Škoda vyvinula třetí model pro Indii, malé SUV se jmenuje Kylaq
Takzvaný fiskálně-strukturální plán následně kabinet pošle k posouzení Evropské komisi a Radě EU. Fiskálně-strukturální plán nahrazuje Konvergenční program a Národní plán reforem, které Česko Evropské unii dosud pravidelně předkládalo. Vytvoření plánu vyžaduje evropská legislativa kvůli dohledu nad rozpočty členských zemí a koordinaci hospodářských politik.
„Nové nařízení k preventivní části fiskálních pravidel staví do popředí udržitelnost zadlužení veřejných financí ve středním horizontu. Prostředkem k dosažení jsou takové veřejné výdaje, které jsou převážně pod přímou kontrolou veřejné správy a současně umožňují proticyklickou makroekonomickou stabilizaci,“ uvedlo k plánu ministerstvo financí.
Data, která Česko evropským institucím odešle, vycházejí ze srpnové makroekonomické prognózy ministerstva financí. Podle ní by měl od příštího roku hrubý domácí produkt růst o více než 2,5 procenta ročně a průměrná roční inflace by se měla postupně snížit na dvě procenta. Střednědobé výdajové rámce státního rozpočtu, které z prognózy rovněž vycházejí, předpokládají v nadcházejících letech také postupné snižování rozpočtového schodku, když z letošních 282 miliard korun by měl do roku 2027 klesnout na 180 miliard korun.
Součástí fiskálně-strukturálního plánu bude i charakteristika významných schválených či plánovaných reforem a investic. Podle ministerstva financí jsou zaměřeny na dekarbonizaci, sociální systémy, vědu a výzkum, podporu bydlení a digitalizaci. „Uvedenými opatřeními ČR reaguje na ta doporučení z let 2019–2024, u kterých nebyl v rámci hodnocení EK zaznamenán výraznější pokrok,“ uvedlo ministerstvo.
<!– DIP popup–>
Zdroj: Canva
Škoda vyvinula třetí model pro Indii, malé SUV se jmenuje Kylaq
Automobilka Škoda Auto vyvinula nové malé SUV Kylaq určené pro indický trh. S novým modelem vstoupí značka do oblíbeného segmentu vozů s délkou pod čtyři metry, který tvoří téměř 30 procent indického automobilového trhu a patří k nejrychleji rostoucím. Po modelech Kushaq a Slavia je Kylaq třetím modelem Škody lokálně vyvinutým a vyráběným v Indii. Ta je v současnosti největším mimoevropským trhem značky. Škoda to dnes oznámila v tiskové zprávě.
Světovou premiéru nového vozu Škoda naplánovala na 6. listopad. Dnes odhalila siluetu vozu se speciálním maskováním při příležitosti výročí 24 let svého působení na indickém trhu. Kompaktní SUV se bude vyrábět v závodě Škody v Púně, který je poháněný solární energií o výkonu 18,5 MW.
„Platforma MQB-A0-IN, známá svou všestranností, byla navržena tak, aby byla základem jak pro větší modely, jako jsou Kushaq a Slavia, tak i Kylaq s délkou pod čtyři metry. Zachovali jsme vynikající jízdní dynamiku, špičkovou bezpečnost a osvědčenou kvalitu,“ uvedl vedoucí produktového managementu vozů se spalovacím motorem Škody Jiří Dytrych. Kylaq má podle něj navíc v čelním nárazovém modulu za tepla tvarovanou ocel, a dosahuje tak nejvyšší úrovně pasivní bezpečnosti ve své třídě. „I díky prostornému a pohodlnému interiéru a odvětrávaným sedadlům nastavitelným v šesti směrech bude Kylaq naším ambiciózním lídrem v nejvíce konkurenčním a nejrychleji se rozvíjejícím segmentu v Indii,“ řekl.
Design vozu má odrážet indické kulturní motivy a barvy, stejně jako název, který je inspirován horou Kailas a sanskrtským slovem pro křišťál. Kompaktní SUV měří na délku 3995 mm, má rozvor 2566 mm a světlou výšku 189 mm. Je určené do městských ulic, ale neztratí se ani na těžko sjízdných cestách. Vůz pohání motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW (115 k) a točivém momentu 178 Nm s možností volby šestistupňové manuální nebo šestistupňové automatické převodovky. Kylaq je vybavený mnoha asistenčními systémy, včetně multikolizní brzdy a šesti airbagů. Využívá ekologické materiály včetně bambusové tkaniny použité pro některé komponenty a čalounění kabiny.
Česká automobilka v letech 2022 a 2023 prodala v Indii více než 100.000 vozů. Po útlumu prodejů v Číně a odchodu z Ruska jde o její největší trh mimo Evropu. V Indii je zároveň odpovědná za aktivity celého koncernu Volkswagen.
Zdroj: Škoda
Takzvaný fiskálně-strukturální plán následně kabinet pošle k posouzení Evropské komisi a Radě EU. Fiskálně-strukturální plán nahrazuje Konvergenční program a Národní plán reforem, které Česko Evropské unii dosud pravidelně předkládalo. Vytvoření plánu vyžaduje evropská legislativa kvůli dohledu nad rozpočty členských zemí a koordinaci hospodářských politik.„Nové nařízení k preventivní části fiskálních pravidel staví do popředí udržitelnost zadlužení veřejných financí ve středním horizontu. Prostředkem k dosažení jsou takové veřejné výdaje, které jsou převážně pod přímou kontrolou veřejné správy a současně umožňují proticyklickou makroekonomickou stabilizaci,“ uvedlo k plánu ministerstvo financí.Data, která Česko evropským institucím odešle, vycházejí ze srpnové makroekonomické prognózy ministerstva financí. Podle ní by měl od příštího roku hrubý domácí produkt růst o více než 2,5 procenta ročně a průměrná roční inflace by se měla postupně snížit na dvě procenta. Střednědobé výdajové rámce státního rozpočtu, které z prognózy rovněž vycházejí, předpokládají v nadcházejících letech také postupné snižování rozpočtového schodku, když z letošních 282 miliard korun by měl do roku 2027 klesnout na 180 miliard korun.Součástí fiskálně-strukturálního plánu bude i charakteristika významných schválených či plánovaných reforem a investic. Podle ministerstva financí jsou zaměřeny na dekarbonizaci, sociální systémy, vědu a výzkum, podporu bydlení a digitalizaci. „Uvedenými opatřeními ČR reaguje na ta doporučení z let 2019–2024, u kterých nebyl v rámci hodnocení EK zaznamenán výraznější pokrok,“ uvedlo ministerstvo.<!– DIP popup–>Škoda vyvinula třetí model pro Indii, malé SUV se jmenuje KylaqAutomobilka Škoda Auto vyvinula nové malé SUV Kylaq určené pro indický trh. S novým modelem vstoupí značka do oblíbeného segmentu vozů s délkou pod čtyři metry, který tvoří téměř 30 procent indického automobilového trhu a patří k nejrychleji rostoucím. Po modelech Kushaq a Slavia je Kylaq třetím modelem Škody lokálně vyvinutým a vyráběným v Indii. Ta je v současnosti největším mimoevropským trhem značky. Škoda to dnes oznámila v tiskové zprávě.Světovou premiéru nového vozu Škoda naplánovala na 6. listopad. Dnes odhalila siluetu vozu se speciálním maskováním při příležitosti výročí 24 let svého působení na indickém trhu. Kompaktní SUV se bude vyrábět v závodě Škody v Púně, který je poháněný solární energií o výkonu 18,5 MW.„Platforma MQB-A0-IN, známá svou všestranností, byla navržena tak, aby byla základem jak pro větší modely, jako jsou Kushaq a Slavia, tak i Kylaq s délkou pod čtyři metry. Zachovali jsme vynikající jízdní dynamiku, špičkovou bezpečnost a osvědčenou kvalitu,“ uvedl vedoucí produktového managementu vozů se spalovacím motorem Škody Jiří Dytrych. Kylaq má podle něj navíc v čelním nárazovém modulu za tepla tvarovanou ocel, a dosahuje tak nejvyšší úrovně pasivní bezpečnosti ve své třídě. „I díky prostornému a pohodlnému interiéru a odvětrávaným sedadlům nastavitelným v šesti směrech bude Kylaq naším ambiciózním lídrem v nejvíce konkurenčním a nejrychleji se rozvíjejícím segmentu v Indii,“ řekl.Design vozu má odrážet indické kulturní motivy a barvy, stejně jako název, který je inspirován horou Kailas a sanskrtským slovem pro křišťál. Kompaktní SUV měří na délku 3995 mm, má rozvor 2566 mm a světlou výšku 189 mm. Je určené do městských ulic, ale neztratí se ani na těžko sjízdných cestách. Vůz pohání motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW a točivém momentu 178 Nm s možností volby šestistupňové manuální nebo šestistupňové automatické převodovky. Kylaq je vybavený mnoha asistenčními systémy, včetně multikolizní brzdy a šesti airbagů. Využívá ekologické materiály včetně bambusové tkaniny použité pro některé komponenty a čalounění kabiny.Česká automobilka v letech 2022 a 2023 prodala v Indii více než 100.000 vozů. Po útlumu prodejů v Číně a odchodu z Ruska jde o její největší trh mimo Evropu. V Indii je zároveň odpovědná za aktivity celého koncernu Volkswagen.