Adobe ve středu předpověděla tržby za druhé čtvrtletí v souladu s očekáváním Wall Street, protože se potýká s pomalejší monetizací svých nabídek umělé inteligence a čelí tvrdé konkurenci ze strany začínajících firem.
Akcie společnosti v prodlouženém obchodování klesly o více než 4 %.
Podle údajů společnosti LSEG očekává společnost ve druhém čtvrtletí tržby ve výši 5,77 až 5,82 miliardy USD, což je v souladu s očekáváním analytiků.
Společnost Adobe (NASDAQ:ADBE) potvrdila svůj roční výhled tržeb a její generální ředitel uvedl, že společnost je „dobře připravena využít zrychlení kreativní ekonomiky poháněné umělou inteligencí“.
Analytici a investoři sledují, kdy bude společnost Adobe schopna zvýšit zpeněžení svých produktů generativní umělé inteligence, protože investuje velké prostředky do odlišení se od konkurentů tím, že do svého rozsáhlého portfolia vnese ostřejší nástroje pro úpravu umělé inteligence.
„Myslím, že vedení je hrubé, a myslím, že se lidé ptají, zda je monetizace AI dostatečně rychlá?“ řekl Parker Snook, senior analytik společnosti M Science.
Ve snaze prorazit před stále konkurenčnějším trhem společnost Adobe agresivně integruje AI do svého softwaru, aby zvýšila atraktivitu produktů, jako je například Photoshop, který používají profesionálové v různých odvětvích.
Chcete využít této příležitosti?
Adobe ve středu předpověděla tržby za druhé čtvrtletí v souladu s očekáváním Wall Street, protože se potýká s pomalejší monetizací svých nabídek umělé inteligence a čelí tvrdé konkurenci ze strany začínajících firem.
Akcie společnosti v prodlouženém obchodování klesly o více než 4 %.
Podle údajů společnosti LSEG očekává společnost ve druhém čtvrtletí tržby ve výši 5,77 až 5,82 miliardy USD, což je v souladu s očekáváním analytiků.
Společnost Adobe potvrdila svůj roční výhled tržeb a její generální ředitel uvedl, že společnost je „dobře připravena využít zrychlení kreativní ekonomiky poháněné umělou inteligencí“.
Analytici a investoři sledují, kdy bude společnost Adobe schopna zvýšit zpeněžení svých produktů generativní umělé inteligence, protože investuje velké prostředky do odlišení se od konkurentů tím, že do svého rozsáhlého portfolia vnese ostřejší nástroje pro úpravu umělé inteligence.
„Myslím, že vedení je hrubé, a myslím, že se lidé ptají, zda je monetizace AI dostatečně rychlá?“ řekl Parker Snook, senior analytik společnosti M Science.
Ve snaze prorazit před stále konkurenčnějším trhem společnost Adobe agresivně integruje AI do svého softwaru, aby zvýšila atraktivitu produktů, jako je například Photoshop, který používají profesionálové v různých odvětvích.Chcete využít této příležitosti?
