Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak získat povýšení: Efektivní strategie pro kariérní růst

Pokud je vaším cílem v práci povýšení a postup v kariérním žebříčku, pak si vás musí všimnout ti, kteří o povýšení rozhodují.

Michael Klos Autor: Michael Klos
2 července, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Getty images

Zdroj: Getty images

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Zviditelněte se zapojením do projektů, které vedoucí sledují a cení
  • Pomáhejte řešit problémy ostatních a zvyšte svou viditelnost tím, že budete užiteční
  • Požádejte vedoucí o radu, abyste získali jejich pozornost a ukázali svou ochotu učit se

To znamená, že váš přímý nadřízený i nadřízení musí vědět, kdo jste. Existuje několik věcí, které můžete udělat, abyste tomu napomohli.

Samozřejmě je třeba zdůraznit, že ne každý usiluje o povýšení. Pokud je vaším cílem odvádět solidní práci, ale ve skutečnosti se soustředíte na aktivity mimo pracovní život, pak pravděpodobně chcete létat pod radarem.

Některým zde probíraným strategiím se možná budete chtít skutečně vyhnout. Pokud však chcete být v práci nezapomenutelní, zde je návod, co dělat.

STAŇTE SE POJMEM

První krok k tomu, abyste zůstali v povědomí ostatních lidí, je vlastně nejtěžší. Musíte se do nich především dostat. Vedoucí pracovníci v organizacích – zejména ve velkých organizacích – mají problém, že se setkávají se spoustou lidí. To znamená, že o tom, kdo jsou, ví víc lidí, než kolik jich dokáže sledovat.

Advertisement

Na začátku vás bude znát váš přímý nadřízený (doufejme), ale kdokoli nad ním v potravním řetězci nemusí mít skutečné povědomí o tom, kdo jste. Pouhé představení těmto vedoucím na poradách z vás v jejich myslích neudělá samostatný pojem.

Zdroj: Unsplash

Místo toho musíte použít několik základních principů paměti, abyste se jim dostali do hlavy. Chcete se zviditelňovat brzy a často. Čím více projektů, do kterých se můžete zapojit (a odvést dobrou práci), tím vícekrát se vaše jméno pravděpodobně objeví.

Pokud jsou tyto projekty důležité a vedoucí pracovníci o nich musí hluboce přemýšlet, zvyšuje to šanci, že se jim vryjete do paměti. Také nechcete být bleskem z čistého nebe. Uskutečnění jediného projektu vás nezapíše do paměti. Pomůže vám konzistentní angažovanost v průběhu času.

PŘEDVEĎTE SE MÍSTO POUHÉHO MLUVENÍ

Mnoho lidí (zejména na začátku své kariéry) si myslí, že nejlepší způsob, jak se v práci stát nezapomenutelným, je najít způsob, jak vedoucím sdělit věci, které udělali. Být zapamatovatelný však vyžaduje, abyste byli spojeni se spoustou věcí, o kterých někdo ví.

Když lidem vyprávíte o svých úspěších, pak jsou všechny informace, které slyší, spojeny pouze s jejich zkušenostmi s vámi. Když se chováte tak, že ztělesňujete to, co chtějí, aby o vás věděli, pak své úspěchy spojujete s mnoha aspekty jejich pracovních zkušeností.

To neznamená, že byste měli dřít neviditelně. Měli byste najít způsoby, jak pracovat s lidmi, na které chcete zapůsobit. Dobrovolně se zapojte do týmů, které zahrnují klíčové vedoucí pracovníky. Přednášejte o práci, kterou jste vykonali, co nejčastěji.

Využívejte příležitostí k jednání s vedoucími pracovníky v rámci své práce. Zapojujte se však do práce s vedoucími pracovníky spíše v jejím průběhu, než abyste hledali důvody, proč s nimi mluvit o tom, co děláte.

ŘEŠTE PROBLÉMY JINÝCH LIDÍ

Dalším způsobem, jak se stát zapamatovatelným, je spojit svou práci s něčím, co je důležité pro to, na čem vedoucím záleží. Lidé si pamatují ostatní, kteří jim byli nápomocni.

Abyste mohli být užiteční, musíte se dozvědět o problémech, které se ostatní lidé v organizaci snaží řešit.

Pak najděte způsoby, jak může tato vaše práce řešit problémy, se kterými se potýkají ostatní. Když pomůžete ostatním lidem dosáhnout jejich cílů, bude mnohem pravděpodobnější, že budou věnovat pozornost tomu, čeho jste dosáhli, než když se zaměříte pouze na dosažení věcí, na kterých vám záleží.

Pozitivním důsledkem zaměření na pomoc druhým při dosahování jejich cílů je to, že jak budete postupovat, pravděpodobně si udržíte zaměření na poskytování pomoci druhým. To vás může vést k orientaci na služebníka-vedoucího, což může často vytvořit atmosféru důvěry v týmech, se kterými pracujete.


POŽÁDEJTE O RADU

Staré přísloví ze Silicon Valley říká, že pokud chcete radu, požádejte o peníze, ale pokud chcete peníze, požádejte o radu. Jde o to, že lidé, kteří mají zdroje, které mohou poskytnout, jsou o tyto zdroje neustále žádáni.

Očekávají tedy, že se na ně lidé budou obracet s žádostmi. V důsledku toho jsou ve střehu. Když však žádáte o radu, využíváte něčí zkušenosti. Výsledkem je, že si vaše nápady vyslechnou a poskytnou vám zpětnou vazbu.

Tato strategie funguje také při jednání s vedoucími pracovníky. Ti očekávají, že je lidé budou o něco žádat. Jedním z důvodů, proč se může vyzdvihování vašich úspěchů vedoucím pracovníkům vymstít, je totiž to, že to pravděpodobně budou považovat za způsob, jak od nich něco získat.

Zdroj: getty images

Když totiž začnete mluvit o sobě, můžete u vedoucích pracovníků vyvolat obranné reakce.

Když požádáte vedoucího o radu, ctíte jeho odborné znalosti. Dáváte tím najevo svou ochotu učit se. Protože se s vámi při poskytování rady zapojují, vytvářejí si o vás a o tom, na čem vám záleží, vlastní představu.

Díky této snaze si vás lépe zapamatují. V důsledku toho je pravděpodobnější, že si na vás později vzpomenou, až budou sestavovat týmy pro práci na důležitých projektech nebo sestavovat seznamy lidí, které budou zvažovat pro nové úkoly nebo povýšení.

To znamená, že váš přímý nadřízený i nadřízení musí vědět, kdo jste. Existuje několik věcí, které můžete udělat, abyste tomu napomohli.Samozřejmě je třeba zdůraznit, že ne každý usiluje o povýšení. Pokud je vaším cílem odvádět solidní práci, ale ve skutečnosti se soustředíte na aktivity mimo pracovní život, pak pravděpodobně chcete létat pod radarem.Některým zde probíraným strategiím se možná budete chtít skutečně vyhnout. Pokud však chcete být v práci nezapomenutelní, zde je návod, co dělat.STAŇTE SE POJMEMPrvní krok k tomu, abyste zůstali v povědomí ostatních lidí, je vlastně nejtěžší. Musíte se do nich především dostat. Vedoucí pracovníci v organizacích – zejména ve velkých organizacích – mají problém, že se setkávají se spoustou lidí. To znamená, že o tom, kdo jsou, ví víc lidí, než kolik jich dokáže sledovat.Na začátku vás bude znát váš přímý nadřízený , ale kdokoli nad ním v potravním řetězci nemusí mít skutečné povědomí o tom, kdo jste. Pouhé představení těmto vedoucím na poradách z vás v jejich myslích neudělá samostatný pojem.Místo toho musíte použít několik základních principů paměti, abyste se jim dostali do hlavy. Chcete se zviditelňovat brzy a často. Čím více projektů, do kterých se můžete zapojit , tím vícekrát se vaše jméno pravděpodobně objeví.Pokud jsou tyto projekty důležité a vedoucí pracovníci o nich musí hluboce přemýšlet, zvyšuje to šanci, že se jim vryjete do paměti. Také nechcete být bleskem z čistého nebe. Uskutečnění jediného projektu vás nezapíše do paměti. Pomůže vám konzistentní angažovanost v průběhu času.PŘEDVEĎTE SE MÍSTO POUHÉHO MLUVENÍMnoho lidí si myslí, že nejlepší způsob, jak se v práci stát nezapomenutelným, je najít způsob, jak vedoucím sdělit věci, které udělali. Být zapamatovatelný však vyžaduje, abyste byli spojeni se spoustou věcí, o kterých někdo ví.Když lidem vyprávíte o svých úspěších, pak jsou všechny informace, které slyší, spojeny pouze s jejich zkušenostmi s vámi. Když se chováte tak, že ztělesňujete to, co chtějí, aby o vás věděli, pak své úspěchy spojujete s mnoha aspekty jejich pracovních zkušeností.To neznamená, že byste měli dřít neviditelně. Měli byste najít způsoby, jak pracovat s lidmi, na které chcete zapůsobit. Dobrovolně se zapojte do týmů, které zahrnují klíčové vedoucí pracovníky. Přednášejte o práci, kterou jste vykonali, co nejčastěji.Využívejte příležitostí k jednání s vedoucími pracovníky v rámci své práce. Zapojujte se však do práce s vedoucími pracovníky spíše v jejím průběhu, než abyste hledali důvody, proč s nimi mluvit o tom, co děláte.ŘEŠTE PROBLÉMY JINÝCH LIDÍDalším způsobem, jak se stát zapamatovatelným, je spojit svou práci s něčím, co je důležité pro to, na čem vedoucím záleží. Lidé si pamatují ostatní, kteří jim byli nápomocni.Abyste mohli být užiteční, musíte se dozvědět o problémech, které se ostatní lidé v organizaci snaží řešit.Pak najděte způsoby, jak může tato vaše práce řešit problémy, se kterými se potýkají ostatní. Když pomůžete ostatním lidem dosáhnout jejich cílů, bude mnohem pravděpodobnější, že budou věnovat pozornost tomu, čeho jste dosáhli, než když se zaměříte pouze na dosažení věcí, na kterých vám záleží.Pozitivním důsledkem zaměření na pomoc druhým při dosahování jejich cílů je to, že jak budete postupovat, pravděpodobně si udržíte zaměření na poskytování pomoci druhým. To vás může vést k orientaci na služebníka-vedoucího, což může často vytvořit atmosféru důvěry v týmech, se kterými pracujete.POŽÁDEJTE O RADUStaré přísloví ze Silicon Valley říká, že pokud chcete radu, požádejte o peníze, ale pokud chcete peníze, požádejte o radu. Jde o to, že lidé, kteří mají zdroje, které mohou poskytnout, jsou o tyto zdroje neustále žádáni.Očekávají tedy, že se na ně lidé budou obracet s žádostmi. V důsledku toho jsou ve střehu. Když však žádáte o radu, využíváte něčí zkušenosti. Výsledkem je, že si vaše nápady vyslechnou a poskytnou vám zpětnou vazbu.Tato strategie funguje také při jednání s vedoucími pracovníky. Ti očekávají, že je lidé budou o něco žádat. Jedním z důvodů, proč se může vyzdvihování vašich úspěchů vedoucím pracovníkům vymstít, je totiž to, že to pravděpodobně budou považovat za způsob, jak od nich něco získat.Když totiž začnete mluvit o sobě, můžete u vedoucích pracovníků vyvolat obranné reakce.Když požádáte vedoucího o radu, ctíte jeho odborné znalosti. Dáváte tím najevo svou ochotu učit se. Protože se s vámi při poskytování rady zapojují, vytvářejí si o vás a o tom, na čem vám záleží, vlastní představu.Díky této snaze si vás lépe zapamatují. V důsledku toho je pravděpodobnější, že si na vás později vzpomenou, až budou sestavovat týmy pro práci na důležitých projektech nebo sestavovat seznamy lidí, které budou zvažovat pro nové úkoly nebo povýšení.
Tagy: kariérarůststrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      22:47

      Apple zaznamenal velký úspěch s „F1“, ale umělá inteligence je v Cupertinu stále velkým problémem

      22:32

      Elon Musk zakládá „Americkou stranu“

      22:15

      Londýnské IPO dosáhlo nejnižší úrovně za poslední 3 desetiletí, což je další ranou pro britské hlavní město

      18:15

      Těchto 5 států USA má nejlepší předpoklady pro růst datových center

      16:15

      DISCO oznámila rekordní dodávky za první čtvrtletí, překonala prognózu o 8,7

      16:00

      Dodavatel společností Apple a Nvidia, Foxconn, oznámil rekordní tržby za druhé čtvrtletí díky poptávce po umělé inteligenci

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Boom obranných technologií: Investoři i armády mění pravidla hry

      5 července, 2025

      V posledních měsících zažívají akcie společností působících v oblasti obranných technologií raketový růst.

      Zdroj: Getty Images

      Volatilita nekončí. Ochranu nabídnou „nudné“ akcie jako Duke Energy nebo Visa

      4 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Analytici z BTIG doporučují tyto akcie pro druhou polovinu roku

      3 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      USA zmírňují pravidla, akcie firem Synopsys a Cadence prudce rostou

      3 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Tripadvisor vzrostl poté, co aktivistický investor Starboard získal podíl

      3 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Unsplash
      Akcie

      Datadog nahrazuje Juniper v S&P 500 – Robinhood stále čeká na svou příležitost

      3 července, 2025

      Americký technologický sektor zažil v posledních dnech výrazný pohyb, když byla společnost Datadog Inc oficiálně oznámena jako nový člen prestižního...

      Nejčtenější zprávy.

      Velké technologické firmy mění přístup ke klimatu a směřují k udržitelnosti

      4 července, 2025

      Úplná obchodní dohoda mezi EU a USA je podle Ursuly von der Leyenové „nemožná“

      3 července, 2025

      S&P 500 uzavírá níže, technologické společnosti zahajují čtvrtletí propadem

      1 července, 2025

      S&P 500 dosáhl dalšího rekordu díky dobré zprávě o zaměstnanosti

      3 července, 2025

      Donald Trump tlačí na republikánské disidenty ve Sněmovně reprezentantů

      1 července, 2025

      Evropské akcie klesají s blížícím se termínem zavedení cel

      4 července, 2025

      Apple vstupuje do světa blockbusterů. F1 s Bradem Pittem míří k rekordům

      5 července, 2025

      S&P 500 dosáhl nového rekordu díky oživení technologického sektoru

      2 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.