Společnost Domino’s Pizza v pondělí oznámila překvapivý pokles tržeb ve stejných provozovnách v USA za první čtvrtletí, protože vysoká inflace a makroekonomická nejistota zasáhly spotřebitelské výdaje.
Návštěvnost restaurací v únoru a březnu zpomalila kvůli oslabené spotřebitelské důvěře, kterou podkopala především nevyzpytatelná obchodní politika prezidenta Donalda Trumpa, jež zvýšila obavy z recese ve Spojených státech.
Přesto pizzy patří mezi poslední položky, na kterých spotřebitelé v období ekonomické nejistoty šetří, protože jsou cenově dostupné.
Začátkem tohoto měsíce Domino’s oznámilo partnerství se službou DoorDash (NASDAQ:DASH), které umožní zákazníkům objednávat přes aplikaci této doručovací platformy. Služba, která bude spuštěna v květnu, má pomoci oslovit nové zákazníky ve venkovských a příměstských oblastech.
„Domníváme se, že přidání DoorDash bude klíčovým faktorem pro obnovení ztraceného tržního podílu od doby pandemie,“ uvedl analytik Northcoast Research Jim Sanderson.
Sanderson dodal, že Domino’s má dobrou pozici pro návrat k pozitivnímu růstu tržeb ve stejných provozovnách v druhé polovině roku.
Společnost letos nabízí více odměn a slev, aby zvýšila poptávku, protože spotřebitelé začali více dbát na cenu při volbě, kde se stravovat.
V prvním čtvrtletí Domino’s uvedlo na trh pizzu s parmazánovou náplní v okrajích a spustilo propagační akci „boost week“, v rámci které nabízelo 50% slevu na všechny online objednávky v USA.
Tržby ve stejných provozovnách v USA klesly o 0,5 %, zatímco analytici očekávali průměrný nárůst o 0,5 %, podle údajů agentury LSEG.
Společnost Domino’s Pizza v pondělí oznámila překvapivý pokles tržeb ve stejných provozovnách v USA za první čtvrtletí, protože vysoká inflace a makroekonomická nejistota zasáhly spotřebitelské výdaje.
Návštěvnost restaurací v únoru a březnu zpomalila kvůli oslabené spotřebitelské důvěře, kterou podkopala především nevyzpytatelná obchodní politika prezidenta Donalda Trumpa, jež zvýšila obavy z recese ve Spojených státech.
Přesto pizzy patří mezi poslední položky, na kterých spotřebitelé v období ekonomické nejistoty šetří, protože jsou cenově dostupné.
Začátkem tohoto měsíce Domino’s oznámilo partnerství se službou DoorDash , které umožní zákazníkům objednávat přes aplikaci této doručovací platformy. Služba, která bude spuštěna v květnu, má pomoci oslovit nové zákazníky ve venkovských a příměstských oblastech.
„Domníváme se, že přidání DoorDash bude klíčovým faktorem pro obnovení ztraceného tržního podílu od doby pandemie,“ uvedl analytik Northcoast Research Jim Sanderson.
Sanderson dodal, že Domino’s má dobrou pozici pro návrat k pozitivnímu růstu tržeb ve stejných provozovnách v druhé polovině roku.
Společnost letos nabízí více odměn a slev, aby zvýšila poptávku, protože spotřebitelé začali více dbát na cenu při volbě, kde se stravovat.
V prvním čtvrtletí Domino’s uvedlo na trh pizzu s parmazánovou náplní v okrajích a spustilo propagační akci „boost week“, v rámci které nabízelo 50% slevu na všechny online objednávky v USA.
Tržby ve stejných provozovnách v USA klesly o 0,5 %, zatímco analytici očekávali průměrný nárůst o 0,5 %, podle údajů agentury LSEG.