Automobilka Stellantis, která vznikla spojením skupin PSA a Fiat Chrysler, vykázala ve třetím čtvrtletí 27% pokles tržeb. Pokles byl však o něco lepší, než se očekávalo, protože společnost pracovala na řešení problémů s nadměrnými zásobami a špatnými obchodními výsledky. Finanční šéf Doug Ostermann uvedl, že snižování zásob ve Spojených státech postupuje rychleji, než se předpokládalo, přičemž do konce listopadu plánuje snížit zásoby u amerických dealerů o 100 000 vozů. Akcie společnosti Stellantis vzrostly o 0,7 %. Automobilka v letošním roce zaznamenala 40% pokles hodnoty akcií. Společnost nedávno oznámila změnu v nejvyšším vedení v rámci snahy o nápravu strategických chyb, zejména v Severní Americe. Stellantis čelí spolu s dalšími západními automobilkami problémům, jako je měkká globální poptávka, problémy s technologickým přechodem a zvýšená konkurence ze strany čínských protějšků. Největší evropská automobilka Volkswagen navíc zvažuje uzavření nejméně tří závodů v Německu a propuštění desítek tisíc zaměstnanců. Společnost Stellantis potvrdila snížený výhled celoročních výsledků a vykázala tržby za třetí čtvrtletí ve výši 33 miliard eur (35,8 miliardy USD), čímž překonala očekávání analytiků. Dodávky klesly o 21 % na 1,17 milionu vozů kvůli mezerám v produktové řadě. Společnost však očekává, že se tyto mezery zmenší, protože do roku 2024 plánuje uvést na trh přibližně 20 nových modelů.
Automobilka Stellantis, která vznikla spojením skupin PSA a Fiat Chrysler, vykázala ve třetím čtvrtletí 27% pokles tržeb. Pokles byl však o něco lepší, než se očekávalo, protože společnost pracovala na řešení problémů s nadměrnými zásobami a špatnými obchodními výsledky. Finanční šéf Doug Ostermann uvedl, že snižování zásob ve Spojených státech postupuje rychleji, než se předpokládalo, přičemž do konce listopadu plánuje snížit zásoby u amerických dealerů o 100 000 vozů. Akcie společnosti Stellantis vzrostly o 0,7 %. Automobilka v letošním roce zaznamenala 40% pokles hodnoty akcií. Společnost nedávno oznámila změnu v nejvyšším vedení v rámci snahy o nápravu strategických chyb, zejména v Severní Americe. Stellantis čelí spolu s dalšími západními automobilkami problémům, jako je měkká globální poptávka, problémy s technologickým přechodem a zvýšená konkurence ze strany čínských protějšků. Největší evropská automobilka Volkswagen navíc zvažuje uzavření nejméně tří závodů v Německu a propuštění desítek tisíc zaměstnanců. Společnost Stellantis potvrdila snížený výhled celoročních výsledků a vykázala tržby za třetí čtvrtletí ve výši 33 miliard eur , čímž překonala očekávání analytiků. Dodávky klesly o 21 % na 1,17 milionu vozů kvůli mezerám v produktové řadě. Společnost však očekává, že se tyto mezery zmenší, protože do roku 2024 plánuje uvést na trh přibližně 20 nových modelů.
