Společnost DHL ve čtvrtek oznámila plány na zrušení přibližně 8 000 pracovních míst v Německu v letošním roce v rámci strategie úspory více než 1 miliardy eur (1,08 miliardy USD) do roku 2027 poté, co logistická skupina vykázala 7% pokles ročního provozního zisku.
Akcie do 1026 GMT vyskočily o zhruba 10 % na nejvyšší hodnotu za poslední tři roky.
Odborový svaz Verdi kritizoval plánované snižování počtu pracovních míst a vyzval politiky, aby jednali, a popřel, že by jeho mzdová dohoda ze 4. března byla podnětem k propouštění. Odborový svaz obvinil regulaci a nedostatečné zvýšení cen známek.
Generální ředitel DHL Tobias Meyer již dříve agentuře Reuters řekl, že za propouštěním stojí dohoda, která bude skupinu do roku 2026 stát 360 milionů eur.
Společnost neočekává žádný konflikt s Verdi, uvedla finanční ředitelka DHL Melanie Kreisová během hovoru s analytiky.
Logistické společnosti letos pravděpodobně zaznamenají pomalejší růst zisku kvůli mírnější poptávce a zmírnění narušení dodavatelského řetězce, uvedl před zveřejněním výsledků Parash Jain, vedoucí globálního výzkumu v oblasti dopravy a logistiky banky HSBC.

Společnost DHL ve čtvrtek oznámila plány na zrušení přibližně 8 000 pracovních míst v Německu v letošním roce v rámci strategie úspory více než 1 miliardy eur do roku 2027 poté, co logistická skupina vykázala 7% pokles ročního provozního zisku.
Akcie do 1026 GMT vyskočily o zhruba 10 % na nejvyšší hodnotu za poslední tři roky.
Odborový svaz Verdi kritizoval plánované snižování počtu pracovních míst a vyzval politiky, aby jednali, a popřel, že by jeho mzdová dohoda ze 4. března byla podnětem k propouštění. Odborový svaz obvinil regulaci a nedostatečné zvýšení cen známek.
Generální ředitel DHL Tobias Meyer již dříve agentuře Reuters řekl, že za propouštěním stojí dohoda, která bude skupinu do roku 2026 stát 360 milionů eur.
Společnost neočekává žádný konflikt s Verdi, uvedla finanční ředitelka DHL Melanie Kreisová během hovoru s analytiky.
Logistické společnosti letos pravděpodobně zaznamenají pomalejší růst zisku kvůli mírnější poptávce a zmírnění narušení dodavatelského řetězce, uvedl před zveřejněním výsledků Parash Jain, vedoucí globálního výzkumu v oblasti dopravy a logistiky banky HSBC.
