Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Hemmels a Everrati: Elektrický Mercedes-Benz SL Pagoda přichází na trh

Společnost Hemmels z Cardiffu ve Walesu, která se zabývá přestavbami vozů Mercedes-Benz SL, brzy nabídne v rámci nového partnerství elektrický pohon pro modely W113 "Pagoda" v hodnotě půl milionu dolarů.

Michael Klos Autor: Michael Klos
2 srpna, 2024
5 min. čtení
Zdroj: tuningblog

Zdroj: tuningblog

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Společnost Hemmels z Cardiffu bude nabízet elektrický pohon pro Mercedes-Benz SL Pagoda
  • Hemmels se spojila s Everrati, která do restaurovaných vozů instaluje elektrické pohonné jednotky
  • Elektrická přestavba SL bude stát 400 000 liber a nabídne dojezd 200 mil

Model W113 SL je okouzlující dvoumístný roadster, který nahradil model 190SL. Byl představen jako 230 SL na ženevském autosalonu v roce 1963, poté byl postupně nahrazován modely s většími motory až do ukončení výroby v roce 1971. Model byl poměrně populární v USA, kde se ho prodalo téměř 20 000 kusů.

„Byli jsme na cestě k vývoji bateriového pohonu ve vlastní režii společnosti Hemmels a začali jsme si uvědomovat, jak složitý podnik to vzhledem k mezinárodním předpisům je. Tehdy jsme zjistili, že společnost Everrati již řešení navrhla,“ říká generální ředitel Tom Butterfield.

Výsledkem je spolupráce společností Hemmels a Everatti – která ze své základny v Bicesteru v hrabství Oxfordshire renovuje a elektrifikuje klasické „ikony“ značek Porsche, Mercedes a Land Rover.

Hemmels bude vozy restaurovat a Everrati do nich bude instalovat elektrické pohonné jednotky. Partnerství bude oficiálně oznámeno v pátek a vozy SL od obou společností budou vystaveny na nadcházejícím Pebble Beach Concours d’Elegance během Monterey Car Week (9.-18. srpna).

První společně vyrobený vůz by měl být zákazníkům k dispozici v listopadu nebo prosinci. Objednání vozu a jeho převzetí bude trvat osm až deset měsíců.

Advertisement
Zdroj: Everrati

Cena za kompletní stavbu Hemmels s elektrickým pohonem Everrati je 400 000 liber (513 000 USD), bez dárcovského vozu, který může společnost pro zákazníky vyhledat. Vozy budou nabízeny mezinárodně.

Vozy SL budou mít baterie o kapacitě 68 kilowatthodin, které budou rozděleny tak, aby pomáhaly udržovat ideální vyvážení přední a zadní části vozu.

„Většina hmotnosti bude umístěna v místě, kde se nacházel původní motor a převodovka, dále budou baterie v místě palivové nádrže a malý paket v zavazadlovém prostoru [kufru] zabírající přibližně prostor rezervního kola,“ říká Justin Lunny, zakladatel a generální ředitel společnosti Everrati.

Podle Lunnyho by se s vývojem technologie baterií mělo podařit do stejných míst dostat výkonnější paket a může dojít k modernizaci.

Další britská společnost Helix, dodavatel Lotusu, dodá výkonný, ale kompaktní motor o výkonu 300 koní, který by měl společně s bateriovým blokem zajistit dojezd 200 mil a čas z nuly na 100 mil za hodinu pod sedm sekund.

Vozy budou využívat diferenciál s omezenou svorností pro dobrou přilnavost a budou vybaveny rekuperačním brzděním, které zachycuje energii a umožňuje jízdu „jedním pedálem“. „Konečným výsledkem je velmi použitelný zážitek z jízdy,“ říká Lunny.

„Náš proces přestavby vozů je velmi důkladný a právě tím vynikáme,“ říká Butterfield, jehož rodina koupila Hemmels v roce 2018. „Používáme úplně nové a modernizované díly – nerestavujeme to, co tam je, pokud touto cestou nutně nemusíme jít.“

Proces restaurování může trvat až 4 000 pracovních hodin a kupující na zakázku mají širokou volnost v barvách, materiálech interiéru a výběru možností. K dispozici je špičkové audio a Bluetooth.

Vozy budou již přestavěny firmou Hemmels v době, kdy se vydají na 130 mil dlouhou cestu do Everrati, kde budou hnací ústrojí – velmi pečlivě – namontována.

Podle Lunnyho nebudou vozy SL během instalace hnacího ústrojí rozřezávány ani upravovány. „Nepoškozujeme konstrukci vozidla,“ říká, „a vše je technicky vratné. Zachováváme hodnotu původního vozidla.

Majitelé si mohou ponechat původní spalovací motor, čímž je zajištěno, že zůstane s vozem.“ Butterfield dodává, že jeden z jeho klientů mění svůj motor na základnu „pro skleněný stolek, který bude instalován v jeho pánské jeskyni“.

Lunny popisuje SL jako „umělecká díla, která mají shodou okolností kola. Milujeme je jako své děti a vše, co děláme, je na úrovni replik, které by se vyrovnaly tomu, co by udělal výrobce [originálního vybavení].“

Vozy W113 SL jsou sice staré více než 50 let, ale jejich styl – a přitažlivost napříč generacemi – zůstává nadčasový.

„Nejde jen o určitý věk nebo demografickou skupinu,“ říká Lunny. „Novým publikem jsou mimořádně majetní jedinci, kteří zbožňují krásné ikonické vozy, zejména Pagodu, ale chtějí pohonnou jednotku s čistým vzduchem, moderní klimatizací, která je příjemná na řízení.“

Zdroj: Everrati

Butterfield má v úmyslu udržet výrobu na relativně nízké úrovni, ročně vyrobí možná 10 až 12 elektrických Pagod. „Natáhnout se na 25 vozů ročně by znamenalo riskovat kvalitu našich konstrukcí,“ říká.

Přibližně 60 až 70 % produkce Hemmelsu směřuje k americkým zákazníkům, a to je jeden z důvodů, proč je vystoupení v Monterey – první ve firmě – pro značku důležité.

Hemmels také kouzlí na starších modelech 190SL a elektrické přestavby těchto modelů jsou díky partnerství možné i v budoucnu, říká Butterfield.

Model W113 SL je okouzlující dvoumístný roadster, který nahradil model 190SL. Byl představen jako 230 SL na ženevském autosalonu v roce 1963, poté byl postupně nahrazován modely s většími motory až do ukončení výroby v roce 1971. Model byl poměrně populární v USA, kde se ho prodalo téměř 20 000 kusů.„Byli jsme na cestě k vývoji bateriového pohonu ve vlastní režii společnosti Hemmels a začali jsme si uvědomovat, jak složitý podnik to vzhledem k mezinárodním předpisům je. Tehdy jsme zjistili, že společnost Everrati již řešení navrhla,“ říká generální ředitel Tom Butterfield.Výsledkem je spolupráce společností Hemmels a Everatti – která ze své základny v Bicesteru v hrabství Oxfordshire renovuje a elektrifikuje klasické „ikony“ značek Porsche, Mercedes a Land Rover. Hemmels bude vozy restaurovat a Everrati do nich bude instalovat elektrické pohonné jednotky. Partnerství bude oficiálně oznámeno v pátek a vozy SL od obou společností budou vystaveny na nadcházejícím Pebble Beach Concours d’Elegance během Monterey Car Week . První společně vyrobený vůz by měl být zákazníkům k dispozici v listopadu nebo prosinci. Objednání vozu a jeho převzetí bude trvat osm až deset měsíců.Cena za kompletní stavbu Hemmels s elektrickým pohonem Everrati je 400 000 liber , bez dárcovského vozu, který může společnost pro zákazníky vyhledat. Vozy budou nabízeny mezinárodně.Vozy SL budou mít baterie o kapacitě 68 kilowatthodin, které budou rozděleny tak, aby pomáhaly udržovat ideální vyvážení přední a zadní části vozu.„Většina hmotnosti bude umístěna v místě, kde se nacházel původní motor a převodovka, dále budou baterie v místě palivové nádrže a malý paket v zavazadlovém prostoru [kufru] zabírající přibližně prostor rezervního kola,“ říká Justin Lunny, zakladatel a generální ředitel společnosti Everrati. Podle Lunnyho by se s vývojem technologie baterií mělo podařit do stejných míst dostat výkonnější paket a může dojít k modernizaci.Další britská společnost Helix, dodavatel Lotusu, dodá výkonný, ale kompaktní motor o výkonu 300 koní, který by měl společně s bateriovým blokem zajistit dojezd 200 mil a čas z nuly na 100 mil za hodinu pod sedm sekund.Vozy budou využívat diferenciál s omezenou svorností pro dobrou přilnavost a budou vybaveny rekuperačním brzděním, které zachycuje energii a umožňuje jízdu „jedním pedálem“. „Konečným výsledkem je velmi použitelný zážitek z jízdy,“ říká Lunny.„Náš proces přestavby vozů je velmi důkladný a právě tím vynikáme,“ říká Butterfield, jehož rodina koupila Hemmels v roce 2018. „Používáme úplně nové a modernizované díly – nerestavujeme to, co tam je, pokud touto cestou nutně nemusíme jít.“ Proces restaurování může trvat až 4 000 pracovních hodin a kupující na zakázku mají širokou volnost v barvách, materiálech interiéru a výběru možností. K dispozici je špičkové audio a Bluetooth.Vozy budou již přestavěny firmou Hemmels v době, kdy se vydají na 130 mil dlouhou cestu do Everrati, kde budou hnací ústrojí – velmi pečlivě – namontována.Podle Lunnyho nebudou vozy SL během instalace hnacího ústrojí rozřezávány ani upravovány. „Nepoškozujeme konstrukci vozidla,“ říká, „a vše je technicky vratné. Zachováváme hodnotu původního vozidla. Majitelé si mohou ponechat původní spalovací motor, čímž je zajištěno, že zůstane s vozem.“ Butterfield dodává, že jeden z jeho klientů mění svůj motor na základnu „pro skleněný stolek, který bude instalován v jeho pánské jeskyni“.Lunny popisuje SL jako „umělecká díla, která mají shodou okolností kola. Milujeme je jako své děti a vše, co děláme, je na úrovni replik, které by se vyrovnaly tomu, co by udělal výrobce [originálního vybavení].“Vozy W113 SL jsou sice staré více než 50 let, ale jejich styl – a přitažlivost napříč generacemi – zůstává nadčasový.„Nejde jen o určitý věk nebo demografickou skupinu,“ říká Lunny. „Novým publikem jsou mimořádně majetní jedinci, kteří zbožňují krásné ikonické vozy, zejména Pagodu, ale chtějí pohonnou jednotku s čistým vzduchem, moderní klimatizací, která je příjemná na řízení.“Butterfield má v úmyslu udržet výrobu na relativně nízké úrovni, ročně vyrobí možná 10 až 12 elektrických Pagod. „Natáhnout se na 25 vozů ročně by znamenalo riskovat kvalitu našich konstrukcí,“ říká. Přibližně 60 až 70 % produkce Hemmelsu směřuje k americkým zákazníkům, a to je jeden z důvodů, proč je vystoupení v Monterey – první ve firmě – pro značku důležité.Hemmels také kouzlí na starších modelech 190SL a elektrické přestavby těchto modelů jsou díky partnerství možné i v budoucnu, říká Butterfield.
Tagy: evmercedes benzPagodaSL

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. 4. června – Henry Ford dokončuje svou motorovou čtyřkolku
      Advertisement

      Breaking.

      00:05

      Carney představil zákon „One Canadian Economy“ na sjednocení obchodu a schvalovacích procesů

      23:48

      Fed jmenuje Michaela Horowitze novým generálním inspektorem

      23:36

      Americké akcie se blíží rekordům, pozornost se soustředí na údaje o inflaci a pokrok v politice

      23:24

      S&P Global Ratings snížila hodnocení Fortrea Holdings na „B-“ kvůli slabým úvěrovým ukazatelům

      23:12

      Vedoucí programu Optimus v Tesle odchází, jeho roli přebírá šéf autopilotu, uvádí Bloomberg

      23:12

      Akcie společnosti Opendoor Technologies klesají po návrhu na reverzní rozdělení akcií

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Je Costco nyní vhodná koupě? Kam směřuje tento řetězec v USA?

      4 června, 2025

      Nvidia překonává trh: Proč zůstává perspektivní investicí?

      2 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025

      S&P 500 vstupuje do nového měsíce v zisku, investoři ignorují obchodní napětí

      2 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.