Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Společnost Nike čelí poklesu prodeje, novým clům a pomalejšímu obratu

Finanční ředitel společnosti Nike Matt Friend ve čtvrtek během konferenčního hovoru s analytiky varoval, že v současném čtvrtletí se očekává prudký pokles tržeb společnosti v důsledku nových cel, klesající důvěry spotřebitelů a pomalejšího obratu, než se očekávalo.

Jan Golda Autor: Jan Golda
21 března, 2025
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Nike varovala před prudkým poklesem tržeb a marží kvůli novým clům a slabší spotřebitelské důvěře
  • Akcie společnosti klesly po oznámení horší prognózy, přestože výsledky za předchozí čtvrtletí překonaly očekávání
  • Tržby v Číně se propadly o 17 %, zatímco nová cla ohrožují marže kvůli vysoké závislosti na čínské výrobě
  • Nike sází na inovace, nové produkty a partnerství s Kim Kardashian, aby znovu získala růst a zákazníky

 

Friend uvedl, že společnost předpokládá, že tržby ve čtvrtém fiskálním čtvrtletí, které končí v květnu, klesnou na spodní hranici středních desítek a že hrubá marže se sníží o 4 až 5 procentních bodů.

Předpokládaný pokles prodeje a hrubé marže je způsoben snahou o likvidaci nadbytečných zásob a nahrazení stylů, které již nejsou pro spotřebitele atraktivní. Očekává se, že tento proces bude pokračovat i ve fiskálním roce 2026.

Friend uvedl: “Největší dopad těchto opatření se projeví ve čtvrtém čtvrtletí, poté se začne nepříznivý vliv na tržby a hrubou marži zmírňovat. Kromě toho se pohybujeme v prostředí dalších vnějších faktorů, které vytvářejí nejistotu, včetně geopolitické dynamiky, nových cel, volatilních směnných kurzů a změn daňových předpisů. Dopady všech těchto nejistot a dalších makro faktorů na důvěru spotřebitelů nelze přehlížet.”

Tato prognóza byla mnohem horší, než předpovídali analytici. Konsensuální odhady LSEG předpokládaly v tomto čtvrtletí pokles tržeb o 11,4 %.

Akcie společnosti Nike následně po skončení obchodování klesly o více než 4 % a v současné době (ke čtvrtečnímu závěru obchodování) klesly o více než 5 % v letošním roce.

Nike Inc. (NKE)

Advertisement

Ve třetím čtvrtletí fiskálního roku si Nike vedla impozantně a překonala očekávání analytiků z Wall Street. Podle odhadů společnosti LSEG činil zisk společnosti Nike na akcii 54 centů oproti odhadovaným 29 centům. Tržby činily 11,27 miliardy dolarů oproti odhadovaným 11,01 miliardy dolarů.

Čistý zisk za tříměsíční období končící 28. únorem byl vykázán ve výši 794 milionů dolarů, tj. 54 centů na akcii, což je pokles oproti 1,17 miliardy dolarů, tj. 77 centů na akcii, vykázaných o rok dříve.

Tržby rovněž poklesly přibližně o 9 % z loňských 12,4 miliardy USD na letošních 11,27 miliardy USD. Stejně jako ostatní prodejci zaznamenala společnost Nike v prosinci silnou poptávku, v lednu a únoru došlo k dvoucifernému poklesu.

Přestože společnost výrazně překonala zisk, její očekávání byla zpočátku nízká a zisk se oproti loňskému roku snížil o 32 %.

Zdroj: Bloomberg

Během čtvrtletí hrubá marže společnosti Nike klesla o 3,3 procentního bodu na 41,5 %, což je méně, než očekával StreetAccount, který počítal s 41,8 %. Důvodem byly především vyšší náklady spojené s likvidací starých zásob ve prospěch nových stylů. Jako příčinu poklesu hrubé marže společnost uvedla “vyšší slevy, vyšší rezervy na zastarávání zásob, vyšší náklady na výrobky a změny ve skladbě prodejních kanálů”.

Tržby klesly o 9 %, zejména v důsledku oslabení poptávky v Číně. Během čtvrtletí se tržby v tomto klíčovém regionu propadly o 17 % na 1,73 miliardy dolarů a nedosáhly tak očekávaných 1,84 miliardy dolarů.

“V prosinci jsem strávil nějaký čas v Číně. Konkurence je tam o něco agresivnější, než jsem si pamatoval,” řekl analytikům generální ředitel Elliott Hill, který Nike opustil v roce 2020, ale loni se vrátil. “Takže musíme prostě zrychlit naše tempo.”

Hill, který stojí v čele společnosti pět měsíců, se snažil o změnu pozice firmy tak, aby rostla. I přes počáteční neúspěchy je odhodlán znovu získat velkoobchodní partnery, znovu nastartovat inovace a přivést zpět sportovce, kteří přeběhli ke konkurenci.

“Začnu tím, že jsem hrdý na pokrok, kterého jsme dosáhli v porovnání s klíčovými opatřeními, k nimž jsme se zavázali před 90 dny. Přestože jsme splnili naše očekávání, nejsme s celkovými výsledky spokojeni. Můžeme být a budeme lepší,” ujistil Hill analytiky.

Během čtvrtletí klesly tržby společnosti Nike z přímého prodeje o 12 % na 4,7 miliardy USD, zatímco velkoobchodní tržby se snížily o 7 % na 6,2 miliardy USD.

Jakmile Hill převzal otěže ve společnosti, objevila se řada překážek, které dále komplikují obrat společnosti. V posledních třech měsících od zveřejnění posledních výsledků společnosti Nike zavedl prezident Donald Trump nové 20% clo na dovoz z Číny, což v kombinaci s klesající spotřebitelskou náladou a slabšími než očekávanými maloobchodními tržbami v lednu a únoru představovalo pro společnost nové výzvy.

Podle zveřejnění údajů o výrobě zveřejněných v lednu má téměř čtvrtina výrobců a dodavatelů společnosti Nike sídlo v Číně. Tato nová cla, pokud nebudou kompenzována zvýšením cen nebo zcela přenesena na dodavatele, negativně ovlivní marže společnosti Nike. Společnost během hovoru k výsledkům nezveřejnila, zda zvýší ceny nebo jak cla ovlivní marže.

Nejistota často vede spotřebitele ke snižování výdajů, často počínaje diskrečním zbožím, jako je oblečení a obuv. V posledních několika letech trh s oděvy a teniskami zpomalil, protože spotřebitelé omezovali nákup oblečení a obuvi. Donedávna se dobře fungující společnosti stále držely na svých pozicích a přebíraly tržní podíl slabším konkurentům.

V posledních několika týdnech se však tento trend začal odklánět i u silných společností. Ty začaly při oznamování výsledků za první čtvrtletí vyjadřovat obavy z nízkých spotřebitelských výdajů, což vrhá stín na zdraví ekonomiky.

Během čtvrtletí klesly tržby v Severní Americe – největším trhu Nike – o 4 % na 4,86 miliardy dolarů. Tržby v tomto regionu však byly lepší než analytiky odhadovaných 4,53 miliardy dolarů.

Lidé z odvětví jsou optimističtí, pokud jde o oživení společnosti Nike a znovuzískání ztraceného podílu na trhu. Někteří dokonce tvrdí, že problémy společnosti byly zveličeny. Nová cla a ekonomická nejistota však mohou očekávané zotavení společnosti prodloužit a zkomplikovat.

Zdroj: Getty Images

Ústředním bodem plánu obnovy společnosti Nike je opětovné zavedení inovací a vývoj špičkové obuvi a oděvů. Během hovoru k výsledkům Hill prozradil, že počáteční uvedení nových bot Pegasus Premium na trh bylo v Severní Americe téměř vyprodáno a bude rozšířeno až do podzimu 2025. Model Romero 18, přizpůsobený pro každodenní běžce, zaznamenal skvělé výsledky a Nike má v plánu do poloviny dubna zdvojnásobit jeho distribuci.

“Dosažení objemu potřebného k nahrazení přeindexovaných klasických franšíz bude nějakou dobu trvat, ale náš přístup je jednoduchý,” řekl Hill. “Chceme, aby si zákazníci zamilovali něco nového od Nike, a to není nahrazování jedné ikony druhou.”

Společnost Nike také učinila významné pokroky v rozšiřování ženské spotřebitelské základny, což je další důležitý prvek pro růst tržeb a prodeje oblečení. Minulý měsíc odhalila partnerství se značkou intimního prádla Kim Kardashian Skims s cílem vytvořit novou produktovou řadu “NikeSKIMS” nabízející obuv, oblečení a doplňky. Očekává se, že toto partnerství otevře společnosti Nike cestu mezi spotřebitelkami a zvýší její konkurenceschopnost vůči společnostem Lululemon, Alo Yoga a Vuori, které se více než Nike v současnosti zaměřují na ženy.

Společnost Nike rovněž spustila novou reklamní kampaň na Super Bowl zaměřenou na sportovkyně – svou první významnou reklamu v zápase za poslední desetiletí. Tato iniciativa zdůrazňuje význam oslovení sportovkyň a zachycení rozruchu kolem ženských sportů ve strategii společnosti Hill.

Pokud se společnosti Nike podaří i nadále vykazovat pozitivní výsledky při uvádění nových výrobků na trh a v rámci partnerství, mohly by ostatní problémy v hluku přehlušit. Nicméně jen čas ukáže, jak se značka s těmito problémy vypořádá a jak se bude vyvíjet ve stále konkurenčnějším a nejistějším prostředí.

Friend uvedl, že společnost předpokládá, že tržby ve čtvrtém fiskálním čtvrtletí, které končí v květnu, klesnou na spodní hranici středních desítek a že hrubá marže se sníží o 4 až 5 procentních bodů.Předpokládaný pokles prodeje a hrubé marže je způsoben snahou o likvidaci nadbytečných zásob a nahrazení stylů, které již nejsou pro spotřebitele atraktivní. Očekává se, že tento proces bude pokračovat i ve fiskálním roce 2026.Friend uvedl: “Největší dopad těchto opatření se projeví ve čtvrtém čtvrtletí, poté se začne nepříznivý vliv na tržby a hrubou marži zmírňovat. Kromě toho se pohybujeme v prostředí dalších vnějších faktorů, které vytvářejí nejistotu, včetně geopolitické dynamiky, nových cel, volatilních směnných kurzů a změn daňových předpisů. Dopady všech těchto nejistot a dalších makro faktorů na důvěru spotřebitelů nelze přehlížet.”Tato prognóza byla mnohem horší, než předpovídali analytici. Konsensuální odhady LSEG předpokládaly v tomto čtvrtletí pokles tržeb o 11,4 %.Akcie společnosti Nike následně po skončení obchodování klesly o více než 4 % a v současné době klesly o více než 5 % v letošním roce.Nike Inc. Ve třetím čtvrtletí fiskálního roku si Nike vedla impozantně a překonala očekávání analytiků z Wall Street. Podle odhadů společnosti LSEG činil zisk společnosti Nike na akcii 54 centů oproti odhadovaným 29 centům. Tržby činily 11,27 miliardy dolarů oproti odhadovaným 11,01 miliardy dolarů.Čistý zisk za tříměsíční období končící 28. únorem byl vykázán ve výši 794 milionů dolarů, tj. 54 centů na akcii, což je pokles oproti 1,17 miliardy dolarů, tj. 77 centů na akcii, vykázaných o rok dříve.Tržby rovněž poklesly přibližně o 9 % z loňských 12,4 miliardy USD na letošních 11,27 miliardy USD. Stejně jako ostatní prodejci zaznamenala společnost Nike v prosinci silnou poptávku, v lednu a únoru došlo k dvoucifernému poklesu.Přestože společnost výrazně překonala zisk, její očekávání byla zpočátku nízká a zisk se oproti loňskému roku snížil o 32 %.Během čtvrtletí hrubá marže společnosti Nike klesla o 3,3 procentního bodu na 41,5 %, což je méně, než očekával StreetAccount, který počítal s 41,8 %. Důvodem byly především vyšší náklady spojené s likvidací starých zásob ve prospěch nových stylů. Jako příčinu poklesu hrubé marže společnost uvedla “vyšší slevy, vyšší rezervy na zastarávání zásob, vyšší náklady na výrobky a změny ve skladbě prodejních kanálů”.Tržby klesly o 9 %, zejména v důsledku oslabení poptávky v Číně. Během čtvrtletí se tržby v tomto klíčovém regionu propadly o 17 % na 1,73 miliardy dolarů a nedosáhly tak očekávaných 1,84 miliardy dolarů.“V prosinci jsem strávil nějaký čas v Číně. Konkurence je tam o něco agresivnější, než jsem si pamatoval,” řekl analytikům generální ředitel Elliott Hill, který Nike opustil v roce 2020, ale loni se vrátil. “Takže musíme prostě zrychlit naše tempo.”Hill, který stojí v čele společnosti pět měsíců, se snažil o změnu pozice firmy tak, aby rostla. I přes počáteční neúspěchy je odhodlán znovu získat velkoobchodní partnery, znovu nastartovat inovace a přivést zpět sportovce, kteří přeběhli ke konkurenci.“Začnu tím, že jsem hrdý na pokrok, kterého jsme dosáhli v porovnání s klíčovými opatřeními, k nimž jsme se zavázali před 90 dny. Přestože jsme splnili naše očekávání, nejsme s celkovými výsledky spokojeni. Můžeme být a budeme lepší,” ujistil Hill analytiky.Během čtvrtletí klesly tržby společnosti Nike z přímého prodeje o 12 % na 4,7 miliardy USD, zatímco velkoobchodní tržby se snížily o 7 % na 6,2 miliardy USD.Jakmile Hill převzal otěže ve společnosti, objevila se řada překážek, které dále komplikují obrat společnosti. V posledních třech měsících od zveřejnění posledních výsledků společnosti Nike zavedl prezident Donald Trump nové 20% clo na dovoz z Číny, což v kombinaci s klesající spotřebitelskou náladou a slabšími než očekávanými maloobchodními tržbami v lednu a únoru představovalo pro společnost nové výzvy.Podle zveřejnění údajů o výrobě zveřejněných v lednu má téměř čtvrtina výrobců a dodavatelů společnosti Nike sídlo v Číně. Tato nová cla, pokud nebudou kompenzována zvýšením cen nebo zcela přenesena na dodavatele, negativně ovlivní marže společnosti Nike. Společnost během hovoru k výsledkům nezveřejnila, zda zvýší ceny nebo jak cla ovlivní marže.Nejistota často vede spotřebitele ke snižování výdajů, často počínaje diskrečním zbožím, jako je oblečení a obuv. V posledních několika letech trh s oděvy a teniskami zpomalil, protože spotřebitelé omezovali nákup oblečení a obuvi. Donedávna se dobře fungující společnosti stále držely na svých pozicích a přebíraly tržní podíl slabším konkurentům.V posledních několika týdnech se však tento trend začal odklánět i u silných společností. Ty začaly při oznamování výsledků za první čtvrtletí vyjadřovat obavy z nízkých spotřebitelských výdajů, což vrhá stín na zdraví ekonomiky.Během čtvrtletí klesly tržby v Severní Americe – největším trhu Nike – o 4 % na 4,86 miliardy dolarů. Tržby v tomto regionu však byly lepší než analytiky odhadovaných 4,53 miliardy dolarů.Lidé z odvětví jsou optimističtí, pokud jde o oživení společnosti Nike a znovuzískání ztraceného podílu na trhu. Někteří dokonce tvrdí, že problémy společnosti byly zveličeny. Nová cla a ekonomická nejistota však mohou očekávané zotavení společnosti prodloužit a zkomplikovat.Ústředním bodem plánu obnovy společnosti Nike je opětovné zavedení inovací a vývoj špičkové obuvi a oděvů. Během hovoru k výsledkům Hill prozradil, že počáteční uvedení nových bot Pegasus Premium na trh bylo v Severní Americe téměř vyprodáno a bude rozšířeno až do podzimu 2025. Model Romero 18, přizpůsobený pro každodenní běžce, zaznamenal skvělé výsledky a Nike má v plánu do poloviny dubna zdvojnásobit jeho distribuci.“Dosažení objemu potřebného k nahrazení přeindexovaných klasických franšíz bude nějakou dobu trvat, ale náš přístup je jednoduchý,” řekl Hill. “Chceme, aby si zákazníci zamilovali něco nového od Nike, a to není nahrazování jedné ikony druhou.”Společnost Nike také učinila významné pokroky v rozšiřování ženské spotřebitelské základny, což je další důležitý prvek pro růst tržeb a prodeje oblečení. Minulý měsíc odhalila partnerství se značkou intimního prádla Kim Kardashian Skims s cílem vytvořit novou produktovou řadu “NikeSKIMS” nabízející obuv, oblečení a doplňky. Očekává se, že toto partnerství otevře společnosti Nike cestu mezi spotřebitelkami a zvýší její konkurenceschopnost vůči společnostem Lululemon, Alo Yoga a Vuori, které se více než Nike v současnosti zaměřují na ženy.Společnost Nike rovněž spustila novou reklamní kampaň na Super Bowl zaměřenou na sportovkyně – svou první významnou reklamu v zápase za poslední desetiletí. Tato iniciativa zdůrazňuje význam oslovení sportovkyň a zachycení rozruchu kolem ženských sportů ve strategii společnosti Hill.Pokud se společnosti Nike podaří i nadále vykazovat pozitivní výsledky při uvádění nových výrobků na trh a v rámci partnerství, mohly by ostatní problémy v hluku přehlušit. Nicméně jen čas ukáže, jak se značka s těmito problémy vypořádá a jak se bude vyvíjet ve stále konkurenčnějším a nejistějším prostředí.
Tagy: 3. fiskální čtvrtletíAkcieburzyNike Inc.nkeUSAVÝSLEDKY

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Co může spojovat tak odlišné společnosti, jako jsou Nike a Apple?
      2. Jak se v nejbližší době bude dařit legendární značce Nike?!
      3. Akcie Nike se propadají. Měli byste využít příležitosti ve slevě?
      4. Jefferies zvyšuje hodnocení společnosti Nike a očekává růst
      5. Nike se po delší době dostává do centra pozornosti investorů
      6. Miliardář Bill Ackman pokračuje v nákupu Nike, i když její hodnota klesla o 50 %
      7. Nike se znovu dostává do popředí zájmu. Je čas nakupovat akcie?
      Advertisement

      Breaking.

      19:15

      USA zrušily zákaz projektu větrných elektráren na moři v New Yorku po kompromisu ohledně plynovodů

      19:00

      S&P 500 směřuje k přerušení 6denní vítězné série

      18:55

      Microsoft přidá AI kódovacího agenta společnosti Anthropic do své služby GitHub

      18:47

      Musk, zásadní sponzor Republikánské strany, oznámil, že omezí výdaje na politiku

      18:32

      Americké akcie po zveřejnění hospodářských výsledků oslabily; Home Depot potvrdil celoroční výhled

      18:15

      Koruna stagnovala vůči euru a mírně zpevnila k dolaru

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: The Japan Times
      Akcie

      Nippon Steel zvyšuje investice do US Steel na 11 miliard USD, bude dosaženo dohody?

      20 května, 2025

      Japonský zájemce také slibuje vytvoření tisíců nových pracovních míst, aby si získal přízeň Trumpa. Japonská ocelářská společnost Nippon Steel ...

      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Bernstein posiluje svůj optimistický výhled na společnost Boeing

      20 května, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu Microsoftu díky důvěře v AI strategii

      20 května, 2025
      Zdroj: BS

      IPO MNTN: Reklamní budoucnost na chytrých televizích za 1,24 miliardy dolarů

      20 května, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Coinbase míří do S&P 500 a symbolizuje nový začátek pro kryptoměny v USA

      19 května, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Bloomberg
      Akcie

      Americké akcie pohledem makléře z Mercurius Pro, o.c.p.: Je čas nakupovat?

      19 května, 2025

      Americký akciový trh zažil v dubnu a květnu 2025 dramatické období, které bylo výrazně ovlivněno eskalací a následnou deeskalací obchodní...

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie propadly po snížení ratingu Moody’s; Nvidia v centru pozornosti

      19 května, 2025

      Hongkongské akcie překonaly ty čínské nejvýrazněji od roku 2008

      18 května, 2025

      S&P 500 stoupá a zaznamenává výrazný týdenní zisk díky optimismu v oblasti obchodu

      16 května, 2025

      ChargePoint pod tlakem: Nepříznivé podmínky brzdí růst i atraktivitu akcií

      18 května, 2025

      Co všechno se můžeme naučit od Cathie Woodové a z její strategie?

      16 května, 2025

      Index S&P 500 uzavřel v plusu, investoři ignorují snížení ratingu USA

      19 května, 2025

      Jeff Bierman varuje před bleskovým propadem a radí opatrnost na nestabilním trhu

      20 května, 2025

      Lichotit nebo raději konfrontovat aneb jak světoví lídři jednají s Trumpem

      17 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.