Společnost AutoZone, Inc. vykázala smíšené výsledky za druhé čtvrtletí, kdy tržby překonaly očekávání, ale zisk zaostal za očekáváním. Akcie tohoto prodejce automobilových dílů se po oznámení propadly o 0,80 %.
Ve druhém čtvrtletí končícím 15. února 2025 vykázala společnost AutoZone (NYSE:AZO) čisté tržby ve výši 4 miliardy USD, což představuje meziroční nárůst o 2,4 % a mírně překonává konsensus analytiků ve výši 3,98 miliardy USD. Očištěný zisk na akcii však dosáhl 28,29 USD a nedosáhl tak odhadovaných 29,06 USD.
Tržby na prodejnách vzrostly o 0,5 %, resp. o 2,9 % na konstantní měnové bázi. Domácí tržby ve stejných prodejnách vzrostly o 1,9 %, zatímco mezinárodní tržby se potýkaly s 8,2% poklesem v důsledku měnových vlivů. Na konstantní měnové bázi vzrostly mezinárodní tržby ve stejných prodejnách o 9,5 %.
Hrubá zisková marže zůstala ve srovnání se stejným čtvrtletím loňského roku na stejné úrovni 53,9 %. Provozní zisk se snížil o 4,9 % na 706,8 milionu USD, zatímco čistý zisk klesl o 5,3 % na 487,9 milionu USD.
„Jsme i nadále spokojeni s naší strategií růstu domácího prodeje pro kutily a komerční sféru,“ řekl Phil Daniele, prezident a generální ředitel společnosti AutoZone. „Na domácím trhu si kutilové i obchodníci nadále vedli dobře a jejich prodeje se oproti předchozímu čtvrtletí zrychlily.“

Společnost AutoZone, Inc. vykázala smíšené výsledky za druhé čtvrtletí, kdy tržby překonaly očekávání, ale zisk zaostal za očekáváním. Akcie tohoto prodejce automobilových dílů se po oznámení propadly o 0,80 %.
Ve druhém čtvrtletí končícím 15. února 2025 vykázala společnost AutoZone čisté tržby ve výši 4 miliardy USD, což představuje meziroční nárůst o 2,4 % a mírně překonává konsensus analytiků ve výši 3,98 miliardy USD. Očištěný zisk na akcii však dosáhl 28,29 USD a nedosáhl tak odhadovaných 29,06 USD.
Tržby na prodejnách vzrostly o 0,5 %, resp. o 2,9 % na konstantní měnové bázi. Domácí tržby ve stejných prodejnách vzrostly o 1,9 %, zatímco mezinárodní tržby se potýkaly s 8,2% poklesem v důsledku měnových vlivů. Na konstantní měnové bázi vzrostly mezinárodní tržby ve stejných prodejnách o 9,5 %.
Hrubá zisková marže zůstala ve srovnání se stejným čtvrtletím loňského roku na stejné úrovni 53,9 %. Provozní zisk se snížil o 4,9 % na 706,8 milionu USD, zatímco čistý zisk klesl o 5,3 % na 487,9 milionu USD.
„Jsme i nadále spokojeni s naší strategií růstu domácího prodeje pro kutily a komerční sféru,“ řekl Phil Daniele, prezident a generální ředitel společnosti AutoZone. „Na domácím trhu si kutilové i obchodníci nadále vedli dobře a jejich prodeje se oproti předchozímu čtvrtletí zrychlily.“
