Podle dvou zdrojů začne společnost Stellantis vyrábět dvouspojkové převodovky pro hybridní vozidla také v jihoitalském Termoli, což by mohlo představovat alternativní strategii pro závod, který se měl přeorientovat na výrobu baterií pro elektromobily.
Továrna na výrobu motorů v Termoli je jedním z míst, kde společný podnik ACC vedený společností Stellantis plánoval postavit jeden ze svých tří závodů na výrobu baterií pro elektromobily v Evropě.
Zatímco však gigafactory ve Francii již zahájila provoz a investice do jejího rozvoje pokračují, plány na dva podobné závody v Itálii a Německu byly v loňském roce oficiálně pozastaveny, protože ACC v souvislosti se zpomalující poptávkou po elektromobilech (EV) přechází na levnější baterie.
Stellantis bude v Termoli vyrábět elektrifikované dvouspojkové převodovky (eDCT), klíčové komponenty pro hybridní vozidla, aby rozšířil svou nabídku tohoto druhu vozidel, uvedly v pondělí dva zdroje agentury Reuters.
Automobilka již eDCT vyrábí v italském Mirafiori a francouzském Metzu.
ACC zatím nepřijala žádné konečné rozhodnutí o svých plánovaných gigafactory v Itálii a Německu, dodaly zdroje.
Podle dvou zdrojů začne společnost Stellantis vyrábět dvouspojkové převodovky pro hybridní vozidla také v jihoitalském Termoli, což by mohlo představovat alternativní strategii pro závod, který se měl přeorientovat na výrobu baterií pro elektromobily.
Továrna na výrobu motorů v Termoli je jedním z míst, kde společný podnik ACC vedený společností Stellantis plánoval postavit jeden ze svých tří závodů na výrobu baterií pro elektromobily v Evropě.
Zatímco však gigafactory ve Francii již zahájila provoz a investice do jejího rozvoje pokračují, plány na dva podobné závody v Itálii a Německu byly v loňském roce oficiálně pozastaveny, protože ACC v souvislosti se zpomalující poptávkou po elektromobilech přechází na levnější baterie.
Stellantis bude v Termoli vyrábět elektrifikované dvouspojkové převodovky , klíčové komponenty pro hybridní vozidla, aby rozšířil svou nabídku tohoto druhu vozidel, uvedly v pondělí dva zdroje agentury Reuters.
Automobilka již eDCT vyrábí v italském Mirafiori a francouzském Metzu.
ACC zatím nepřijala žádné konečné rozhodnutí o svých plánovaných gigafactory v Itálii a Německu, dodaly zdroje.