Mexická stáčírna Arca Continental ve čtvrtek oznámila nárůst zisku za první čtvrtletí, protože zvýšení cen pomohlo vyrovnat pokles objemu nápojů na všech jejích trzích.
Společnost, která prodává produkty Coca-Cola (NYSE:KO) a občerstvení na americkém kontinentu, vykázala 10% nárůst základního zisku, což bylo mírně pod očekáváním analytiků.
Zisk před započtením úroků, daní, odpisů a amortizace (EBITDA) vzrostl na 10,65 miliardy pesos (520,6 milionu USD), což je více než 9,66 miliardy pesos o rok dříve a méně než 10,89 miliardy pesos, které předpovídali analytici oslovení společností LSEG.
Celkový objem nápojů klesl o 3,1 %, přičemž růst tržeb byl způsoben spíše vyššími cenami než zvýšenou poptávkou. Objemy džbánků na vodu a sportovních nápojů vykazovaly odolnost, zatímco sycené nápoje zaznamenaly prudší pokles.
Ve Spojených státech se objemy prodeje rovněž snížily v důsledku nižšího spotřebitelského provozu, ekonomické nejistoty a načasování velikonočních svátků. Vyšší ceny a zaměření na prémiové výrobky s vysokou marží však pomohly zvýšit zisky, uvedla společnost.
Tržby vzrostly o 12,4 % na 57,04 miliardy pesos, zatímco čistý zisk vzrostl o přibližně 10 % na 4,14 miliardy pesos.

Mexická stáčírna Arca Continental ve čtvrtek oznámila nárůst zisku za první čtvrtletí, protože zvýšení cen pomohlo vyrovnat pokles objemu nápojů na všech jejích trzích.
Společnost, která prodává produkty Coca-Cola a občerstvení na americkém kontinentu, vykázala 10% nárůst základního zisku, což bylo mírně pod očekáváním analytiků.
Zisk před započtením úroků, daní, odpisů a amortizace vzrostl na 10,65 miliardy pesos , což je více než 9,66 miliardy pesos o rok dříve a méně než 10,89 miliardy pesos, které předpovídali analytici oslovení společností LSEG.
Celkový objem nápojů klesl o 3,1 %, přičemž růst tržeb byl způsoben spíše vyššími cenami než zvýšenou poptávkou. Objemy džbánků na vodu a sportovních nápojů vykazovaly odolnost, zatímco sycené nápoje zaznamenaly prudší pokles.
Ve Spojených státech se objemy prodeje rovněž snížily v důsledku nižšího spotřebitelského provozu, ekonomické nejistoty a načasování velikonočních svátků. Vyšší ceny a zaměření na prémiové výrobky s vysokou marží však pomohly zvýšit zisky, uvedla společnost.
Tržby vzrostly o 12,4 % na 57,04 miliardy pesos, zatímco čistý zisk vzrostl o přibližně 10 % na 4,14 miliardy pesos.