Potravinářský konglomerát Kraft Heinz, známý svými balenými potravinami, snížil svou prognózu prodeje ekologických produktů pro letošní rok. Společnost se domnívá, že vyšší ceny jejích snacků a hotových jídelních souprav budou po zbytek roku tlačit na spotřebitelskou poptávku. Tato změna prognózy přichází v době, kdy se i další společnosti vyrábějící balené potraviny, včetně společností Conagra a General Mills, potýkají se zpomalením poptávky v důsledku zvýšení cen v posledních dvou letech. Generální ředitel společnosti Kraft Heinz Carlos Abrams-Rivera uvedl, že růst čistých tržeb společnosti ve druhém čtvrtletí byl nižší, než se očekávalo, a že nálada spotřebitelů zůstává opatrná. Společnost nyní očekává “pozvolnější zlepšování horní linie” ve druhé polovině roku. Celkové objemy za čtvrtletí se snížily o 3,4 procentního bodu, zatímco ceny vzrostly o 1,0 procentního bodu. Čisté tržby společnosti Kraft Heinz za toto čtvrtletí dosáhly 6,48 miliardy USD, čímž zaostaly za očekáváním analytiků. Přesto upravený zisk společnosti na akcii ve výši 78 centů překonal odhady analytiků. Společnost Kraft Heinz potvrdila svůj výhled zisku, ale upravila očekávání organických čistých tržeb pro fiskální rok 2024 tak, aby se nezměnily nebo poklesly o 2 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky