Japonský konglomerát Seven & i Holdings uspořádal “den pro investory”, na kterém představil svůj plán růstu se zaměřením na své hlavní prodejny 7-Eleven. Plán zahrnuje vyčlenění nevýkonných podniků a expanzi do zahraničí s cílem zdvojnásobit tržby na 30 bilionů jenů (197 miliard USD) do roku 2030. Generální ředitel Rjúiči Isaka se nezmínil o nabídce na převzetí od kanadské společnosti Alimentation Couche-Tard ve výši 47 miliard dolarů ani nereagoval na kritiku akcionářů. Společnost se snaží zopakovat svůj domácí úspěch v nabídce čerstvých potravin, aby přilákala zákazníky a zvýšila ziskové marže na zámořských trzích, jako je Vietnam a Austrálie. V rámci restrukturalizace Seven & i oddělí své supermarkety a další “vedlejší” jednotky do samostatné holdingové společnosti. Trh přijal tento plán vlažně a cena akcií se příliš nezměnila. Někteří zahraniční akcionáři požadovali rozdělení konglomerátu. Zámořské prodejny 7-Eleven společnosti Seven & i byly méně ziskové, s provozní marží 3,5 % ve srovnání s 27 % v Japonsku. Společnost se plánuje zaměřit na čerstvé potraviny, aby zvýšila tržby na americkém trhu, protože slabé makroprostředí a klesající prodej cigaret ovlivnily výkonnost.
Japonský konglomerát Seven & i Holdings uspořádal “den pro investory”, na kterém představil svůj plán růstu se zaměřením na své hlavní prodejny 7-Eleven. Plán zahrnuje vyčlenění nevýkonných podniků a expanzi do zahraničí s cílem zdvojnásobit tržby na 30 bilionů jenů do roku 2030. Generální ředitel Rjúiči Isaka se nezmínil o nabídce na převzetí od kanadské společnosti Alimentation Couche-Tard ve výši 47 miliard dolarů ani nereagoval na kritiku akcionářů. Společnost se snaží zopakovat svůj domácí úspěch v nabídce čerstvých potravin, aby přilákala zákazníky a zvýšila ziskové marže na zámořských trzích, jako je Vietnam a Austrálie. V rámci restrukturalizace Seven & i oddělí své supermarkety a další “vedlejší” jednotky do samostatné holdingové společnosti. Trh přijal tento plán vlažně a cena akcií se příliš nezměnila. Někteří zahraniční akcionáři požadovali rozdělení konglomerátu. Zámořské prodejny 7-Eleven společnosti Seven & i byly méně ziskové, s provozní marží 3,5 % ve srovnání s 27 % v Japonsku. Společnost se plánuje zaměřit na čerstvé potraviny, aby zvýšila tržby na americkém trhu, protože slabé makroprostředí a klesající prodej cigaret ovlivnily výkonnost.
