Domino’s Pizza (NYSE:DPZ) Inc. v pondělí oznámila, že neočekává, že by cla měla významný dopad na její provozní zisk, což pomáhá podpořit důvěru v růst její domácí jednotky a strategické iniciativy pro rok 2025. „Většinu našich potravinářských produktů nakupujeme v rámci země, takže neočekáváme, že by cla měla významný dopad na náš provozní zisk,“ řekl analytikům finanční ředitel Sandeep Reddy.
Společnost potvrdila svůj celoroční výhled na 175 nových čistých prodejen v USA navzdory makroekonomické volatilitě a obavám z cel, které ovlivňují některé dodavatele. „Perspektivy pro USA jsou lepší než v loňském roce,“ uvedl generální ředitel Russell Weiner během konferenčního hovoru o výsledcích.
Domino’s oznámilo v prvním čtvrtletí globální růst maloobchodních tržeb o 4,7 % bez vlivu kurzových rozdílů, který byl tažen silnými mezinárodními výsledky a otevíráním nových prodejen. Tržby v USA poklesly o 0,5 % v důsledku makroekonomického tlaku a nižší návštěvnosti zákazníků s nižšími příjmy.
Na mezinárodní úrovni tržby ve stejných prodejnách vzrostly o 3,7 % a překonaly očekávání, i když vedení společnosti upozornilo na pokračující geopolitickou nestabilitu a makroekonomickou nejistotu. Maloobchodní tržby v USA vzrostly o 1,3 %, přičemž tržby z prodeje s sebou vzrostly o 1 % a tržby z rozvozu poklesly o 1,5 %, což odráží pokračující slabost mezi cenově citlivými zákazníky.
Domino’s Pizza Inc. v pondělí oznámila, že neočekává, že by cla měla významný dopad na její provozní zisk, což pomáhá podpořit důvěru v růst její domácí jednotky a strategické iniciativy pro rok 2025. „Většinu našich potravinářských produktů nakupujeme v rámci země, takže neočekáváme, že by cla měla významný dopad na náš provozní zisk,“ řekl analytikům finanční ředitel Sandeep Reddy.
Společnost potvrdila svůj celoroční výhled na 175 nových čistých prodejen v USA navzdory makroekonomické volatilitě a obavám z cel, které ovlivňují některé dodavatele. „Perspektivy pro USA jsou lepší než v loňském roce,“ uvedl generální ředitel Russell Weiner během konferenčního hovoru o výsledcích.
Domino’s oznámilo v prvním čtvrtletí globální růst maloobchodních tržeb o 4,7 % bez vlivu kurzových rozdílů, který byl tažen silnými mezinárodními výsledky a otevíráním nových prodejen. Tržby v USA poklesly o 0,5 % v důsledku makroekonomického tlaku a nižší návštěvnosti zákazníků s nižšími příjmy.
Na mezinárodní úrovni tržby ve stejných prodejnách vzrostly o 3,7 % a překonaly očekávání, i když vedení společnosti upozornilo na pokračující geopolitickou nestabilitu a makroekonomickou nejistotu. Maloobchodní tržby v USA vzrostly o 1,3 %, přičemž tržby z prodeje s sebou vzrostly o 1 % a tržby z rozvozu poklesly o 1,5 %, což odráží pokračující slabost mezi cenově citlivými zákazníky.