SleekFlow získal 7 milionů dolarů na rozvoj své AI a expanzi do Asie, Blízkého východu a Evropy
Platforma vyniká omnichannel marketingem, automatizací a snadnou integrací s HubSpot a Salesforce
SleekFlow rychle roste s příjmy 8–9 milionů dolarů a více než 5 000 zákazníky
SleekFlow, platforma pro P2P obchodování se sídlem v Singapuru a Hongkongu, která vytvořila sadu konverzační umělé inteligence pro zapojení zákazníků zaměřenou na asijské trhy, ve středu oznámila, že získala dalších 7 milionů dolarů.
Peníze budou použity na další vývoj umělé inteligence a na hlubší proniknutí do jihovýchodní Asie a na Blízký východ a na proniknutí do Evropy. Získání finančních prostředků a plány startupu na růst podtrhují rychlý vzestup sociálního obchodování – kdy prodejci využívají platformy jako Facebook, Instagram, WhatsApp, TikTok a YouTube k prodeji svého zboží a hledání nových zákazníků a spotřebitelé používají stejné platformy sociálních médií k objevování a nákupu věcí.
P2P obchodování v současnosti roste rychleji než běžné elektronické obchodování. Odhadovaná tržní hodnota sociálního obchodování jen v asijsko-pacifickém regionu by měla do roku 2028 přesáhnout 894 milionů dolarů, což představuje 10,6% nárůst oproti roku 2022.
V rámci toho je konverzační umělá inteligence velkou součástí toho, jak se sociální obchodování rozvíjí. Využívání funkcí chatu na bázi AI znamená, že prodejci mohou škálovat své zákaznické služby pro práci s masami uživatelů a přitom zachovat štíhlost vlastních operací. Přidává také programovou vrstvu do procesu, přičemž analytika jim dává větší přehled o tom, co funguje a co ne, kdy a komu, a podle toho automatizovat různé druhy odpovědí různým skupinám uživatelů.
Odvětví konverzační umělé inteligence by mělo do roku 2030 dosáhnout 49,9 miliardy dolarů, což je o 24,9 % více než 13,2 miliardy dolarů v roce 2024.
Vzhledem k nutnosti rozšiřování nejen sociálního obchodování, ale e-commerce obecně, asi nepřekvapí, že v oblasti konverzační AI je přeplněno. Mezi konkurenty společnosti SleekFlow patří MessageBird, Respond.io, Gupshup, Omnichat, Trengo, WATI, Unifonic a Verloop.
Henson Tsai, zakladatel a generální ředitel SleekFlow, říká, že se startup od těchto a dalších konkurentů odlišuje zjednodušenými funkcemi. Mezi tyto funkce patří funkce omnichannel (tj. marketing na více než jedné platformě a rozhraní z jednoho ovládacího panelu), automatizace marketingu a uživatelsky přívětivý nástroj pro tvorbu toků, který umožňuje flexibilně vytvářet jedinečné chatovací zkušenosti pro každého zákazníka. Funkce okamžitého odbavení zahrnují odkazy na platby v chatu, funkce pro spolupráci v týmu, integrace s platformami CRM HubSpot a Salesforce a funkce elektronického obchodu.
V plánu je rozšířit svou platformu „o připravované nabídky pro plně automatizované prodejní a podpůrné cesty v oblasti hlasu, hovorů a e-mailu, abychom našim zákazníkům poskytli bezkonkurenční hodnotu napříč všemi oblastmi,“ uvedl Tsai.
Startup také nedávno jmenoval nového technického ředitele, kterým se stal Gao Lei, veterán v oblasti umělé inteligence a velkých dat s více než dvacetiletou praxí ve vedení technologických firem v Silicon Valley.
„Od jmenování našeho technologického ředitele Gao Leie, veterána ze Silicon Valley, jsme výrazně zvýšili naše inženýrské úsilí, abychom byli v čele inovativních technologií a pokročilé AI,“ uvedl Tsai.
SleekFlow je postaven na víceúrovňovém obchodním modelu SaaS s volitelným doplňkem pro zákazníky, kteří chtějí také zřídit a provozovat kanál pro zasílání zpráv WhatsApp Business. Startup kurtuje obchodní a marketingové týmy a využívají jej společnosti od malých týmů až po velké podniky v odvětvích pojišťovnictví, zdravotnictví, telekomunikací a maloobchodu. Mezi jeho zákazníky patří například Hong Kong Broadband Network (HKBN), Delonghi, online nábytkářská společnost Cellini a malajsijský výrobce domácích spotřebičů Khind.
SleekFlow dnes funguje v Singapuru, Hongkongu, Malajsii, Indonésii, Brazílii a Spojených arabských emirátech. Z nich Tsai uvedl, že spotřebitelské chování zejména v Indonésii – která se podle prognóz stane do roku 2030 jedním z největších spotřebitelských trhů – se rychle přesouvá k online nakupování oproti tradičním kamenným obchodům. Vysoká kupní síla v Saúdské Arábii a Spojených arabských emirátech znamená, že tyto regiony budou pravděpodobně také klíčovými trhy pro sociální obchodování, dodal Tsai.
Toto poslední kolo financování vedla společnost Atinum Investment, riziková firma se sídlem v Soulu, a podíleli se na něm také stávající sponzoři AEF Greater Bay Area Fund a Transcend Capital Partners spolu s Mosesem Tsangem, bývalým generálním partnerem skupiny Goldman Sachs a předsedou Goldman Sachs Asia LLC. Společnost SleekFlow již dříve získala sérii A v hodnotě 8 milionů dolarů, kterou vedla společnost Tiger Global.
Společnost odmítla komentovat své ocenění, ale kromě toho, že k dnešnímu dni získala 15 milionů dolarů, stojí za zmínku některé další finanční ukazatele: její roční opakující se příjmy (ARR) se od června 2024 zvýšily na 8 až 9 milionů dolarů z přibližně 1 až 2 milionů dolarů v prosinci 2022. Počet jejích zaměstnanců se také zvýšil na 160 ze 60 a počet zákazníků se celosvětově zvýšil o více než 5 000, uvádí Tsai.
SleekFlow, platforma pro P2P obchodování se sídlem v Singapuru a Hongkongu, která vytvořila sadu konverzační umělé inteligence pro zapojení zákazníků zaměřenou na asijské trhy, ve středu oznámila, že získala dalších 7 milionů dolarů. Peníze budou použity na další vývoj umělé inteligence a na hlubší proniknutí do jihovýchodní Asie a na Blízký východ a na proniknutí do Evropy.Získání finančních prostředků a plány startupu na růst podtrhují rychlý vzestup sociálního obchodování – kdy prodejci využívají platformy jako Facebook, Instagram, WhatsApp, TikTok a YouTube k prodeji svého zboží a hledání nových zákazníků a spotřebitelé používají stejné platformy sociálních médií k objevování a nákupu věcí. P2P obchodování v současnosti roste rychleji než běžné elektronické obchodování. Odhadovaná tržní hodnota sociálního obchodování jen v asijsko-pacifickém regionu by měla do roku 2028 přesáhnout 894 milionů dolarů, což představuje 10,6% nárůst oproti roku 2022. V rámci toho je konverzační umělá inteligence velkou součástí toho, jak se sociální obchodování rozvíjí. Využívání funkcí chatu na bázi AI znamená, že prodejci mohou škálovat své zákaznické služby pro práci s masami uživatelů a přitom zachovat štíhlost vlastních operací. Přidává také programovou vrstvu do procesu, přičemž analytika jim dává větší přehled o tom, co funguje a co ne, kdy a komu, a podle toho automatizovat různé druhy odpovědí různým skupinám uživatelů. Odvětví konverzační umělé inteligence by mělo do roku 2030 dosáhnout 49,9 miliardy dolarů, což je o 24,9 % více než 13,2 miliardy dolarů v roce 2024.Apartmány Benecko - Investiční apartmány v obci Benecko přímo na sjezdovce Reklama Vzhledem k nutnosti rozšiřování nejen sociálního obchodování, ale e-commerce obecně, asi nepřekvapí, že v oblasti konverzační AI je přeplněno. Mezi konkurenty společnosti SleekFlow patří MessageBird, Respond.io, Gupshup, Omnichat, Trengo, WATI, Unifonic a Verloop. Henson Tsai, zakladatel a generální ředitel SleekFlow, říká, že se startup od těchto a dalších konkurentů odlišuje zjednodušenými funkcemi. Mezi tyto funkce patří funkce omnichannel , automatizace marketingu a uživatelsky přívětivý nástroj pro tvorbu toků, který umožňuje flexibilně vytvářet jedinečné chatovací zkušenosti pro každého zákazníka. Funkce okamžitého odbavení zahrnují odkazy na platby v chatu, funkce pro spolupráci v týmu, integrace s platformami CRM HubSpot a Salesforce a funkce elektronického obchodu. V plánu je rozšířit svou platformu „o připravované nabídky pro plně automatizované prodejní a podpůrné cesty v oblasti hlasu, hovorů a e-mailu, abychom našim zákazníkům poskytli bezkonkurenční hodnotu napříč všemi oblastmi,“ uvedl Tsai. Startup také nedávno jmenoval nového technického ředitele, kterým se stal Gao Lei, veterán v oblasti umělé inteligence a velkých dat s více než dvacetiletou praxí ve vedení technologických firem v Silicon Valley. „Od jmenování našeho technologického ředitele Gao Leie, veterána ze Silicon Valley, jsme výrazně zvýšili naše inženýrské úsilí, abychom byli v čele inovativních technologií a pokročilé AI,“ uvedl Tsai. SleekFlow je postaven na víceúrovňovém obchodním modelu SaaS s volitelným doplňkem pro zákazníky, kteří chtějí také zřídit a provozovat kanál pro zasílání zpráv WhatsApp Business. Startup kurtuje obchodní a marketingové týmy a využívají jej společnosti od malých týmů až po velké podniky v odvětvích pojišťovnictví, zdravotnictví, telekomunikací a maloobchodu. Mezi jeho zákazníky patří například Hong Kong Broadband Network , Delonghi, online nábytkářská společnost Cellini a malajsijský výrobce domácích spotřebičů Khind. SleekFlow dnes funguje v Singapuru, Hongkongu, Malajsii, Indonésii, Brazílii a Spojených arabských emirátech. Z nich Tsai uvedl, že spotřebitelské chování zejména v Indonésii – která se podle prognóz stane do roku 2030 jedním z největších spotřebitelských trhů – se rychle přesouvá k online nakupování oproti tradičním kamenným obchodům. Vysoká kupní síla v Saúdské Arábii a Spojených arabských emirátech znamená, že tyto regiony budou pravděpodobně také klíčovými trhy pro sociální obchodování, dodal Tsai. Toto poslední kolo financování vedla společnost Atinum Investment, riziková firma se sídlem v Soulu, a podíleli se na něm také stávající sponzoři AEF Greater Bay Area Fund a Transcend Capital Partners spolu s Mosesem Tsangem, bývalým generálním partnerem skupiny Goldman Sachs a předsedou Goldman Sachs Asia LLC. Společnost SleekFlow již dříve získala sérii A v hodnotě 8 milionů dolarů, kterou vedla společnost Tiger Global. Společnost odmítla komentovat své ocenění, ale kromě toho, že k dnešnímu dni získala 15 milionů dolarů, stojí za zmínku některé další finanční ukazatele: její roční opakující se příjmy se od června 2024 zvýšily na 8 až 9 milionů dolarů z přibližně 1 až 2 milionů dolarů v prosinci 2022. Počet jejích zaměstnanců se také zvýšil na 160 ze 60 a počet zákazníků se celosvětově zvýšil o více než 5 000, uvádí Tsai.