Ve čtvrtek, kdy Royal Bank of Canada pořádá svůj první den pro investory po sedmi letech, se akcionáři zaměří na růst, protože obchodní napětí s klíčovým americkým trhem se zhoršuje.
Spojené státy tvoří 26 % příjmů RBC a generální ředitel Dave McKay je často označuje za druhý domácí trh banky. „Kde Royal Bank roste?“ zeptal se Kevin Burkett, portfolio manažer společnosti Burkett Asset Management se sídlem ve Victorii, BC. „Pokud to celní rétorika přicházející ze Spojených států komplikuje, jakým způsobem zajistí investorům tento růst?“
RBC, největší poskytovatel úvěrů v Kanadě a jeden z deseti největších v Severní Americe, se v posledních letech zaměřil na svého jižního souseda a posílil své aktivity na americkém kapitálovém trhu a v oblasti správy majetku. Vložila také více než 3 miliardy dolarů na záchranu své americké dceřiné společnosti City National, kalifornského věřitele, který se zaměřuje na hollywoodskou klientelu.
McKay se také snažil učinit RBC „jednodušší, rychlejší a inovativnější“ tím, že přidal na rozsahu, snížil složitost a investoval do talentů, jak vyplývá z poznámek pro zaměstnance, které viděla agentura Reuters.
Ve čtvrtek, kdy Royal Bank of Canada pořádá svůj první den pro investory po sedmi letech, se akcionáři zaměří na růst, protože obchodní napětí s klíčovým americkým trhem se zhoršuje.
Spojené státy tvoří 26 % příjmů RBC a generální ředitel Dave McKay je často označuje za druhý domácí trh banky. „Kde Royal Bank roste?“ zeptal se Kevin Burkett, portfolio manažer společnosti Burkett Asset Management se sídlem ve Victorii, BC. „Pokud to celní rétorika přicházející ze Spojených států komplikuje, jakým způsobem zajistí investorům tento růst?“
RBC, největší poskytovatel úvěrů v Kanadě a jeden z deseti největších v Severní Americe, se v posledních letech zaměřil na svého jižního souseda a posílil své aktivity na americkém kapitálovém trhu a v oblasti správy majetku. Vložila také více než 3 miliardy dolarů na záchranu své americké dceřiné společnosti City National, kalifornského věřitele, který se zaměřuje na hollywoodskou klientelu.
McKay se také snažil učinit RBC „jednodušší, rychlejší a inovativnější“ tím, že přidal na rozsahu, snížil složitost a investoval do talentů, jak vyplývá z poznámek pro zaměstnance, které viděla agentura Reuters.
