Investiční společnost L Catterton, podporovaná luxusním konglomerátem LVMH, získala dostatek akcií, aby mohla převzít italského výrobce obuvi Tod’s do soukromých rukou v hodnotě 510 milionů eur (545 milionů USD). Cílem společnosti L Catterton je využít poptávky po “tichém luxusu” mezi bohatými Američany. Společnost Tod’s, kterou ovládá rodina Della Valle a jejíž akcie jsou kótovány na milánské burze, má ve srovnání se svými konkurenty problémy se ziskovostí. Pod soukromým vlastnictvím hodlá Tod’s investovat do marketingu, aby zvýšila svůj prodej v USA a využila své pověsti střízlivé elegance. Boty a kabelky této značky, včetně oblíbených mokasín Gommino za 695 USD, mají silnou oblibu u bohatých spotřebitelů ve věku nad 40 let. Investice společnosti L Catterton je považována za dobrou hodnotu, protože akcie Tod’s byly před 24 lety, kdy se společnost stala první italskou luxusní značkou, která vstoupila na burzu, kótovány za 40 eur. Navíc akvizice pařížského výrobce obuvi Roger Vivier v roce 2015, kterou Tod’s uskutečnil, pomohla značce oslovit asijské zákazníky s vysokými výdaji.
Investiční společnost L Catterton, podporovaná luxusním konglomerátem LVMH, získala dostatek akcií, aby mohla převzít italského výrobce obuvi Tod’s do soukromých rukou v hodnotě 510 milionů eur . Cílem společnosti L Catterton je využít poptávky po “tichém luxusu” mezi bohatými Američany. Společnost Tod’s, kterou ovládá rodina Della Valle a jejíž akcie jsou kótovány na milánské burze, má ve srovnání se svými konkurenty problémy se ziskovostí. Pod soukromým vlastnictvím hodlá Tod’s investovat do marketingu, aby zvýšila svůj prodej v USA a využila své pověsti střízlivé elegance. Boty a kabelky této značky, včetně oblíbených mokasín Gommino za 695 USD, mají silnou oblibu u bohatých spotřebitelů ve věku nad 40 let. Investice společnosti L Catterton je považována za dobrou hodnotu, protože akcie Tod’s byly před 24 lety, kdy se společnost stala první italskou luxusní značkou, která vstoupila na burzu, kótovány za 40 eur. Navíc akvizice pařížského výrobce obuvi Roger Vivier v roce 2015, kterou Tod’s uskutečnil, pomohla značce oslovit asijské zákazníky s vysokými výdaji.