Analytik společnosti Wedbush Dan Ives, jeden z nejvýznamnějších dlouholetých býků společnosti Tesla, agresivně snížil cílovou cenu pro akcie z 550 na 315 USD s odkazem na sílící tlak v oblasti cel a zhoršující se globální krizi značky.
V nedělní silně formulované poznámce Ives popsal situaci jako „dvojí úder“ ekonomických škod a škod na pověsti, které by mohly změnit trajektorii společnosti Tesla.
„Ekonomický celní armagedon, který rozpoutala Trumpova administrativa, je podle našeho názoru pro společnost Tesla dvojitou ranou,“ napsal Ives.
Ačkoli je Tesla méně vystavena clům než starší američtí výrobci automobilů, jako jsou GM, Ford a Stellantis (NYSE:STLA), Ives poznamenal, že výrobce elektromobilů stále odebírá významný podíl dílů a baterií z Číny a dalších zahraničních trhů.
Analytik společnosti Wedbush Dan Ives, jeden z nejvýznamnějších dlouholetých býků společnosti Tesla, agresivně snížil cílovou cenu pro akcie z 550 na 315 USD s odkazem na sílící tlak v oblasti cel a zhoršující se globální krizi značky.
V nedělní silně formulované poznámce Ives popsal situaci jako „dvojí úder“ ekonomických škod a škod na pověsti, které by mohly změnit trajektorii společnosti Tesla.
„Ekonomický celní armagedon, který rozpoutala Trumpova administrativa, je podle našeho názoru pro společnost Tesla dvojitou ranou,“ napsal Ives.
Ačkoli je Tesla méně vystavena clům než starší američtí výrobci automobilů, jako jsou GM, Ford a Stellantis , Ives poznamenal, že výrobce elektromobilů stále odebírá významný podíl dílů a baterií z Číny a dalších zahraničních trhů.