Společnost Dunelm Group plc, přední britský maloobchodní prodejce domácích potřeb, vykázala za 13týdenní období končící 28. září 2024 nárůst celkových tržeb o 3,5 %. Celkové tržby společnosti v tomto období dosáhly 403 milionů liber, což svědčí o růstu navzdory přetrvávajícím nestabilním obchodním podmínkám. Nárůst zaznamenaly také digitální tržby, které nyní tvoří 37 % celkových tržeb, což je o 2 procentní body více než v předchozím roce. Předpokládá se, že tento nárůst objemu prodeje znamená pro Dunelm zvýšení podílu na trhu. Společnost přičítá své dobré výsledky oblibě svých kategorií výrobků, zejména kolekcí pohovek a ložního prádla. Dosud největší studentská kampaň společnosti Dunelm přilákala mladší demografickou skupinu, což přispělo k jejímu úspěchu. Pokud jde o hrubou marži, Dunelm vykázal meziroční nárůst o 20 bazických bodů. Společnost očekává, že její hrubá marže pro fiskální rok 2025 zůstane mezi 51 % a 52 %. Společnost Dunelm realizuje různé strategické iniciativy, včetně rozšíření svých možností výroby na míru a otevření svého prvního vnitřního londýnského obchodu v londýnském Westfieldu před koncem roku. Společnost také vylepšila své digitální nakupování prostřednictvím funkce objevování produktů na základě umělé inteligence vyvinuté ve spolupráci se společností Google. Generální ředitel společnosti Dunelm Nick Wilkinson vyjádřil spokojenost s výsledky společnosti a optimismus ohledně budoucích milníků v oblasti tržního podílu.
Společnost Dunelm Group plc, přední britský maloobchodní prodejce domácích potřeb, vykázala za 13týdenní období končící 28. září 2024 nárůst celkových tržeb o 3,5 %. Celkové tržby společnosti v tomto období dosáhly 403 milionů liber, což svědčí o růstu navzdory přetrvávajícím nestabilním obchodním podmínkám. Nárůst zaznamenaly také digitální tržby, které nyní tvoří 37 % celkových tržeb, což je o 2 procentní body více než v předchozím roce. Předpokládá se, že tento nárůst objemu prodeje znamená pro Dunelm zvýšení podílu na trhu. Společnost přičítá své dobré výsledky oblibě svých kategorií výrobků, zejména kolekcí pohovek a ložního prádla. Dosud největší studentská kampaň společnosti Dunelm přilákala mladší demografickou skupinu, což přispělo k jejímu úspěchu. Pokud jde o hrubou marži, Dunelm vykázal meziroční nárůst o 20 bazických bodů. Společnost očekává, že její hrubá marže pro fiskální rok 2025 zůstane mezi 51 % a 52 %. Společnost Dunelm realizuje různé strategické iniciativy, včetně rozšíření svých možností výroby na míru a otevření svého prvního vnitřního londýnského obchodu v londýnském Westfieldu před koncem roku. Společnost také vylepšila své digitální nakupování prostřednictvím funkce objevování produktů na základě umělé inteligence vyvinuté ve spolupráci se společností Google. Generální ředitel společnosti Dunelm Nick Wilkinson vyjádřil spokojenost s výsledky společnosti a optimismus ohledně budoucích milníků v oblasti tržního podílu.
