Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak získat povýšení: Efektivní strategie pro kariérní růst

Pokud je vaším cílem v práci povýšení a postup v kariérním žebříčku, pak si vás musí všimnout ti, kteří o povýšení rozhodují.

Michael Klos Autor: Michael Klos
2 července, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Getty images

Zdroj: Getty images

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Zviditelněte se zapojením do projektů, které vedoucí sledují a cení
  • Pomáhejte řešit problémy ostatních a zvyšte svou viditelnost tím, že budete užiteční
  • Požádejte vedoucí o radu, abyste získali jejich pozornost a ukázali svou ochotu učit se

To znamená, že váš přímý nadřízený i nadřízení musí vědět, kdo jste. Existuje několik věcí, které můžete udělat, abyste tomu napomohli.

Samozřejmě je třeba zdůraznit, že ne každý usiluje o povýšení. Pokud je vaším cílem odvádět solidní práci, ale ve skutečnosti se soustředíte na aktivity mimo pracovní život, pak pravděpodobně chcete létat pod radarem.

Některým zde probíraným strategiím se možná budete chtít skutečně vyhnout. Pokud však chcete být v práci nezapomenutelní, zde je návod, co dělat.

STAŇTE SE POJMEM

První krok k tomu, abyste zůstali v povědomí ostatních lidí, je vlastně nejtěžší. Musíte se do nich především dostat. Vedoucí pracovníci v organizacích – zejména ve velkých organizacích – mají problém, že se setkávají se spoustou lidí. To znamená, že o tom, kdo jsou, ví víc lidí, než kolik jich dokáže sledovat.

Advertisement

Na začátku vás bude znát váš přímý nadřízený (doufejme), ale kdokoli nad ním v potravním řetězci nemusí mít skutečné povědomí o tom, kdo jste. Pouhé představení těmto vedoucím na poradách z vás v jejich myslích neudělá samostatný pojem.

Chcete využít této příležitosti?
Zdroj: Unsplash

Místo toho musíte použít několik základních principů paměti, abyste se jim dostali do hlavy. Chcete se zviditelňovat brzy a často. Čím více projektů, do kterých se můžete zapojit (a odvést dobrou práci), tím vícekrát se vaše jméno pravděpodobně objeví.

Pokud jsou tyto projekty důležité a vedoucí pracovníci o nich musí hluboce přemýšlet, zvyšuje to šanci, že se jim vryjete do paměti. Také nechcete být bleskem z čistého nebe. Uskutečnění jediného projektu vás nezapíše do paměti. Pomůže vám konzistentní angažovanost v průběhu času.

PŘEDVEĎTE SE MÍSTO POUHÉHO MLUVENÍ

Mnoho lidí (zejména na začátku své kariéry) si myslí, že nejlepší způsob, jak se v práci stát nezapomenutelným, je najít způsob, jak vedoucím sdělit věci, které udělali. Být zapamatovatelný však vyžaduje, abyste byli spojeni se spoustou věcí, o kterých někdo ví.

Když lidem vyprávíte o svých úspěších, pak jsou všechny informace, které slyší, spojeny pouze s jejich zkušenostmi s vámi. Když se chováte tak, že ztělesňujete to, co chtějí, aby o vás věděli, pak své úspěchy spojujete s mnoha aspekty jejich pracovních zkušeností.

To neznamená, že byste měli dřít neviditelně. Měli byste najít způsoby, jak pracovat s lidmi, na které chcete zapůsobit. Dobrovolně se zapojte do týmů, které zahrnují klíčové vedoucí pracovníky. Přednášejte o práci, kterou jste vykonali, co nejčastěji.

Využívejte příležitostí k jednání s vedoucími pracovníky v rámci své práce. Zapojujte se však do práce s vedoucími pracovníky spíše v jejím průběhu, než abyste hledali důvody, proč s nimi mluvit o tom, co děláte.

ŘEŠTE PROBLÉMY JINÝCH LIDÍ

Dalším způsobem, jak se stát zapamatovatelným, je spojit svou práci s něčím, co je důležité pro to, na čem vedoucím záleží. Lidé si pamatují ostatní, kteří jim byli nápomocni.

Abyste mohli být užiteční, musíte se dozvědět o problémech, které se ostatní lidé v organizaci snaží řešit.

Pak najděte způsoby, jak může tato vaše práce řešit problémy, se kterými se potýkají ostatní. Když pomůžete ostatním lidem dosáhnout jejich cílů, bude mnohem pravděpodobnější, že budou věnovat pozornost tomu, čeho jste dosáhli, než když se zaměříte pouze na dosažení věcí, na kterých vám záleží.

Pozitivním důsledkem zaměření na pomoc druhým při dosahování jejich cílů je to, že jak budete postupovat, pravděpodobně si udržíte zaměření na poskytování pomoci druhým. To vás může vést k orientaci na služebníka-vedoucího, což může často vytvořit atmosféru důvěry v týmech, se kterými pracujete.


POŽÁDEJTE O RADU

Staré přísloví ze Silicon Valley říká, že pokud chcete radu, požádejte o peníze, ale pokud chcete peníze, požádejte o radu. Jde o to, že lidé, kteří mají zdroje, které mohou poskytnout, jsou o tyto zdroje neustále žádáni.

Očekávají tedy, že se na ně lidé budou obracet s žádostmi. V důsledku toho jsou ve střehu. Když však žádáte o radu, využíváte něčí zkušenosti. Výsledkem je, že si vaše nápady vyslechnou a poskytnou vám zpětnou vazbu.

Tato strategie funguje také při jednání s vedoucími pracovníky. Ti očekávají, že je lidé budou o něco žádat. Jedním z důvodů, proč se může vyzdvihování vašich úspěchů vedoucím pracovníkům vymstít, je totiž to, že to pravděpodobně budou považovat za způsob, jak od nich něco získat.

Zdroj: getty images

Když totiž začnete mluvit o sobě, můžete u vedoucích pracovníků vyvolat obranné reakce.

Když požádáte vedoucího o radu, ctíte jeho odborné znalosti. Dáváte tím najevo svou ochotu učit se. Protože se s vámi při poskytování rady zapojují, vytvářejí si o vás a o tom, na čem vám záleží, vlastní představu.

Díky této snaze si vás lépe zapamatují. V důsledku toho je pravděpodobnější, že si na vás později vzpomenou, až budou sestavovat týmy pro práci na důležitých projektech nebo sestavovat seznamy lidí, které budou zvažovat pro nové úkoly nebo povýšení.

To znamená, že váš přímý nadřízený i nadřízení musí vědět, kdo jste. Existuje několik věcí, které můžete udělat, abyste tomu napomohli.Samozřejmě je třeba zdůraznit, že ne každý usiluje o povýšení. Pokud je vaším cílem odvádět solidní práci, ale ve skutečnosti se soustředíte na aktivity mimo pracovní život, pak pravděpodobně chcete létat pod radarem.Některým zde probíraným strategiím se možná budete chtít skutečně vyhnout. Pokud však chcete být v práci nezapomenutelní, zde je návod, co dělat.STAŇTE SE POJMEMPrvní krok k tomu, abyste zůstali v povědomí ostatních lidí, je vlastně nejtěžší. Musíte se do nich především dostat. Vedoucí pracovníci v organizacích – zejména ve velkých organizacích – mají problém, že se setkávají se spoustou lidí. To znamená, že o tom, kdo jsou, ví víc lidí, než kolik jich dokáže sledovat.Na začátku vás bude znát váš přímý nadřízený , ale kdokoli nad ním v potravním řetězci nemusí mít skutečné povědomí o tom, kdo jste. Pouhé představení těmto vedoucím na poradách z vás v jejich myslích neudělá samostatný pojem.Chcete využít této příležitosti?Místo toho musíte použít několik základních principů paměti, abyste se jim dostali do hlavy. Chcete se zviditelňovat brzy a často. Čím více projektů, do kterých se můžete zapojit , tím vícekrát se vaše jméno pravděpodobně objeví.Pokud jsou tyto projekty důležité a vedoucí pracovníci o nich musí hluboce přemýšlet, zvyšuje to šanci, že se jim vryjete do paměti. Také nechcete být bleskem z čistého nebe. Uskutečnění jediného projektu vás nezapíše do paměti. Pomůže vám konzistentní angažovanost v průběhu času.PŘEDVEĎTE SE MÍSTO POUHÉHO MLUVENÍMnoho lidí si myslí, že nejlepší způsob, jak se v práci stát nezapomenutelným, je najít způsob, jak vedoucím sdělit věci, které udělali. Být zapamatovatelný však vyžaduje, abyste byli spojeni se spoustou věcí, o kterých někdo ví.Když lidem vyprávíte o svých úspěších, pak jsou všechny informace, které slyší, spojeny pouze s jejich zkušenostmi s vámi. Když se chováte tak, že ztělesňujete to, co chtějí, aby o vás věděli, pak své úspěchy spojujete s mnoha aspekty jejich pracovních zkušeností.To neznamená, že byste měli dřít neviditelně. Měli byste najít způsoby, jak pracovat s lidmi, na které chcete zapůsobit. Dobrovolně se zapojte do týmů, které zahrnují klíčové vedoucí pracovníky. Přednášejte o práci, kterou jste vykonali, co nejčastěji.Využívejte příležitostí k jednání s vedoucími pracovníky v rámci své práce. Zapojujte se však do práce s vedoucími pracovníky spíše v jejím průběhu, než abyste hledali důvody, proč s nimi mluvit o tom, co děláte.ŘEŠTE PROBLÉMY JINÝCH LIDÍDalším způsobem, jak se stát zapamatovatelným, je spojit svou práci s něčím, co je důležité pro to, na čem vedoucím záleží. Lidé si pamatují ostatní, kteří jim byli nápomocni.Abyste mohli být užiteční, musíte se dozvědět o problémech, které se ostatní lidé v organizaci snaží řešit.Pak najděte způsoby, jak může tato vaše práce řešit problémy, se kterými se potýkají ostatní. Když pomůžete ostatním lidem dosáhnout jejich cílů, bude mnohem pravděpodobnější, že budou věnovat pozornost tomu, čeho jste dosáhli, než když se zaměříte pouze na dosažení věcí, na kterých vám záleží.Pozitivním důsledkem zaměření na pomoc druhým při dosahování jejich cílů je to, že jak budete postupovat, pravděpodobně si udržíte zaměření na poskytování pomoci druhým. To vás může vést k orientaci na služebníka-vedoucího, což může často vytvořit atmosféru důvěry v týmech, se kterými pracujete.POŽÁDEJTE O RADUStaré přísloví ze Silicon Valley říká, že pokud chcete radu, požádejte o peníze, ale pokud chcete peníze, požádejte o radu. Jde o to, že lidé, kteří mají zdroje, které mohou poskytnout, jsou o tyto zdroje neustále žádáni.Očekávají tedy, že se na ně lidé budou obracet s žádostmi. V důsledku toho jsou ve střehu. Když však žádáte o radu, využíváte něčí zkušenosti. Výsledkem je, že si vaše nápady vyslechnou a poskytnou vám zpětnou vazbu.Tato strategie funguje také při jednání s vedoucími pracovníky. Ti očekávají, že je lidé budou o něco žádat. Jedním z důvodů, proč se může vyzdvihování vašich úspěchů vedoucím pracovníkům vymstít, je totiž to, že to pravděpodobně budou považovat za způsob, jak od nich něco získat.Když totiž začnete mluvit o sobě, můžete u vedoucích pracovníků vyvolat obranné reakce.Když požádáte vedoucího o radu, ctíte jeho odborné znalosti. Dáváte tím najevo svou ochotu učit se. Protože se s vámi při poskytování rady zapojují, vytvářejí si o vás a o tom, na čem vám záleží, vlastní představu.Díky této snaze si vás lépe zapamatují. V důsledku toho je pravděpodobnější, že si na vás později vzpomenou, až budou sestavovat týmy pro práci na důležitých projektech nebo sestavovat seznamy lidí, které budou zvažovat pro nové úkoly nebo povýšení.
Tagy: kariérarůststrategie


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. Jak by se v prosinci mohlo dařit kryptoměně číslo 2, Ethereu?
    2. Čína přechází od světové továrny ke globální laboratoři na poli technologií
    3. Jak globální AI boom dnes pohání tchaj-wanskou ekonomiku?
    4. AMD dál zrychluje růst a posiluje svou pozici v éře umělé inteligence
    5. České cíle pro dekarbonizaci jsou přinejmenším nerealistické
    6. Nvidia pod tlakem: odvážná komunikace, nebo riskantní hra s důvěrou investorů?
    7. Největší americké maloobchodní řetězce se chystají na náročnou vánoční sezónu
    8. Rostoucí náklady vedou spotřebitele k rekordnímu zájmu o Black Friday
    9. Na Wall Street se začínají objevovat nejodvážnější prognózy pro rok 2026
    10. Proč je Vanguard Value ETF ideální alternativou k indexu S&P 500?!
    Advertisement

    Breaking.

    00:52

    Člen představenstva Ionis Pharmaceuticals Klein prodal akcie IONS v hodnotě 960 000 USD.

    00:47

    Downes, předseda Universal Insurance, prodal akcie za 669 tisíc dolarů.

    00:38

    BTIG předpovídá, že Bitcoin může vzrůst směrem k $100,000.

    00:32

    Turecká burza uzavírá níže; BIST 100 klesá o 0,43 %

    00:28

    Avail uvádí Nexus Mainnet, integruje likviditu napříč Ethereum, Solana a EVMs.

    00:23

    SolGold naplánoval výroční valnou hromadu ve Švýcarsku na 30. prosince

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Bloomberg
    Akcie

    Tyto akcie letos vykazují nadprůměrné výsledky a představují příležitost

    28 listopadu, 2025

    Americké akcie mají za sebou silný rok a velká část pozornosti investorů se soustředí na společnosti napojené na umělou inteligenci,...

    Zdroj: BurzovniSvet.cz

    Tyto akcie mají silný celkový výnos pro akcionáře, tvrdí Morgan Stanley

    28 listopadu, 2025
    Zdroj: AP Photo

    Dominion Energy je energetická společnost s potenciálem růstu

    27 listopadu, 2025
    Zdroj: Sicty

    Tianyu Semiconductor chystá IPO: čínský lídr může změnit pravidla hry

    27 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Autodesk měl „poklidné“ čtvrtletí. Akcie přesto prudce rostou

    27 listopadu, 2025

    IPO Radar.

    UltraGreen.ai Ltd.

    Datum IPO: 3 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 1,6 mld. USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Apple míří po 14 letech zpět na vrchol globálního trhu se smartphony

    27 listopadu, 2025

    Deere & Co. přinesl překvapivě dobrá čísla, akcie přesto padají

    26 listopadu, 2025

    S&P 500 prudce stoupá, Alphabet posiluje oživení technologických akcií

    24 listopadu, 2025

    S&P 500 posiluje, AI průmysl nabírá na síle před svátkem Díkůvzdání

    26 listopadu, 2025

    Americké akcie rostou díky optimismu ohledně prosincového snížení sazeb

    24 listopadu, 2025

    Ekonomika USA zpomaluje, Fed stojí před nejtěžším rozhodnutím roku

    27 listopadu, 2025

    AMD dál zrychluje růst a posiluje svou pozici v éře umělé inteligence

    28 listopadu, 2025

    S&P 500 doslova ignoruje pokles akcií Nvidie a uzavírá výše

    25 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Oblíbené akcie Wall Street pro vánoční nákupy s blížícím se Black Friday

    25 listopadu, 2025

    S blížícím se Black Friday se na Wall Street tradičně zvyšuje pozornost směrem k maloobchodním akciím.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost