Společnost X Elona Muska, dříve Twitter, byla v březnu oceněna na 44 miliard dolarů, uvedl v úterý deník Financial Times, což pro tuto sociální síť znamená prudký obrat, protože její generální ředitel získal větší vliv v administrativě Donalda Trumpa.
Investoři ocenili firmu na 44 miliard dolarů v „sekundární transakci“ na začátku března, kdy si vyměnili stávající podíly v X, uvedla zpráva FT s odvoláním na dvě osoby obeznámené se záležitostí.
X také pracuje na získání nového kapitálu – přibližně 2 miliardy dolarů prodejem nových akcií, aby splatila více než 1 miliardu dolarů podřízeného dluhu, který Musk použil na financování svého odkupu Twitteru v roce 2022, uvedla zpráva FT.
Zpráva FT naznačuje zásadní obrat v osudu společnosti X, jejíž ocenění se po Muskově odkupu propadlo pod 10 miliard dolarů. Generální ředitel společnosti Tesla (NASDAQ:TSLA) koupil Twitter za 44 miliard dolarů a krátce poté firmu přejmenoval na X.
Muskovy plány na snížení nákladů – zejména jeho propuštění moderátorských týmů Twitteru – nebyly inzerenty přijaty dobře a několik významných značek se z webu stáhlo kvůli obavám z nenávistných projevů a phishingu.
Společnost X Elona Muska, dříve Twitter, byla v březnu oceněna na 44 miliard dolarů, uvedl v úterý deník Financial Times, což pro tuto sociální síť znamená prudký obrat, protože její generální ředitel získal větší vliv v administrativě Donalda Trumpa.
Investoři ocenili firmu na 44 miliard dolarů v „sekundární transakci“ na začátku března, kdy si vyměnili stávající podíly v X, uvedla zpráva FT s odvoláním na dvě osoby obeznámené se záležitostí.
X také pracuje na získání nového kapitálu – přibližně 2 miliardy dolarů prodejem nových akcií, aby splatila více než 1 miliardu dolarů podřízeného dluhu, který Musk použil na financování svého odkupu Twitteru v roce 2022, uvedla zpráva FT.
Zpráva FT naznačuje zásadní obrat v osudu společnosti X, jejíž ocenění se po Muskově odkupu propadlo pod 10 miliard dolarů. Generální ředitel společnosti Tesla koupil Twitter za 44 miliard dolarů a krátce poté firmu přejmenoval na X.
Muskovy plány na snížení nákladů – zejména jeho propuštění moderátorských týmů Twitteru – nebyly inzerenty přijaty dobře a několik významných značek se z webu stáhlo kvůli obavám z nenávistných projevů a phishingu.
