YouTube společnosti Google (NASDAQ:GOOGL) ve středu oznámil významnou změnu ve způsobu počítání zhlédnutí u YouTube Shorts a sjednotil své metriky s metrikami používanými konkurenčními službami TikTok a Instagram Reels. Od 31. března 2025 bude YouTube Shorts sledovat zhlédnutí na základě počtu spuštění nebo přehrání videa, čímž se zruší předchozí požadavek, aby bylo video sledováno po určitý počet sekund, aby bylo považováno za zhlédnutí.
YouTube ve svém prohlášení sdělil, že chápe potřeby tvůrců po komplexnějších informacích o výkonu, zejména při sdílení obsahu na různých platformách. Společnost upřesnila: „Počínaje 31. březnem 2025 se do počtu zhlédnutí krátkých videí bude počítat počet spuštění přehrávání nebo přehrání vašeho krátkého videa bez požadavku na minimální dobu sledování.“
Tato aktualizace odráží reakci YouTube na tvůrce, kteří vyjádřili přání přesněji měřit viditelnost svých Shortů. V důsledku toho YouTube zavede novou metriku nazvanou „angažovaná zobrazení“, která bude k dispozici v pokročilém režimu služby YouTube Analytics. Tato metrika umožní tvůrcům sledovat, kolik diváků pokračuje ve sledování jejich krátkých filmů i po prvním přehrání.
YouTube společnosti Google ve středu oznámil významnou změnu ve způsobu počítání zhlédnutí u YouTube Shorts a sjednotil své metriky s metrikami používanými konkurenčními službami TikTok a Instagram Reels. Od 31. března 2025 bude YouTube Shorts sledovat zhlédnutí na základě počtu spuštění nebo přehrání videa, čímž se zruší předchozí požadavek, aby bylo video sledováno po určitý počet sekund, aby bylo považováno za zhlédnutí.
YouTube ve svém prohlášení sdělil, že chápe potřeby tvůrců po komplexnějších informacích o výkonu, zejména při sdílení obsahu na různých platformách. Společnost upřesnila: „Počínaje 31. březnem 2025 se do počtu zhlédnutí krátkých videí bude počítat počet spuštění přehrávání nebo přehrání vašeho krátkého videa bez požadavku na minimální dobu sledování.“
Tato aktualizace odráží reakci YouTube na tvůrce, kteří vyjádřili přání přesněji měřit viditelnost svých Shortů. V důsledku toho YouTube zavede novou metriku nazvanou „angažovaná zobrazení“, která bude k dispozici v pokročilém režimu služby YouTube Analytics. Tato metrika umožní tvůrcům sledovat, kolik diváků pokračuje ve sledování jejich krátkých filmů i po prvním přehrání.
