Společnost Needham & Company zvýšila cílovou cenu pro Apple z 220 USD na 260 USD s odkazem na agresivní plán zpětného odkupu akcií v hodnotě 110 miliard USD a potenciál reklamního byznysu. Firma ponechává na akciích rating Buy.
Společnost Needham uznává, že se Apple odlišuje od ostatních velkých technologických společností tím, že se zaměřuje na zpětný odkup akcií namísto investic do infrastruktury GenAI, zároveň však vyjadřuje obavy ohledně dlouhodobého růstu tržeb společnosti Apple. Firma se domnívá, že by Apple měl vstoupit na reklamní trh, podobně jako Amazon, a uvádí, že reklamní průmysl je větší než předpokládané tržby společnosti Apple pro rok 2024 a má potenciál zvýšit marže bez zvyšování cen zařízení.
Podle analytiků by samotný prodej reklamy v připojené televizi (CTV) na AppleTV+ mohl zdvojnásobit konsenzuální růst tržeb společnosti Apple, který v roce 24 činí pouhé 1 %. Začlenění reklam do obchodu App Store by navíc dále urychlilo růst příjmů. Doporučení společnosti Needham diverzifikovat na reklamní trh odráží její pozitivní výhled na budoucí růstový potenciál společnosti Apple.
Společnost Needham & Company zvýšila cílovou cenu pro Apple z 220 USD na 260 USD s odkazem na agresivní plán zpětného odkupu akcií v hodnotě 110 miliard USD a potenciál reklamního byznysu. Firma ponechává na akciích rating Buy.
Společnost Needham uznává, že se Apple odlišuje od ostatních velkých technologických společností tím, že se zaměřuje na zpětný odkup akcií namísto investic do infrastruktury GenAI, zároveň však vyjadřuje obavy ohledně dlouhodobého růstu tržeb společnosti Apple. Firma se domnívá, že by Apple měl vstoupit na reklamní trh, podobně jako Amazon, a uvádí, že reklamní průmysl je větší než předpokládané tržby společnosti Apple pro rok 2024 a má potenciál zvýšit marže bez zvyšování cen zařízení.
Podle analytiků by samotný prodej reklamy v připojené televizi na AppleTV+ mohl zdvojnásobit konsenzuální růst tržeb společnosti Apple, který v roce 24 činí pouhé 1 %. Začlenění reklam do obchodu App Store by navíc dále urychlilo růst příjmů. Doporučení společnosti Needham diverzifikovat na reklamní trh odráží její pozitivní výhled na budoucí růstový potenciál společnosti Apple.