíření příležitostí pro Trade Desk. Vzhledem k tomu, že stále více diváků přechází na streamovací platformy, spoléhají inzerenti na platformy, jako je Trade Desk, aby oslovili a zacílili své požadované publikum. Společnost navíc klade důraz na to, aby svým inzerentům umožnila dosáhnout lepší návratnosti jejich výdajů na reklamu. Ve finančním roce 23 vzrostly tržby meziročně o 23 % na 1,95 miliardy dolarů, přičemž inzerenti utratili na platformě rekordních 9,6 miliardy dolarů. Čistý zisk se meziročně zvýšil o 235 % na 179 milionů dolarů a zároveň generoval solidní cash flow z provozní činnosti. Kromě toho zůstala retence zákazníků na úrovni více než 95 %, což svědčí o trvalé síle jejich přední platformy v oboru. Vzhledem k rostoucí poptávce po streamovacích službách bude Trade Desk hlavním příjemcem.
Společnost Silvaco Group je poskytovatelem softwaru pro technologické počítačové navrhování (TCAD), elektronické navrhování automatizace (EDA) a polovodičového intelektuálního vlastnictví (SIP)....
Společnost Silvaco Group je poskytovatelem softwaru pro technologické počítačové navrhování (TCAD), elektronické navrhování automatizace (EDA) a polovodičového...