Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Hemmels a Everrati: Elektrický Mercedes-Benz SL Pagoda přichází na trh

Společnost Hemmels z Cardiffu ve Walesu, která se zabývá přestavbami vozů Mercedes-Benz SL, brzy nabídne v rámci nového partnerství elektrický pohon pro modely W113 "Pagoda" v hodnotě půl milionu dolarů.

Michael Klos Autor: Michael Klos
2 srpna, 2024
5 min. čtení
Zdroj: tuningblog

Zdroj: tuningblog

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Společnost Hemmels z Cardiffu bude nabízet elektrický pohon pro Mercedes-Benz SL Pagoda
  • Hemmels se spojila s Everrati, která do restaurovaných vozů instaluje elektrické pohonné jednotky
  • Elektrická přestavba SL bude stát 400 000 liber a nabídne dojezd 200 mil

Model W113 SL je okouzlující dvoumístný roadster, který nahradil model 190SL. Byl představen jako 230 SL na ženevském autosalonu v roce 1963, poté byl postupně nahrazován modely s většími motory až do ukončení výroby v roce 1971. Model byl poměrně populární v USA, kde se ho prodalo téměř 20 000 kusů.

„Byli jsme na cestě k vývoji bateriového pohonu ve vlastní režii společnosti Hemmels a začali jsme si uvědomovat, jak složitý podnik to vzhledem k mezinárodním předpisům je. Tehdy jsme zjistili, že společnost Everrati již řešení navrhla,“ říká generální ředitel Tom Butterfield.

Výsledkem je spolupráce společností Hemmels a Everatti – která ze své základny v Bicesteru v hrabství Oxfordshire renovuje a elektrifikuje klasické „ikony“ značek Porsche, Mercedes a Land Rover.

Hemmels bude vozy restaurovat a Everrati do nich bude instalovat elektrické pohonné jednotky. Partnerství bude oficiálně oznámeno v pátek a vozy SL od obou společností budou vystaveny na nadcházejícím Pebble Beach Concours d’Elegance během Monterey Car Week (9.-18. srpna).

První společně vyrobený vůz by měl být zákazníkům k dispozici v listopadu nebo prosinci. Objednání vozu a jeho převzetí bude trvat osm až deset měsíců.

Advertisement
Zdroj: Everrati

Cena za kompletní stavbu Hemmels s elektrickým pohonem Everrati je 400 000 liber (513 000 USD), bez dárcovského vozu, který může společnost pro zákazníky vyhledat. Vozy budou nabízeny mezinárodně.

Chcete využít této příležitosti?

Vozy SL budou mít baterie o kapacitě 68 kilowatthodin, které budou rozděleny tak, aby pomáhaly udržovat ideální vyvážení přední a zadní části vozu.

„Většina hmotnosti bude umístěna v místě, kde se nacházel původní motor a převodovka, dále budou baterie v místě palivové nádrže a malý paket v zavazadlovém prostoru [kufru] zabírající přibližně prostor rezervního kola,“ říká Justin Lunny, zakladatel a generální ředitel společnosti Everrati.

Podle Lunnyho by se s vývojem technologie baterií mělo podařit do stejných míst dostat výkonnější paket a může dojít k modernizaci.

Další britská společnost Helix, dodavatel Lotusu, dodá výkonný, ale kompaktní motor o výkonu 300 koní, který by měl společně s bateriovým blokem zajistit dojezd 200 mil a čas z nuly na 100 mil za hodinu pod sedm sekund.

Vozy budou využívat diferenciál s omezenou svorností pro dobrou přilnavost a budou vybaveny rekuperačním brzděním, které zachycuje energii a umožňuje jízdu „jedním pedálem“. „Konečným výsledkem je velmi použitelný zážitek z jízdy,“ říká Lunny.

„Náš proces přestavby vozů je velmi důkladný a právě tím vynikáme,“ říká Butterfield, jehož rodina koupila Hemmels v roce 2018. „Používáme úplně nové a modernizované díly – nerestavujeme to, co tam je, pokud touto cestou nutně nemusíme jít.“

Proces restaurování může trvat až 4 000 pracovních hodin a kupující na zakázku mají širokou volnost v barvách, materiálech interiéru a výběru možností. K dispozici je špičkové audio a Bluetooth.

Vozy budou již přestavěny firmou Hemmels v době, kdy se vydají na 130 mil dlouhou cestu do Everrati, kde budou hnací ústrojí – velmi pečlivě – namontována.

Podle Lunnyho nebudou vozy SL během instalace hnacího ústrojí rozřezávány ani upravovány. „Nepoškozujeme konstrukci vozidla,“ říká, „a vše je technicky vratné. Zachováváme hodnotu původního vozidla.

Majitelé si mohou ponechat původní spalovací motor, čímž je zajištěno, že zůstane s vozem.“ Butterfield dodává, že jeden z jeho klientů mění svůj motor na základnu „pro skleněný stolek, který bude instalován v jeho pánské jeskyni“.

Lunny popisuje SL jako „umělecká díla, která mají shodou okolností kola. Milujeme je jako své děti a vše, co děláme, je na úrovni replik, které by se vyrovnaly tomu, co by udělal výrobce [originálního vybavení].“

Vozy W113 SL jsou sice staré více než 50 let, ale jejich styl – a přitažlivost napříč generacemi – zůstává nadčasový.

„Nejde jen o určitý věk nebo demografickou skupinu,“ říká Lunny. „Novým publikem jsou mimořádně majetní jedinci, kteří zbožňují krásné ikonické vozy, zejména Pagodu, ale chtějí pohonnou jednotku s čistým vzduchem, moderní klimatizací, která je příjemná na řízení.“

Zdroj: Everrati

Butterfield má v úmyslu udržet výrobu na relativně nízké úrovni, ročně vyrobí možná 10 až 12 elektrických Pagod. „Natáhnout se na 25 vozů ročně by znamenalo riskovat kvalitu našich konstrukcí,“ říká.

Přibližně 60 až 70 % produkce Hemmelsu směřuje k americkým zákazníkům, a to je jeden z důvodů, proč je vystoupení v Monterey – první ve firmě – pro značku důležité.

Hemmels také kouzlí na starších modelech 190SL a elektrické přestavby těchto modelů jsou díky partnerství možné i v budoucnu, říká Butterfield.

Model W113 SL je okouzlující dvoumístný roadster, který nahradil model 190SL. Byl představen jako 230 SL na ženevském autosalonu v roce 1963, poté byl postupně nahrazován modely s většími motory až do ukončení výroby v roce 1971. Model byl poměrně populární v USA, kde se ho prodalo téměř 20 000 kusů.„Byli jsme na cestě k vývoji bateriového pohonu ve vlastní režii společnosti Hemmels a začali jsme si uvědomovat, jak složitý podnik to vzhledem k mezinárodním předpisům je. Tehdy jsme zjistili, že společnost Everrati již řešení navrhla,“ říká generální ředitel Tom Butterfield.Výsledkem je spolupráce společností Hemmels a Everatti – která ze své základny v Bicesteru v hrabství Oxfordshire renovuje a elektrifikuje klasické „ikony“ značek Porsche, Mercedes a Land Rover. Hemmels bude vozy restaurovat a Everrati do nich bude instalovat elektrické pohonné jednotky. Partnerství bude oficiálně oznámeno v pátek a vozy SL od obou společností budou vystaveny na nadcházejícím Pebble Beach Concours d’Elegance během Monterey Car Week . První společně vyrobený vůz by měl být zákazníkům k dispozici v listopadu nebo prosinci. Objednání vozu a jeho převzetí bude trvat osm až deset měsíců.Cena za kompletní stavbu Hemmels s elektrickým pohonem Everrati je 400 000 liber , bez dárcovského vozu, který může společnost pro zákazníky vyhledat. Vozy budou nabízeny mezinárodně.Chcete využít této příležitosti?Vozy SL budou mít baterie o kapacitě 68 kilowatthodin, které budou rozděleny tak, aby pomáhaly udržovat ideální vyvážení přední a zadní části vozu.„Většina hmotnosti bude umístěna v místě, kde se nacházel původní motor a převodovka, dále budou baterie v místě palivové nádrže a malý paket v zavazadlovém prostoru [kufru] zabírající přibližně prostor rezervního kola,“ říká Justin Lunny, zakladatel a generální ředitel společnosti Everrati. Podle Lunnyho by se s vývojem technologie baterií mělo podařit do stejných míst dostat výkonnější paket a může dojít k modernizaci.Další britská společnost Helix, dodavatel Lotusu, dodá výkonný, ale kompaktní motor o výkonu 300 koní, který by měl společně s bateriovým blokem zajistit dojezd 200 mil a čas z nuly na 100 mil za hodinu pod sedm sekund.Vozy budou využívat diferenciál s omezenou svorností pro dobrou přilnavost a budou vybaveny rekuperačním brzděním, které zachycuje energii a umožňuje jízdu „jedním pedálem“. „Konečným výsledkem je velmi použitelný zážitek z jízdy,“ říká Lunny.„Náš proces přestavby vozů je velmi důkladný a právě tím vynikáme,“ říká Butterfield, jehož rodina koupila Hemmels v roce 2018. „Používáme úplně nové a modernizované díly – nerestavujeme to, co tam je, pokud touto cestou nutně nemusíme jít.“ Proces restaurování může trvat až 4 000 pracovních hodin a kupující na zakázku mají širokou volnost v barvách, materiálech interiéru a výběru možností. K dispozici je špičkové audio a Bluetooth.Vozy budou již přestavěny firmou Hemmels v době, kdy se vydají na 130 mil dlouhou cestu do Everrati, kde budou hnací ústrojí – velmi pečlivě – namontována.Podle Lunnyho nebudou vozy SL během instalace hnacího ústrojí rozřezávány ani upravovány. „Nepoškozujeme konstrukci vozidla,“ říká, „a vše je technicky vratné. Zachováváme hodnotu původního vozidla. Majitelé si mohou ponechat původní spalovací motor, čímž je zajištěno, že zůstane s vozem.“ Butterfield dodává, že jeden z jeho klientů mění svůj motor na základnu „pro skleněný stolek, který bude instalován v jeho pánské jeskyni“.Lunny popisuje SL jako „umělecká díla, která mají shodou okolností kola. Milujeme je jako své děti a vše, co děláme, je na úrovni replik, které by se vyrovnaly tomu, co by udělal výrobce [originálního vybavení].“Vozy W113 SL jsou sice staré více než 50 let, ale jejich styl – a přitažlivost napříč generacemi – zůstává nadčasový.„Nejde jen o určitý věk nebo demografickou skupinu,“ říká Lunny. „Novým publikem jsou mimořádně majetní jedinci, kteří zbožňují krásné ikonické vozy, zejména Pagodu, ale chtějí pohonnou jednotku s čistým vzduchem, moderní klimatizací, která je příjemná na řízení.“Butterfield má v úmyslu udržet výrobu na relativně nízké úrovni, ročně vyrobí možná 10 až 12 elektrických Pagod. „Natáhnout se na 25 vozů ročně by znamenalo riskovat kvalitu našich konstrukcí,“ říká. Přibližně 60 až 70 % produkce Hemmelsu směřuje k americkým zákazníkům, a to je jeden z důvodů, proč je vystoupení v Monterey – první ve firmě – pro značku důležité.Hemmels také kouzlí na starších modelech 190SL a elektrické přestavby těchto modelů jsou díky partnerství možné i v budoucnu, říká Butterfield.
Tagy: evmercedes benzPagodaSL


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    05:13

    Exkluzivně: Jak sektor důchodového spoření v hodnotě 18 bilionů dolarů považuje blockchain za klíčový pro svou budoucnost

    04:32

    $GRANT nyní obchoduje: GrantiX spouští na BitMart a BingX po úspěšných IDO

    04:08

    Token $HLS debutuje na předních Tier-1 burzách

    03:44

    CTO Realty Growth prodává smíšenou nemovitost v Dallasu za 78 milionů dolarů.

    03:35

    PSB Holdings plánuje zvýšit svůj pololetní dividend o 6,3 % a přejít na čtvrtletní výplatu.

    03:30

    Wheels Up dostává oznámení od NYSE ohledně pokračujících standardů pro zařazení na burzu.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Shutterstock
    Akcie

    Akcie společnosti Nvidia patří k nejlevnějším za dekádu, tvrdí Bernstein

    19 prosince, 2025

    Akcie společnosti Nvidia se na konci roku 2025 dostaly do situace, která je z historického pohledu poměrně výjimečná.

    Zdroj: Getty Images

    Akcie výrobce generátorů Generac oslabily, Wells Fargo vidí nákupní příležitost

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Proč zvážit akcie Rivian před příchodem vozů s umělou inteligencí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Core Scientific jsou s výhledem na rok 2026 atraktivní příležitostí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie ServiceNow prudce oslabily, Bernstein vidí výjimečnou příležitost

    18 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Trumpova administrativa sníží platy amerických auditorů

    19 prosince, 2025

    S&P 500 posiluje s oživením technologického sektoru, inflace klesá

    18 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli obavám o ekonomiku USA; Tesla dosáhla rekordního závěru

    16 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel výše díky boomu technologických akcií

    18 prosince, 2025

    Akcie společnosti Nvidia balancují na hraně obav z bubliny AI

    16 prosince, 2025

    Index S&P 500 posiluje, umělá inteligence znovu vede celý trh

    19 prosince, 2025

    Proč Goldman Sachs očekává v příštím roce 13% zisky globálních akcií

    20 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, Oracle a Nvidia zařídily propad AI sektoru

    17 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.