Americká Federální obchodní komise (FTC) nařídila společnosti Marriott International a její dceřiné společnosti Starwood Hotels & Resorts Worldwide zavést program zabezpečení informací v rámci urovnání obvinění souvisejících s několika úniky dat, ke kterým došlo v letech 2014 až 2020. Podle FTC tato narušení ovlivnila více než 344 milionů zákazníků po celém světě.
Samuel Levine, ředitel Úřadu pro ochranu spotřebitelů FTC, uvedl, že nedostatečné bezpečnostní postupy společnosti Marriott vedly k několikanásobnému narušení bezpečnosti, které se dotklo milionů zákazníků. Cílem opatření FTC ve spolupráci se státními partnery je zajistit, aby společnost Marriott zlepšila opatření na zabezpečení údajů ve svých hotelech po celém světě.
V rámci urovnání poskytnou společnosti Marriott a Starwood americkým zákazníkům možnost požádat o vymazání osobních údajů spojených s jejich e-mailovými adresami nebo účty věrnostních odměn. Kromě toho společnost Marriott na žádost zákazníka zkontroluje účty věrnostních odměn a obnoví odcizené věrnostní body.
V rámci samostatného urovnání se společnost Marriott zavázala zaplatit pokutu ve výši 52 milionů dolarů 49 státům a distriktu Kolumbie za řešení podobných obvinění týkajících se bezpečnosti údajů.
Společnost Marriott uvedla, že ochrana osobních údajů hostů zůstává prioritou a že tato řešení dokazují její odhodlání posuzovat, identifikovat a řídit rizika kybernetické bezpečnosti. Společnost dále upřesnila, že nepřipouští odpovědnost týkající se vznesených obvinění.
Společnost Marriott čelila v loňském roce v Londýně také hromadné žalobě, kterou podaly miliony bývalých hostů a požadovaly odškodnění za masivní únik dat, k němuž došlo.
Americká Federální obchodní komise nařídila společnosti Marriott International a její dceřiné společnosti Starwood Hotels & Resorts Worldwide zavést program zabezpečení informací v rámci urovnání obvinění souvisejících s několika úniky dat, ke kterým došlo v letech 2014 až 2020. Podle FTC tato narušení ovlivnila více než 344 milionů zákazníků po celém světě.
Samuel Levine, ředitel Úřadu pro ochranu spotřebitelů FTC, uvedl, že nedostatečné bezpečnostní postupy společnosti Marriott vedly k několikanásobnému narušení bezpečnosti, které se dotklo milionů zákazníků. Cílem opatření FTC ve spolupráci se státními partnery je zajistit, aby společnost Marriott zlepšila opatření na zabezpečení údajů ve svých hotelech po celém světě.
V rámci urovnání poskytnou společnosti Marriott a Starwood americkým zákazníkům možnost požádat o vymazání osobních údajů spojených s jejich e-mailovými adresami nebo účty věrnostních odměn. Kromě toho společnost Marriott na žádost zákazníka zkontroluje účty věrnostních odměn a obnoví odcizené věrnostní body.
V rámci samostatného urovnání se společnost Marriott zavázala zaplatit pokutu ve výši 52 milionů dolarů 49 státům a distriktu Kolumbie za řešení podobných obvinění týkajících se bezpečnosti údajů.
Společnost Marriott uvedla, že ochrana osobních údajů hostů zůstává prioritou a že tato řešení dokazují její odhodlání posuzovat, identifikovat a řídit rizika kybernetické bezpečnosti. Společnost dále upřesnila, že nepřipouští odpovědnost týkající se vznesených obvinění.
Společnost Marriott čelila v loňském roce v Londýně také hromadné žalobě, kterou podaly miliony bývalých hostů a požadovaly odškodnění za masivní únik dat, k němuž došlo.
