Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Proces pohovoru je zastaralý a stojí vás čas a talent

Stává se to až příliš často: slibný kandidát propluje pohovorem, ale pak začne působit nejistě a bez závazků.

Michael Klos Autor: Michael Klos
2 května, 2024
7 min. čtení
zdroj: Getty images

zdroj: Getty images

7 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Inovativní pohovorový přístup: Nový způsob pohovorů umožňuje autentičtější komunikaci a vzájemný prospěch
  • Otevřená komunikace: Důraz na otevřenost odhaluje skutečné potřeby kandidátů i společnosti
  • Flexibilita a transparentnost: Flexibilní a transparentní proces identifikuje vhodné kandidáty a snižuje neúspěchy v náboru

Váš tým strávil hodiny nad výběrovým řízením a pohovory, ale nakonec musíte před podáním nabídky couvnout – nebo v horším případě ji zrušit. Nyní musíte začít znovu s kandidáty, kterých denně ubývá.

Neefektivní náborové procesy plýtvají časem, penězi a zdroji, protože HR týmy a vedoucí pracovníci firem dělají pohovory a přijímají nové zaměstnance, jen aby 14,48 % nových zaměstnanců vydrželo méně než šest měsíců. A když nový zaměstnanec odejde, vedoucím pracovníkům zůstávají mezery, které je třeba zaplnit, a celý proces se opakuje znovu.

Tento nekonečný cyklus může poškodit hospodářský výsledek vaší společnosti, stát vás čas a talent a vybírat si daň na stávajících zaměstnancích, kteří musí převzít práci.

Zde se dozvíte, jak mohou organizace zajistit, aby hned napoprvé získaly správného kandidáta – takového, který se pro ně hodí a zároveň je za půl roku neopustí.

NECHTE KANDIDÁTY „VYŘÁDIT SE“

Domnívám se, že náš zastaralý proces přijímání zaměstnanců vyžaduje nový přístup, který umožní kandidátům „vyřádit se“ během pohovoru.

Advertisement

Pohovory by měly být příležitostí pro obě strany, aby se o sobě navzájem dozvěděly a stanovily si očekávání. Všichni zúčastnění by se například měli zajímat o to, proč poslední člověk na dané pozici neuspěl.

Tradiční přístup k pohovorům se však stal vyčpělým, šablonovitým a performativním. Uchazeči přesně vědí, jaké otázky mohou očekávat, a mnozí vědí, co mají říct, aby dostali nabídku. Vedoucí pohovorů neposkytují skutečný vhled do role nebo kultury a rozhovor často působí jako napsaný podle scénáře na obou stranách. Tento proces bohužel způsobuje, že jak kandidáti, tak i vedoucí pohovoru nemají žádnou představu o tom, zda se k sobě skutečně hodí, dokud není příliš pozdě.

Zdroj: Unsplash

Pokud se podaří obrátit scénář typického formátu otázek a odpovědí a namísto toho vést autentické rozhovory, které jsou oboustranně přínosné pro kandidáty i společnosti, mohou vedoucí pracovníci překonat učebnicové odpovědi a zjistit, co je pro kandidáty skutečně důležité, a obě strany mohou odhalit červené vlajky, které signalizují potenciální katastrofu.

Nedovolte, aby produktivita a hospodářský výsledek vaší firmy trpěly kvůli neaktuálním otázkám a odpovědím. Místo toho zaveďte strategický proces pohovoru, který uchazečům umožní trochu se odchýlit od scénáře.

UDRŽUJTE TO NEFORMÁLNÍ

Když kandidáti přijdou v nejlepším obleku, působí to velmi formálně a posiluje to performativní aspekt pohovoru. Mají pocit, že jsou v napětí a není jim příjemné otevřít se tomu, kdo jsou a co od této příležitosti chtějí.

Řekněte kandidátům: „Nepovažujte to za pohovor. Je to jen rozhovor.“ Povzbuďte je, aby se oblékli neformálně. Tento přístup snižuje povrchní fasádu, umožňuje smysluplnější konverzaci a odstraňuje ostří, takže se můžete skutečně poznat.

NADMĚRNÉ SDÍLENÍ MŮŽE BÝT UŽITEČNÉ

Když se na pohovorech kladou stejné strukturované otázky, které každý očekává, je to jako chtít po umělé inteligenci odpovědi: dostanete robotické, konzervované odpovědi. Místo toho požádejte kandidáty, aby vám povyprávěli o sobě, o situacích, se kterými se setkali, o tom, z jaké kultury přišli a jak dobře jim to fungovalo (nebo nefungovalo). Co by mohli změnit na svém předchozím zaměstnání nebo na svém předchozím nadřízeném? Nechte je odbočit na jinou stranu. Čím více budou mluvit mimo scénář, tím více se dozvíte.

Divili byste se, kolikrát jsem slyšel kandidáty říkat: „Tohle bych vám asi neměl říkat, ale…“ a pak na svého předchozího zaměstnavatele – nebo dokonce na sebe – vybalí nějakou špínu. Když se kandidáti cítí pohodlně, mohou odhalit zelené i červené vlajky, které by se jinak neprojevily, kdyby nepustili své zábrany. To platí i pro vedoucí pracovníky a osoby, které vedou pohovory: Pokud budete transparentně informovat o náročnosti práce, vybudujete si důvěru a nastavíte odpovídající očekávání pro danou pozici.

POKLÁDEJTE SPRÁVNÉ OTÁZKY

Když se po sérii neúspěšných pohovorů objeví další nejbližší kandidát, tazatelé mu často v rámci otázky dají odpověď, kterou chtějí slyšet. Personalista může například říci: „Jedná se o velmi rychlé prostředí. Jak se v něm cítíte?“ Nebo: „Od našeho týmu očekáváme, že bude kreativní a bude přicházet s neotřelými řešeními. Dokážete to?“ Kandidát samozřejmě odpoví, že to zvládne. To přece chcete slyšet, ne?

Zdroj: Getty images

Překonejte naváděcí otázky a požádejte kandidáty o příklad předchozí role, která odpovídala jejich tempu, nebo o kreativní řešení, která zavedli v předchozích zaměstnáních. Dejte najevo, že neexistuje správná nebo špatná odpověď a že jste ochotni s nimi spolupracovat na vytvoření prostředí, které jim bude vyhovovat. To, že si dáte pozor na to, jak otázky strukturujete, může zcela změnit odpověď, kterou na oplátku dostanete.

ZAHOĎTE EGO

Mnoho vedoucích pracovníků firem si myslí: „Proč by u nás nechtěl pracovat každý?“ a předpokládají, že by se jim vedoucí pracovníci nebo klíčoví hráči měli hrnout ke dveřím. Kdy jste ale naposledy provedli audit kultury? Jak si stojíte v porovnání s konkurencí? Vedoucí pracovníci firem si obvykle začnou klást otázky o tom, kam jdou, proč a co u nového zaměstnavatele získají, až když někdo odejde.

Místo toho odhoďte ego a zjistěte, co musíte udělat, abyste si zajistili špičkové talenty. Jak byste mohli zlepšit svou kulturu, náborový proces nebo prověřování kandidátů? Zeptejte se sami sebe, co byste mohli udělat pro lepší prezentaci toho, co jako zaměstnavatel nabízíte.

PREZENTUJTE SE JAKO OBLÍBENÝ ZAMĚSTNAVATEL

Většina vedoucích pracovníků přistupuje k pohovorům z pohledu, že prověřují kandidáta. Kandidát si však prověřuje i vás jako zaměstnavatele. Na trhu s dostatkem příležitostí a možností výběru je důležité, abyste se prezentovali jako jedinečný, progresivní lídr a společnost, ke které stojí za to se přidat.

Vysvětlete, jak se odlišujete od konkurence z hlediska benefitů a možností růstu. Buďte připraveni odpovědět na otázku: „Proč u nás pracujete rádi?“ A pokud se uchazeči nezeptají, nabídněte svůj pohled i tak. Stejně tak je důležité být upřímný v tom, čím nejste. Sdělit něco málo o aktuálních problémech, na kterých vaše společnost pracuje, je něco za něco, čím si získáte jejich důvěru a vyhnete se překvapením, která se objeví hned první den a která mohou odstartovat sestup k fluktuaci.

ZAUJMĚTE MENTORSKÝ PŘÍSTUP

Ptejte se kandidátů na jejich priority, co chtějí získat od svého dalšího kroku a jak hodnotí společnosti. Pochopení toho, jak si stanovují priority, vám nenápadně napoví, co musí mít. Ujasněte si, které z nich můžete aktuálně nabídnout, na kterých jste ochotni pracovat a které jsou méně pravděpodobné.

Zdroj: Canva

Tím, že budete transparentní a dáte najevo, že byste se rádi pokusili přizpůsobit jejich potřebám a očekáváním – a samozřejmě to po jejich přijetí skutečně uděláte – vám pomůže vybudovat si náklonnost, loajalitu a závazek.

Pro některé společnosti může být obtížné opustit konvenční scénář pohovoru – staré zvyky se těžko dodržují. Ale uspořádání pohovorů, které kandidátům umožňují, aby se vymanili z konzervovaných odpovědí, vám může pomoci najmout toho správného kandidáta na danou pozici hned napoprvé, což vám ušetří spoustu času a úsilí při opakování procesu – a poslouchání stejných odpovědí podle scénáře – po třech, šesti nebo dvanácti měsících znovu.

Váš tým strávil hodiny nad výběrovým řízením a pohovory, ale nakonec musíte před podáním nabídky couvnout – nebo v horším případě ji zrušit. Nyní musíte začít znovu s kandidáty, kterých denně ubývá.Neefektivní náborové procesy plýtvají časem, penězi a zdroji, protože HR týmy a vedoucí pracovníci firem dělají pohovory a přijímají nové zaměstnance, jen aby 14,48 % nových zaměstnanců vydrželo méně než šest měsíců. A když nový zaměstnanec odejde, vedoucím pracovníkům zůstávají mezery, které je třeba zaplnit, a celý proces se opakuje znovu.Tento nekonečný cyklus může poškodit hospodářský výsledek vaší společnosti, stát vás čas a talent a vybírat si daň na stávajících zaměstnancích, kteří musí převzít práci.Zde se dozvíte, jak mohou organizace zajistit, aby hned napoprvé získaly správného kandidáta – takového, který se pro ně hodí a zároveň je za půl roku neopustí.NECHTE KANDIDÁTY „VYŘÁDIT SE“Domnívám se, že náš zastaralý proces přijímání zaměstnanců vyžaduje nový přístup, který umožní kandidátům „vyřádit se“ během pohovoru.Pohovory by měly být příležitostí pro obě strany, aby se o sobě navzájem dozvěděly a stanovily si očekávání. Všichni zúčastnění by se například měli zajímat o to, proč poslední člověk na dané pozici neuspěl.Tradiční přístup k pohovorům se však stal vyčpělým, šablonovitým a performativním. Uchazeči přesně vědí, jaké otázky mohou očekávat, a mnozí vědí, co mají říct, aby dostali nabídku. Vedoucí pohovorů neposkytují skutečný vhled do role nebo kultury a rozhovor často působí jako napsaný podle scénáře na obou stranách. Tento proces bohužel způsobuje, že jak kandidáti, tak i vedoucí pohovoru nemají žádnou představu o tom, zda se k sobě skutečně hodí, dokud není příliš pozdě.Pokud se podaří obrátit scénář typického formátu otázek a odpovědí a namísto toho vést autentické rozhovory, které jsou oboustranně přínosné pro kandidáty i společnosti, mohou vedoucí pracovníci překonat učebnicové odpovědi a zjistit, co je pro kandidáty skutečně důležité, a obě strany mohou odhalit červené vlajky, které signalizují potenciální katastrofu.Nedovolte, aby produktivita a hospodářský výsledek vaší firmy trpěly kvůli neaktuálním otázkám a odpovědím. Místo toho zaveďte strategický proces pohovoru, který uchazečům umožní trochu se odchýlit od scénáře.UDRŽUJTE TO NEFORMÁLNÍKdyž kandidáti přijdou v nejlepším obleku, působí to velmi formálně a posiluje to performativní aspekt pohovoru. Mají pocit, že jsou v napětí a není jim příjemné otevřít se tomu, kdo jsou a co od této příležitosti chtějí.Řekněte kandidátům: „Nepovažujte to za pohovor. Je to jen rozhovor.“ Povzbuďte je, aby se oblékli neformálně. Tento přístup snižuje povrchní fasádu, umožňuje smysluplnější konverzaci a odstraňuje ostří, takže se můžete skutečně poznat.NADMĚRNÉ SDÍLENÍ MŮŽE BÝT UŽITEČNÉKdyž se na pohovorech kladou stejné strukturované otázky, které každý očekává, je to jako chtít po umělé inteligenci odpovědi: dostanete robotické, konzervované odpovědi. Místo toho požádejte kandidáty, aby vám povyprávěli o sobě, o situacích, se kterými se setkali, o tom, z jaké kultury přišli a jak dobře jim to fungovalo . Co by mohli změnit na svém předchozím zaměstnání nebo na svém předchozím nadřízeném? Nechte je odbočit na jinou stranu. Čím více budou mluvit mimo scénář, tím více se dozvíte.Divili byste se, kolikrát jsem slyšel kandidáty říkat: „Tohle bych vám asi neměl říkat, ale…“ a pak na svého předchozího zaměstnavatele – nebo dokonce na sebe – vybalí nějakou špínu. Když se kandidáti cítí pohodlně, mohou odhalit zelené i červené vlajky, které by se jinak neprojevily, kdyby nepustili své zábrany. To platí i pro vedoucí pracovníky a osoby, které vedou pohovory: Pokud budete transparentně informovat o náročnosti práce, vybudujete si důvěru a nastavíte odpovídající očekávání pro danou pozici.POKLÁDEJTE SPRÁVNÉ OTÁZKYKdyž se po sérii neúspěšných pohovorů objeví další nejbližší kandidát, tazatelé mu často v rámci otázky dají odpověď, kterou chtějí slyšet. Personalista může například říci: „Jedná se o velmi rychlé prostředí. Jak se v něm cítíte?“ Nebo: „Od našeho týmu očekáváme, že bude kreativní a bude přicházet s neotřelými řešeními. Dokážete to?“ Kandidát samozřejmě odpoví, že to zvládne. To přece chcete slyšet, ne?Zdroj: Getty images Překonejte naváděcí otázky a požádejte kandidáty o příklad předchozí role, která odpovídala jejich tempu, nebo o kreativní řešení, která zavedli v předchozích zaměstnáních. Dejte najevo, že neexistuje správná nebo špatná odpověď a že jste ochotni s nimi spolupracovat na vytvoření prostředí, které jim bude vyhovovat. To, že si dáte pozor na to, jak otázky strukturujete, může zcela změnit odpověď, kterou na oplátku dostanete.ZAHOĎTE EGOMnoho vedoucích pracovníků firem si myslí: „Proč by u nás nechtěl pracovat každý?“ a předpokládají, že by se jim vedoucí pracovníci nebo klíčoví hráči měli hrnout ke dveřím. Kdy jste ale naposledy provedli audit kultury? Jak si stojíte v porovnání s konkurencí? Vedoucí pracovníci firem si obvykle začnou klást otázky o tom, kam jdou, proč a co u nového zaměstnavatele získají, až když někdo odejde.Místo toho odhoďte ego a zjistěte, co musíte udělat, abyste si zajistili špičkové talenty. Jak byste mohli zlepšit svou kulturu, náborový proces nebo prověřování kandidátů? Zeptejte se sami sebe, co byste mohli udělat pro lepší prezentaci toho, co jako zaměstnavatel nabízíte.PREZENTUJTE SE JAKO OBLÍBENÝ ZAMĚSTNAVATELVětšina vedoucích pracovníků přistupuje k pohovorům z pohledu, že prověřují kandidáta. Kandidát si však prověřuje i vás jako zaměstnavatele. Na trhu s dostatkem příležitostí a možností výběru je důležité, abyste se prezentovali jako jedinečný, progresivní lídr a společnost, ke které stojí za to se přidat.Vysvětlete, jak se odlišujete od konkurence z hlediska benefitů a možností růstu. Buďte připraveni odpovědět na otázku: „Proč u nás pracujete rádi?“ A pokud se uchazeči nezeptají, nabídněte svůj pohled i tak. Stejně tak je důležité být upřímný v tom, čím nejste. Sdělit něco málo o aktuálních problémech, na kterých vaše společnost pracuje, je něco za něco, čím si získáte jejich důvěru a vyhnete se překvapením, která se objeví hned první den a která mohou odstartovat sestup k fluktuaci.ZAUJMĚTE MENTORSKÝ PŘÍSTUPPtejte se kandidátů na jejich priority, co chtějí získat od svého dalšího kroku a jak hodnotí společnosti. Pochopení toho, jak si stanovují priority, vám nenápadně napoví, co musí mít. Ujasněte si, které z nich můžete aktuálně nabídnout, na kterých jste ochotni pracovat a které jsou méně pravděpodobné.Tím, že budete transparentní a dáte najevo, že byste se rádi pokusili přizpůsobit jejich potřebám a očekáváním – a samozřejmě to po jejich přijetí skutečně uděláte – vám pomůže vybudovat si náklonnost, loajalitu a závazek.Pro některé společnosti může být obtížné opustit konvenční scénář pohovoru – staré zvyky se těžko dodržují. Ale uspořádání pohovorů, které kandidátům umožňují, aby se vymanili z konzervovaných odpovědí, vám může pomoci najmout toho správného kandidáta na danou pozici hned napoprvé, což vám ušetří spoustu času a úsilí při opakování procesu – a poslouchání stejných odpovědí podle scénáře – po třech, šesti nebo dvanácti měsících znovu.
Tagy: businesspracovní pohovorworklife

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      14:36

      Tesla porazila čínské konkurenty v některých testech asistovaného řízení, uvádějí čínská státní média a Bytedance

      14:24

      Akcie společnosti Nexity posilují díky výsledkům za první pololetí, které uklidnily trh

      14:12

      Volkswagen snižuje prognózy pro rok 2025 po ztrátě 1,5 miliardy dolarů v důsledku cel v první polovině roku

      14:00

      Lék Kisunla od společnosti Eli Lilly na Alzheimerovu chorobu získal kladné stanovisko CHMP

      13:48

      Zdravotní pojišťovna Centene hlásí překvapivou ztrátu v důsledku rostoucích nákladů na zdravotní péči

      13:36

      Akcie společnosti Valeo klesají poté, co dodavatel automobilových dílů snížil prognózu tržeb

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Oppenheimer věří akciím Carvana. Mohou vzrůst o dalších 38 %

      25 července, 2025

      Investiční banka zvyšuje hodnocení Carvany a sází na její transformační růst a stabilizaci trhu s ojetinami.

      Zdroj: Shutterstock

      Intel opouští výrobní závody v rámci plánu na ozdravení financí

      25 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Spotify má před sebou rekordní růst. Oppenheimer zvýšil cílovou cenu

      24 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Bank of America zvyšuje cílovou cenu akcií Amazonu před zveřejněním výsledků

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Investiční společnosti vidí příležitosti v akciích Celsius a Formula One Group

      23 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 a Nasdaq díky Alphabet dosahují rekordního uzavření

      24 července, 2025

      S&P 500 roste díky optimismu kolem dohody USA s Japonskem; výsledky Tesly a Alphabet

      23 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025

      S&P 500 opět uzavřel na rekordní úrovni díky optimismu ohledně obchodní dohody

      23 července, 2025

      35bilionová tržní příležitost SoFi, které investoři (zatím) nevěnují pozornost

      21 července, 2025

      Trumpova administrativa povolila Chevronu obnovit činnost ve Venezuele

      24 července, 2025

      Oppenheimer věří akciím Carvana. Mohou vzrůst o dalších 38 %

      25 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.