Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

    Zdroj: BS
    NTSK 18 září, 2025

    Globální lídr v oblasti cloudové kybernetické bezpečnosti

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

    Zdroj: BS
    NTSK 18 září, 2025

    Globální lídr v oblasti cloudové kybernetické bezpečnosti

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Co skrývá ve své sbírce McKeel Hagerty?

Není nad to začít v mládí.

Michael Klos Autor: Michael Klos
4 června, 2024
6 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • McKeel Hagerty, generální ředitel největší pojišťovny klasických vozidel, sbírá vzácná auta, včetně Porsche 911S, Jaguaru E-Type, Corvette s děleným oknem a Shelby Cobra 289
  • Hagertyho láska ke sběratelským vozům začala v mládí, kdy restauroval stará auta s otcem, a nyní vlastní vzácná vozidla jako Mercedes-Benz 300SL Gullwing
  • Hagerty Learning Garage v Traverse City, Michigan, je školící zařízení s klasickými auty, které jsou používány na akcích typu ride-and-drive a teambuildingových aktivitách

McKeelovi Hagertymu, který je nyní generálním ředitelem největšího světového poskytovatele pojištění klasických vozidel, bylo 13 let, když ho koníček starých aut vážně oslovil.

Pojišťovnu Hagerty založili jeho rodiče, Frank a Louise Hagertyovi, v roce 1984, protože nikdo jiný nebyl ochoten poskytnout pojištění pro dřevěné lodě náročné na opravy, které vlastnili.

Podnikání v oblasti klasických automobilů bylo zahájeno v roce 1991 a vedlo k tomu, že společnost Hagerty vlastnila akce concours d’elegance (v Amelia Island na Floridě a v Greenwichi v Connecticutu) a aukční dům Broad Arrow.

Je to něco jako značka pro nadšence, s velkým počtem členů, kteří se ponořili do časopisu společnosti o klasických automobilech (s Jayem Lenem jako přispěvatelem), sítě klubů nazvané Garage + Social, zboží, nástrojů pro oceňování a dalších.

„Můj otec měl spoustu aut a já jich mám stále hodně,“ říká McKeel, který žije v Traverse City v oblasti Velkých jezer v severním Michiganu. „Miloval práci na autech a vybíral pro nás auta, která jsme společně restaurovali.

Byli jsme v podstatě rodina Fordů, ale měli jsme i německá auta. Mým autem bylo Porsche 911S z roku 1967, které mám dodnes. Vlastně s ním dnes jezdím do práce.“

Advertisement

Jeho otec také pracoval se svou sestrou na renovaci vozu Porsche – modelu 356B z roku 1960.

Chcete využít této příležitosti?

„To v naší rodině skutečně odstartovalo šílenství po Porsche. Pro mě to bylo to 911S, které jsme museli vyhrabat ze sněhové závěje. Motor byl pod další hromadou sněhu. Auto patřilo staršímu muži, který provozoval karosárnu,“ vzpomíná McKeel.

Tehdy byla samozřejmě jiná doba, protože nedotčený raný model 911S může dnes stát 500 000 USD. „Zaplatili jsme 500 USD,“ říká Hagerty, „a pak trvalo několik let, než jsme sehnali potřebné díly.

Porsche bylo hotové v době, kdy jsem si udělal řidičský průkaz. Lidé mi říkají: ‚Ty jsi měl jako první auto Porsche! Ale já říkám: ‚Jo, ale zaplatili jsme za něj 500 dolarů‘.“

Hagertyho láska ke sběratelským vozům se s přibývajícími lety jen prohlubovala a on měl prostředky na to, aby prozkoumal horní část trhu. Zde je několik Hagertyho osobních vozů, které má doma v Michiganu.

Jak sám říká: „V posledních letech jsem kromě sbírání kytar vybíral auta, která jsem chtěl použít – opravdu použít – na automobilových akcích. Nechtěl jsem je jen vystavovat:

Jaguar E-Type z roku 1966

„Je to z konce vozů první série, nález ze stodoly, který jsme našli tady v severním Michiganu. Má najeto jen 13 000 mil a původní lak. Šetřím se v tom, jak moc s ním jezdím, protože má tak málo kilometrů.“

Jaguar E-Type z roku 66 si zachoval zakryté přední světlomety a tenké chromované nárazníky, které tolik přispívají ke stylu vozu, o němž Enzo Ferrari prohlásil, že je nejkrásnějším vozem všech dob.

Podle serveru Classic.com činí průměrná cena nedávno prodaných vozů E-Type z roku 1966 125 403 USD, přičemž kabriolety vyžadují vyšší cenu.

Zdroj: getty images

Corvette z roku 1963

„Nevyrůstal jsem zrovna v rodině Corvette, ale rozhodl jsem se, že pokud budu mít jen jeden exemplář této značky, bude to model s děleným oknem z roku 1963. Je to nádherné auto.“

Za vznikem modelu Corvette C2 z roku 1963 stál mladý stylista Peter Brock, který později navrhl model Shelby Daytona. Dělené zadní okno bylo pouze u modelu ’63, a to především z bezpečnostních důvodů – bránilo výhledu dozadu.

Za tento jedinečný design se nyní platí vysoká cena, přičemž nedávné prodejní ceny dosáhly v průměru 160 055 USD.

Shelby Cobra 1965 s motorem 289

„Vždycky jsem měl rád Cobry, ale lépe zvládám vozy s malým blokem – bez urážky pro lidi s velkým blokem [427 cm3]. S motorem 289 je to auto, které mohu opravdu používat.“

Cobra 289 je vůz za přibližně 1 milion USD. 427, ačkoli z ní jde strach, má přesto vyšší hodnotu.

Mercedes-Benz 300SL ‚Gullwing‘ Coupe z roku 1955

„Tak tohle je skvělé auto na cestování, které navíc tak dobře vypadá. Se zavřenými dveřmi gullwing může být teplo. S manželkou jsme měli náš Gullwing na turné v Kalifornii, což znamenalo třikrát projet Central Valley, a na jeho konci jsme vypadali jako glazované koblihy.

Zdroj: Unsplash

Proto s ním rád jezdím v chladných dnech. Je to černá na černé, barvy, které opravdu pěkně sedí na kolech.“

1903 Knox

Tento vůz jsem si koupil speciálně kvůli jízdě na trati z Londýna do Brightonu, nejstarší automobilové rallye na světě [z roku 1896]. Zatím jsem ji absolvoval dvakrát. Knox žije tamtéž ve Velké Británii.

Problém s takto starými vozy je, že musíte zpomalit na tempo vozu. Moderní vozidla dělají všechno za vás. Knox za vás neudělá nic.“ Vozy z doby před rokem 1905, jako je Knox, jsou nesmírně cennější, protože mají nárok na Londýn-Brighton.

McKeelova sbírka zahrnuje také Porsche 356, stejně jako moderní Taycan Turbo S a řadu Fordů z poloviny století, které jsou již dlouho v rodině.

Je důležité zdůraznit, že sbírka společnosti Hagerty přesahuje pouze McKeelovy osobní vozy. Hagerty Learning Garage, školící a restaurátorské zařízení, které rovněž sídlí v Traverse City, zahrnuje stará vozidla, která jezdí na akce typu ride-and-drive na konklávech po celé zemi.

Jezdí také na obchodní kongresy a účastní se teambuildingových akcí. Mezi vozy, které byly nedávno k vidění na akci v Greenwichi, patřily Lincoln Continental z roku 1963, Plymouth Fury z roku 1960, Dodge Challenger z roku 1970 a Ford Bronco z roku 1971.

Zdroj: Getty images

Součástí učební garáže je také vůz Peerless z roku 1917, který zřejmě ve dvacátých letech minulého století jezdil na prknech.

Počátkem 90. let byl zrestaurován do tehdejší podoby, aby se mohl zúčastnit Velkého závodu, a od té doby se pravidelně objevuje na silniční rallye, včetně Velkého závodu, a najezdil více než 80 000 kilometrů.

Bylo by vzrušující řídit ho v rychlosti? To si pište. V tom je kouzlo starých vozů.

McKeelovi Hagertymu, který je nyní generálním ředitelem největšího světového poskytovatele pojištění klasických vozidel, bylo 13 let, když ho koníček starých aut vážně oslovil.Pojišťovnu Hagerty založili jeho rodiče, Frank a Louise Hagertyovi, v roce 1984, protože nikdo jiný nebyl ochoten poskytnout pojištění pro dřevěné lodě náročné na opravy, které vlastnili.Podnikání v oblasti klasických automobilů bylo zahájeno v roce 1991 a vedlo k tomu, že společnost Hagerty vlastnila akce concours d’elegance a aukční dům Broad Arrow.Je to něco jako značka pro nadšence, s velkým počtem členů, kteří se ponořili do časopisu společnosti o klasických automobilech , sítě klubů nazvané Garage + Social, zboží, nástrojů pro oceňování a dalších.„Můj otec měl spoustu aut a já jich mám stále hodně,“ říká McKeel, který žije v Traverse City v oblasti Velkých jezer v severním Michiganu. „Miloval práci na autech a vybíral pro nás auta, která jsme společně restaurovali.Byli jsme v podstatě rodina Fordů, ale měli jsme i německá auta. Mým autem bylo Porsche 911S z roku 1967, které mám dodnes. Vlastně s ním dnes jezdím do práce.“Jeho otec také pracoval se svou sestrou na renovaci vozu Porsche – modelu 356B z roku 1960.Chcete využít této příležitosti?„To v naší rodině skutečně odstartovalo šílenství po Porsche. Pro mě to bylo to 911S, které jsme museli vyhrabat ze sněhové závěje. Motor byl pod další hromadou sněhu. Auto patřilo staršímu muži, který provozoval karosárnu,“ vzpomíná McKeel.Tehdy byla samozřejmě jiná doba, protože nedotčený raný model 911S může dnes stát 500 000 USD. „Zaplatili jsme 500 USD,“ říká Hagerty, „a pak trvalo několik let, než jsme sehnali potřebné díly.Porsche bylo hotové v době, kdy jsem si udělal řidičský průkaz. Lidé mi říkají: ‚Ty jsi měl jako první auto Porsche! Ale já říkám: ‚Jo, ale zaplatili jsme za něj 500 dolarů‘.“Hagertyho láska ke sběratelským vozům se s přibývajícími lety jen prohlubovala a on měl prostředky na to, aby prozkoumal horní část trhu. Zde je několik Hagertyho osobních vozů, které má doma v Michiganu.Jak sám říká: „V posledních letech jsem kromě sbírání kytar vybíral auta, která jsem chtěl použít – opravdu použít – na automobilových akcích. Nechtěl jsem je jen vystavovat:Jaguar E-Type z roku 1966„Je to z konce vozů první série, nález ze stodoly, který jsme našli tady v severním Michiganu. Má najeto jen 13 000 mil a původní lak. Šetřím se v tom, jak moc s ním jezdím, protože má tak málo kilometrů.“Jaguar E-Type z roku 66 si zachoval zakryté přední světlomety a tenké chromované nárazníky, které tolik přispívají ke stylu vozu, o němž Enzo Ferrari prohlásil, že je nejkrásnějším vozem všech dob. Podle serveru Classic.com činí průměrná cena nedávno prodaných vozů E-Type z roku 1966 125 403 USD, přičemž kabriolety vyžadují vyšší cenu.Corvette z roku 1963„Nevyrůstal jsem zrovna v rodině Corvette, ale rozhodl jsem se, že pokud budu mít jen jeden exemplář této značky, bude to model s děleným oknem z roku 1963. Je to nádherné auto.“Za vznikem modelu Corvette C2 z roku 1963 stál mladý stylista Peter Brock, který později navrhl model Shelby Daytona. Dělené zadní okno bylo pouze u modelu ’63, a to především z bezpečnostních důvodů – bránilo výhledu dozadu. Za tento jedinečný design se nyní platí vysoká cena, přičemž nedávné prodejní ceny dosáhly v průměru 160 055 USD.Shelby Cobra 1965 s motorem 289„Vždycky jsem měl rád Cobry, ale lépe zvládám vozy s malým blokem – bez urážky pro lidi s velkým blokem [427 cm3]. S motorem 289 je to auto, které mohu opravdu používat.“Cobra 289 je vůz za přibližně 1 milion USD. 427, ačkoli z ní jde strach, má přesto vyšší hodnotu.Mercedes-Benz 300SL ‚Gullwing‘ Coupe z roku 1955„Tak tohle je skvělé auto na cestování, které navíc tak dobře vypadá. Se zavřenými dveřmi gullwing může být teplo. S manželkou jsme měli náš Gullwing na turné v Kalifornii, což znamenalo třikrát projet Central Valley, a na jeho konci jsme vypadali jako glazované koblihy.Proto s ním rád jezdím v chladných dnech. Je to černá na černé, barvy, které opravdu pěkně sedí na kolech.“1903 KnoxTento vůz jsem si koupil speciálně kvůli jízdě na trati z Londýna do Brightonu, nejstarší automobilové rallye na světě [z roku 1896]. Zatím jsem ji absolvoval dvakrát. Knox žije tamtéž ve Velké Británii.Problém s takto starými vozy je, že musíte zpomalit na tempo vozu. Moderní vozidla dělají všechno za vás. Knox za vás neudělá nic.“ Vozy z doby před rokem 1905, jako je Knox, jsou nesmírně cennější, protože mají nárok na Londýn-Brighton.McKeelova sbírka zahrnuje také Porsche 356, stejně jako moderní Taycan Turbo S a řadu Fordů z poloviny století, které jsou již dlouho v rodině.Je důležité zdůraznit, že sbírka společnosti Hagerty přesahuje pouze McKeelovy osobní vozy. Hagerty Learning Garage, školící a restaurátorské zařízení, které rovněž sídlí v Traverse City, zahrnuje stará vozidla, která jezdí na akce typu ride-and-drive na konklávech po celé zemi.Jezdí také na obchodní kongresy a účastní se teambuildingových akcí. Mezi vozy, které byly nedávno k vidění na akci v Greenwichi, patřily Lincoln Continental z roku 1963, Plymouth Fury z roku 1960, Dodge Challenger z roku 1970 a Ford Bronco z roku 1971.Součástí učební garáže je také vůz Peerless z roku 1917, který zřejmě ve dvacátých letech minulého století jezdil na prknech.Počátkem 90. let byl zrestaurován do tehdejší podoby, aby se mohl zúčastnit Velkého závodu, a od té doby se pravidelně objevuje na silniční rallye, včetně Velkého závodu, a najezdil více než 80 000 kilometrů.Bylo by vzrušující řídit ho v rychlosti? To si pište. V tom je kouzlo starých vozů.
Tagy: autaHagertysbírka

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Investiční pohled na akcie Caterpillar a Li Auto přináší kontrastní výhledy
      2. Rétromobile poprvé zamíří do New Yorku a představí aukci Gooding Christie’s
      3. Prodej čínských aut v České republice roste, podíl na trhu se blíží 4 %
      4. Akcie Li Auto klesají. Jak cenová válka v Číně v oblasti EV ovlivnila zisky
      5. Evropské akcie se obchodují smíšeně, investoři vyčkávají na data z USA
      6. Luxusní automobilky pod tlakem cel: Náklady už přesáhly 889 milionů dolarů
      7. Trumpova cla míří na Mercedes a Porsche. Evropa reaguje, ale čas se krátí
      8. Miliardářka Lucy Guo poprvé vydělala peníze jako dítě na hřišti
      9. Značka Porsche se stává chudým příbuzným zářící Škody, píše Bloomberg
      10. Porsche Design vrací na scénu ikonické hodinky inspirované 911
      Advertisement

      Breaking.

      14:29

      Groq: Nový gigant v AI čipech přitahuje miliardové investice

      14:23

      Roivant oslavuje úspěch: Brepocitinib přináší průlom v léčbě dermatomyozitidy

      14:21

      Malé akcie se stanou novou hvězdou investičního nebe!

      14:18

      Indra posiluje díky rostoucím španělským obranným investicím

      14:14

      Bank of America: Nová mzda posouvá hranice pracovního trhu

      14:10

      Rithm Capital expanduje: Převratná akvizice na realitním trhu!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Investice

      Chery Automobile míří na burzu v Hong-Kongu s IPO za 1,2 miliardy USD

      17 září, 2025

      Na trzích se rýsuje událost, která by mohla změnit vnímání čínských automobilových výrobců v očích globálních investorů. Chery Automobile, známý...

      Zdroj: Getty images

      Hershey dostává zvýšení ratingu od Goldman Sachs, investoři zpozorněli

      16 září, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Alphabet překonává Nvidii a stává se lídrem Magnificent Seven

      16 září, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Broadcom dominuje trhu AI čipů a analytici čekají další růst akcií

      15 září, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      JPMorgan doporučuje tyto evropské luxusní společnosti, vidí růst

      15 září, 2025

      IPO Radar.

      Chery Automobile Co., Ltd.

      Datum IPO: 25 září, 2025
      Potenciální ocenění: 140 miliard HKD (18 miliard USD).

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 klesá, ale zůstává u rekordních úrovní, začíná zasedání Fedu

      16 září, 2025

      Americké akcie vykazují rostoucí pravděpodobnost přehřátí trhu

      15 září, 2025

      Lumen Technologies posiluje důvěru investorů díky růstu a novým plánům

      13 září, 2025

      S&P 500 se díky růstu Tesly poprvé uzavřel nad hranicí 6 600 bodů

      15 září, 2025

      Opendoor mění vedení, akcie rostou na víc než tříleté maximum

      13 září, 2025

      S&P 500 ustupuje z rekordních úrovní, Fed rozhodne o sazbách

      16 září, 2025

      Bloom Energy roste díky spolupráci s Oraclem poptávce po AI

      17 září, 2025

      Tesla spouští robotaxi a vyostřuje souboj s Uberem a Lyftem

      14 září, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Shutterstock
      Komodity

      Zlato láme rekordy a potvrzuje svou roli bezpečného aktiva

      14 září, 2025

      Zlato letos přepisuje historii – investoři už více než třicetkrát sledovali nové rekordní ceny, a to navzdory výrazným výkyvům na...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.