Francouzská luxusní značka Hermes oznámila 17% nárůst tržeb za první čtvrtletí, čímž překonala očekávání a prokázala trvalou poptávku po luxusním zboží. Tržby za tři měsíce končící 31. březnem dosáhly 3,81 miliardy eur (4,08 miliardy USD), což překonalo očekávaný 13% nárůst. Tento růst předstihl většího konkurenta LVMH a poukazuje na sílu podniků působících na trhu s luxusním zbožím a vzdoruje širšímu ekonomickému oslabení v Číně. Zatímco tržby předních luxusních značek, jako jsou LVMH a Kering, nevykazují známky oživení čínské poptávky, společnost Hermes vykázala 14% nárůst tržeb v Asii (bez Japonska) a dvouciferný růst tržeb v ostatních regionech. Společnost přiznala mírně nižší návštěvnost v Číně v březnu po svátcích čínského nového roku, nicméně silná poptávka bohatších klientů vyrovnala případný pokles. Společnost Hermes je známá svou schopností udržet si silný růst i v náročných ekonomických podmínkách.
Francouzská luxusní značka Hermes oznámila 17% nárůst tržeb za první čtvrtletí, čímž překonala očekávání a prokázala trvalou poptávku po luxusním zboží. Tržby za tři měsíce končící 31. březnem dosáhly 3,81 miliardy eur , což překonalo očekávaný 13% nárůst. Tento růst předstihl většího konkurenta LVMH a poukazuje na sílu podniků působících na trhu s luxusním zbožím a vzdoruje širšímu ekonomickému oslabení v Číně. Zatímco tržby předních luxusních značek, jako jsou LVMH a Kering, nevykazují známky oživení čínské poptávky, společnost Hermes vykázala 14% nárůst tržeb v Asii a dvouciferný růst tržeb v ostatních regionech. Společnost přiznala mírně nižší návštěvnost v Číně v březnu po svátcích čínského nového roku, nicméně silná poptávka bohatších klientů vyrovnala případný pokles. Společnost Hermes je známá svou schopností udržet si silný růst i v náročných ekonomických podmínkách.