SleekFlow získává 7 milionů dolarů na využití konverzační AI v Asii
SleekFlow, platforma pro P2P obchodování se sídlem v Singapuru a Hongkongu, která vytvořila sadu konverzační umělé inteligence pro zapojení zákazníků zaměřenou na asijské trhy, ve středu oznámila, že získala dalších 7 milionů dolarů.
SleekFlow získal 7 milionů dolarů na rozvoj své AI a expanzi do Asie, Blízkého východu a Evropy
Platforma vyniká omnichannel marketingem, automatizací a snadnou integrací s HubSpot a Salesforce
SleekFlow rychle roste s příjmy 8–9 milionů dolarů a více než 5 000 zákazníky
Peníze budou použity na další vývoj umělé inteligence a na hlubší proniknutí do jihovýchodní Asie a na Blízký východ a na proniknutí do Evropy. Získání finančních prostředků a plány startupu na růst podtrhují rychlý vzestup sociálního obchodování – kdy prodejci využívají platformy jako Facebook, Instagram, WhatsApp, TikTok a YouTube k prodeji svého zboží a hledání nových zákazníků a spotřebitelé používají stejné platformy sociálních médií k objevování a nákupu věcí.
P2P obchodování v současnosti roste rychleji než běžné elektronické obchodování. Odhadovaná tržní hodnota sociálního obchodování jen v asijsko-pacifickém regionu by měla do roku 2028 přesáhnout 894 milionů dolarů, což představuje 10,6% nárůst oproti roku 2022.
V rámci toho je konverzační umělá inteligence velkou součástí toho, jak se sociální obchodování rozvíjí. Využívání funkcí chatu na bázi AI znamená, že prodejci mohou škálovat své zákaznické služby pro práci s masami uživatelů a přitom zachovat štíhlost vlastních operací. Přidává také programovou vrstvu do procesu, přičemž analytika jim dává větší přehled o tom, co funguje a co ne, kdy a komu, a podle toho automatizovat různé druhy odpovědí různým skupinám uživatelů.
Odvětví konverzační umělé inteligence by mělo do roku 2030 dosáhnout 49,9 miliardy dolarů, což je o 24,9 % více než 13,2 miliardy dolarů v roce 2024.
Zdroj: SleekFlow
Vzhledem k nutnosti rozšiřování nejen sociálního obchodování, ale e-commerce obecně, asi nepřekvapí, že v oblasti konverzační AI je přeplněno. Mezi konkurenty společnosti SleekFlow patří MessageBird, Respond.io, Gupshup, Omnichat, Trengo, WATI, Unifonic a Verloop.
Henson Tsai, zakladatel a generální ředitel SleekFlow, říká, že se startup od těchto a dalších konkurentů odlišuje zjednodušenými funkcemi. Mezi tyto funkce patří funkce omnichannel (tj. marketing na více než jedné platformě a rozhraní z jednoho ovládacího panelu), automatizace marketingu a uživatelsky přívětivý nástroj pro tvorbu toků, který umožňuje flexibilně vytvářet jedinečné chatovací zkušenosti pro každého zákazníka. Funkce okamžitého odbavení zahrnují odkazy na platby v chatu, funkce pro spolupráci v týmu, integrace s platformami CRM HubSpot a Salesforce a funkce elektronického obchodu.
V plánu je rozšířit svou platformu „o připravované nabídky pro plně automatizované prodejní a podpůrné cesty v oblasti hlasu, hovorů a e-mailu, abychom našim zákazníkům poskytli bezkonkurenční hodnotu napříč všemi oblastmi,“ uvedl Tsai.
Startup také nedávno jmenoval nového technického ředitele, kterým se stal Gao Lei, veterán v oblasti umělé inteligence a velkých dat s více než dvacetiletou praxí ve vedení technologických firem v Silicon Valley.
„Od jmenování našeho technologického ředitele Gao Leie, veterána ze Silicon Valley, jsme výrazně zvýšili naše inženýrské úsilí, abychom byli v čele inovativních technologií a pokročilé AI,“ uvedl Tsai.
SleekFlow je postaven na víceúrovňovém obchodním modelu SaaS s volitelným doplňkem pro zákazníky, kteří chtějí také zřídit a provozovat kanál pro zasílání zpráv WhatsApp Business. Startup kurtuje obchodní a marketingové týmy a využívají jej společnosti od malých týmů až po velké podniky v odvětvích pojišťovnictví, zdravotnictví, telekomunikací a maloobchodu. Mezi jeho zákazníky patří například Hong Kong Broadband Network (HKBN), Delonghi, online nábytkářská společnost Cellini a malajsijský výrobce domácích spotřebičů Khind.
Zdroj: SleekFlow
SleekFlow dnes funguje v Singapuru, Hongkongu, Malajsii, Indonésii, Brazílii a Spojených arabských emirátech. Z nich Tsai uvedl, že spotřebitelské chování zejména v Indonésii – která se podle prognóz stane do roku 2030 jedním z největších spotřebitelských trhů – se rychle přesouvá k online nakupování oproti tradičním kamenným obchodům. Vysoká kupní síla v Saúdské Arábii a Spojených arabských emirátech znamená, že tyto regiony budou pravděpodobně také klíčovými trhy pro sociální obchodování, dodal Tsai.
Toto poslední kolo financování vedla společnost Atinum Investment, riziková firma se sídlem v Soulu, a podíleli se na něm také stávající sponzoři AEF Greater Bay Area Fund a Transcend Capital Partners spolu s Mosesem Tsangem, bývalým generálním partnerem skupiny Goldman Sachs a předsedou Goldman Sachs Asia LLC. Společnost SleekFlow již dříve získala sérii A v hodnotě 8 milionů dolarů, kterou vedla společnost Tiger Global.
Společnost odmítla komentovat své ocenění, ale kromě toho, že k dnešnímu dni získala 15 milionů dolarů, stojí za zmínku některé další finanční ukazatele: její roční opakující se příjmy (ARR) se od června 2024 zvýšily na 8 až 9 milionů dolarů z přibližně 1 až 2 milionů dolarů v prosinci 2022. Počet jejích zaměstnanců se také zvýšil na 160 ze 60 a počet zákazníků se celosvětově zvýšil o více než 5 000, uvádí Tsai.
Peníze budou použity na další vývoj umělé inteligence a na hlubší proniknutí do jihovýchodní Asie a na Blízký východ a na proniknutí do Evropy.Získání finančních prostředků a plány startupu na růst podtrhují rychlý vzestup sociálního obchodování – kdy prodejci využívají platformy jako Facebook, Instagram, WhatsApp, TikTok a YouTube k prodeji svého zboží a hledání nových zákazníků a spotřebitelé používají stejné platformy sociálních médií k objevování a nákupu věcí.P2P obchodování v současnosti roste rychleji než běžné elektronické obchodování. Odhadovaná tržní hodnota sociálního obchodování jen v asijsko-pacifickém regionu by měla do roku 2028 přesáhnout 894 milionů dolarů, což představuje 10,6% nárůst oproti roku 2022.V rámci toho je konverzační umělá inteligence velkou součástí toho, jak se sociální obchodování rozvíjí. Využívání funkcí chatu na bázi AI znamená, že prodejci mohou škálovat své zákaznické služby pro práci s masami uživatelů a přitom zachovat štíhlost vlastních operací. Přidává také programovou vrstvu do procesu, přičemž analytika jim dává větší přehled o tom, co funguje a co ne, kdy a komu, a podle toho automatizovat různé druhy odpovědí různým skupinám uživatelů.Odvětví konverzační umělé inteligence by mělo do roku 2030 dosáhnout 49,9 miliardy dolarů, což je o 24,9 % více než 13,2 miliardy dolarů v roce 2024.Vzhledem k nutnosti rozšiřování nejen sociálního obchodování, ale e-commerce obecně, asi nepřekvapí, že v oblasti konverzační AI je přeplněno. Mezi konkurenty společnosti SleekFlow patří MessageBird, Respond.io, Gupshup, Omnichat, Trengo, WATI, Unifonic a Verloop.Henson Tsai, zakladatel a generální ředitel SleekFlow, říká, že se startup od těchto a dalších konkurentů odlišuje zjednodušenými funkcemi. Mezi tyto funkce patří funkce omnichannel , automatizace marketingu a uživatelsky přívětivý nástroj pro tvorbu toků, který umožňuje flexibilně vytvářet jedinečné chatovací zkušenosti pro každého zákazníka. Funkce okamžitého odbavení zahrnují odkazy na platby v chatu, funkce pro spolupráci v týmu, integrace s platformami CRM HubSpot a Salesforce a funkce elektronického obchodu.V plánu je rozšířit svou platformu „o připravované nabídky pro plně automatizované prodejní a podpůrné cesty v oblasti hlasu, hovorů a e-mailu, abychom našim zákazníkům poskytli bezkonkurenční hodnotu napříč všemi oblastmi,“ uvedl Tsai.Startup také nedávno jmenoval nového technického ředitele, kterým se stal Gao Lei, veterán v oblasti umělé inteligence a velkých dat s více než dvacetiletou praxí ve vedení technologických firem v Silicon Valley.„Od jmenování našeho technologického ředitele Gao Leie, veterána ze Silicon Valley, jsme výrazně zvýšili naše inženýrské úsilí, abychom byli v čele inovativních technologií a pokročilé AI,“ uvedl Tsai.SleekFlow je postaven na víceúrovňovém obchodním modelu SaaS s volitelným doplňkem pro zákazníky, kteří chtějí také zřídit a provozovat kanál pro zasílání zpráv WhatsApp Business. Startup kurtuje obchodní a marketingové týmy a využívají jej společnosti od malých týmů až po velké podniky v odvětvích pojišťovnictví, zdravotnictví, telekomunikací a maloobchodu. Mezi jeho zákazníky patří například Hong Kong Broadband Network , Delonghi, online nábytkářská společnost Cellini a malajsijský výrobce domácích spotřebičů Khind.SleekFlow dnes funguje v Singapuru, Hongkongu, Malajsii, Indonésii, Brazílii a Spojených arabských emirátech. Z nich Tsai uvedl, že spotřebitelské chování zejména v Indonésii – která se podle prognóz stane do roku 2030 jedním z největších spotřebitelských trhů – se rychle přesouvá k online nakupování oproti tradičním kamenným obchodům. Vysoká kupní síla v Saúdské Arábii a Spojených arabských emirátech znamená, že tyto regiony budou pravděpodobně také klíčovými trhy pro sociální obchodování, dodal Tsai.Toto poslední kolo financování vedla společnost Atinum Investment, riziková firma se sídlem v Soulu, a podíleli se na něm také stávající sponzoři AEF Greater Bay Area Fund a Transcend Capital Partners spolu s Mosesem Tsangem, bývalým generálním partnerem skupiny Goldman Sachs a předsedou Goldman Sachs Asia LLC. Společnost SleekFlow již dříve získala sérii A v hodnotě 8 milionů dolarů, kterou vedla společnost Tiger Global.Společnost odmítla komentovat své ocenění, ale kromě toho, že k dnešnímu dni získala 15 milionů dolarů, stojí za zmínku některé další finanční ukazatele: její roční opakující se příjmy se od června 2024 zvýšily na 8 až 9 milionů dolarů z přibližně 1 až 2 milionů dolarů v prosinci 2022. Počet jejích zaměstnanců se také zvýšil na 160 ze 60 a počet zákazníků se celosvětově zvýšil o více než 5 000, uvádí Tsai.
Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...