Softwarová společnost Adobe, která se specializuje na multimediální a kreativní nástroje, oznámila, že příští rok představí bezplatnou webovou aplikaci, která pomůže tvůrcům obrázků a videí získat kredit za jejich práci použitou v systémech umělé inteligence. Aplikace umožní tvůrcům připojit ke svým fotografiím a videím “Content Credentials”, digitální razítko, které označuje způsob vytvoření jejich díla. Kromě toho aplikace poskytne tvůrcům možnost uvést, zda si nepřejí, aby jejich dílo bylo použito v systémech pro výcvik umělé inteligence. Cílem kroku společnosti Adobe je řešit právní důsledky spojené s používáním dat v systémech pro trénink umělé inteligence, které vyvolaly reakce z různých odvětví. Zatímco společnost TikTok již projevila zájem o využití Content Credentials k označování obsahu vytvořeného umělou inteligencí, žádná významná společnost zabývající se umělou inteligencí zatím systém společnosti Adobe z důvodu transparentnosti nepřijala. Společnost Adobe uvedla, že aktivně pracuje na podpoře přijetí svých standardů v celém odvětví a jejím cílem je zachovat integritu práce tvůrců a zároveň podporovat transparentnost a důvěru online.
Softwarová společnost Adobe, která se specializuje na multimediální a kreativní nástroje, oznámila, že příští rok představí bezplatnou webovou aplikaci, která pomůže tvůrcům obrázků a videí získat kredit za jejich práci použitou v systémech umělé inteligence. Aplikace umožní tvůrcům připojit ke svým fotografiím a videím “Content Credentials”, digitální razítko, které označuje způsob vytvoření jejich díla. Kromě toho aplikace poskytne tvůrcům možnost uvést, zda si nepřejí, aby jejich dílo bylo použito v systémech pro výcvik umělé inteligence. Cílem kroku společnosti Adobe je řešit právní důsledky spojené s používáním dat v systémech pro trénink umělé inteligence, které vyvolaly reakce z různých odvětví. Zatímco společnost TikTok již projevila zájem o využití Content Credentials k označování obsahu vytvořeného umělou inteligencí, žádná významná společnost zabývající se umělou inteligencí zatím systém společnosti Adobe z důvodu transparentnosti nepřijala. Společnost Adobe uvedla, že aktivně pracuje na podpoře přijetí svých standardů v celém odvětví a jejím cílem je zachovat integritu práce tvůrců a zároveň podporovat transparentnost a důvěru online.
