Společnost Amazon oznámila vývoj nových systémů, jejichž cílem je maximalizovat efektivitu doručování balíků a pomoci zákazníkům rychleji se rozhodovat při nákupu. Společnost prozradila, že ve svých doručovacích vozech vytvořila reflektory, známé jako Vision Assisted Package Retrieval, které navádějí doručovatele k balíčkům pro každou konkrétní zastávku na trase. Díky osvětlení balíčků zeleným světlem již pracovníci neztrácejí drahocenný čas čtením štítků. Začátkem příštího roku plánuje Amazon touto technologií vybavit 1 000 aktivních doručovacích vozů.
Zavedení tohoto systému, který připomíná technologii používanou ve skladech společnosti Amazon, nahradí předchozí metodu, při níž zaměstnanci denně nachodili až 10 kilometrů, aby našli zásilky. Díky úspoře několika sekund při každé dodávce může Amazon zvýšit počet balíků doručených každým pracovníkem za směnu. Společnost Amazon dále odhalila využití nového softwaru s umělou inteligencí, který má zlepšit zážitek zákazníků z nakupování. Tento software bude poskytovat rozsáhlejší informace a doporučení, což zákazníkům umožní rychleji činit informovaná rozhodnutí, a to i u nových typů výrobků. Společnost Amazon již dříve na svých hlavních internetových stránkách představila funkci vyhledávání s umělou inteligencí Rufus, která uživatelům poskytuje podrobnější odpovědi na vyhledávací dotazy.
Cílem systému Vision Assisted Package Retrieval i softwaru AI je dále zvýšit efektivitu společnosti Amazon a zlepšit spokojenost zákazníků tím, že ušetří čas a poskytne více informací.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky