Výrobce luxusních elektromobilů Lucid Group překonal očekávání trhu ohledně dodávek ve třetím čtvrtletí a dodal 2 781 vozů oproti 2 242 vozům, které odhadovali analytici. Úspěch společnosti Lucid lze přičíst slevám a dostupnějším možnostem financování, které stimulovaly poptávku v nejistém ekonomickém prostředí. Slábnoucí zájem spotřebitelů ve Spojených státech o elektromobily v důsledku vysokých úrokových sazeb a dostupnosti levnějších hybridních alternativ přiměl společnosti jako Lucid, Tesla a Rivian ke snížení cen a nabídce pobídek. Do budoucna společnost Lucid spoléhá na úspěch svého připravovaného SUV Gravity, které by mělo podpořit další růst, ale bude čelit konkurenci ze strany modelu X společnosti Tesla a vlajkových modelů R1 společnosti Rivian. Ve třetím čtvrtletí Lucid vyrobil 1 805 vozů, což je o něco méně než 2 110 vozů vyrobených v předchozím čtvrtletí. Společnost obdržela od svého největšího akcionáře, saúdskoarabského Veřejného investičního fondu, významnou finanční injekci ve výši až 1,5 miliardy dolarů na rozšíření výroby a uvedení vozu střední třídy do konce roku 2026.
Výrobce luxusních elektromobilů Lucid Group překonal očekávání trhu ohledně dodávek ve třetím čtvrtletí a dodal 2 781 vozů oproti 2 242 vozům, které odhadovali analytici. Úspěch společnosti Lucid lze přičíst slevám a dostupnějším možnostem financování, které stimulovaly poptávku v nejistém ekonomickém prostředí. Slábnoucí zájem spotřebitelů ve Spojených státech o elektromobily v důsledku vysokých úrokových sazeb a dostupnosti levnějších hybridních alternativ přiměl společnosti jako Lucid, Tesla a Rivian ke snížení cen a nabídce pobídek. Do budoucna společnost Lucid spoléhá na úspěch svého připravovaného SUV Gravity, které by mělo podpořit další růst, ale bude čelit konkurenci ze strany modelu X společnosti Tesla a vlajkových modelů R1 společnosti Rivian. Ve třetím čtvrtletí Lucid vyrobil 1 805 vozů, což je o něco méně než 2 110 vozů vyrobených v předchozím čtvrtletí. Společnost obdržela od svého největšího akcionáře, saúdskoarabského Veřejného investičního fondu, významnou finanční injekci ve výši až 1,5 miliardy dolarů na rozšíření výroby a uvedení vozu střední třídy do konce roku 2026.
