Restaurant Brands International Inc. oznámila výsledky za první čtvrtletí, které nedosáhly očekávání analytiků, což ve středu ráno vedlo k poklesu akcií o 2 %.
Mateřská společnost Burger King, Tim Hortons a Popeyes vykázala upravený zisk na akcii ve výši 0,75 USD, což je méně než konsensuální odhad 0,78 USD. Tržby dosáhly 2,11 miliardy USD, což je méně než analytici očekávali (2,15 miliardy USD).
Konsolidované tržby za celý systém vzrostly meziročně o 2,8 % na 10,5 miliardy USD, a to díky 8,6% růstu na mezinárodních trzích. Globální srovnatelné tržby však vzrostly pouze o 0,1 %, respektive o více než 1 % po očištění o den navíc v roce 2024 kvůli přestupnému roku.
„I přes pomalejší start do roku dosahujeme solidního pokroku v realizaci základních principů našeho podnikání,“ uvedl generální ředitel Josh Kobza. “Máme jasné plány růstu pro všechny naše značky a jsme v silné pozici díky spolupráci s našimi franšízanty.“
Segment Tim Hortons zaznamenal stagnující růst tržeb v rámci celého systému a pokles srovnatelných tržeb o 0,1 %. Tržby Burger King v rámci celého systému poklesly o 1,7 % a srovnatelné tržby o 1,3 %.
Navzdory slabým výsledkům za první čtvrtletí vyjádřil Kobza optimismus ohledně zbytku roku 2025 a uvedl: „Ve druhém čtvrtletí zaznamenáváme povzbudivou dynamiku, která v kombinaci s odpovědným řízením nákladů znamená, že jsme na dobré cestě k dosažení lepších výsledků v průběhu celého roku a k dosažení alespoň 8% organického růstu upraveného provozního zisku v roce 2025.“
Restaurant Brands (NYSE:QSR) potvrdila svůj dlouhodobý výhled růstu srovnatelných tržeb o 3 % a organického upraveného provozního zisku o 8 % v průměru v letech 2024 až 2028. Společnost nyní očekává, že ke konci tohoto období dosáhne čistého růstu restaurací o 5 %.
Restaurant Brands International Inc. oznámila výsledky za první čtvrtletí, které nedosáhly očekávání analytiků, což ve středu ráno vedlo k poklesu akcií o 2 %.
Mateřská společnost Burger King, Tim Hortons a Popeyes vykázala upravený zisk na akcii ve výši 0,75 USD, což je méně než konsensuální odhad 0,78 USD. Tržby dosáhly 2,11 miliardy USD, což je méně než analytici očekávali .
Konsolidované tržby za celý systém vzrostly meziročně o 2,8 % na 10,5 miliardy USD, a to díky 8,6% růstu na mezinárodních trzích. Globální srovnatelné tržby však vzrostly pouze o 0,1 %, respektive o více než 1 % po očištění o den navíc v roce 2024 kvůli přestupnému roku.
„I přes pomalejší start do roku dosahujeme solidního pokroku v realizaci základních principů našeho podnikání,“ uvedl generální ředitel Josh Kobza. “Máme jasné plány růstu pro všechny naše značky a jsme v silné pozici díky spolupráci s našimi franšízanty.“
Segment Tim Hortons zaznamenal stagnující růst tržeb v rámci celého systému a pokles srovnatelných tržeb o 0,1 %. Tržby Burger King v rámci celého systému poklesly o 1,7 % a srovnatelné tržby o 1,3 %.
Navzdory slabým výsledkům za první čtvrtletí vyjádřil Kobza optimismus ohledně zbytku roku 2025 a uvedl: „Ve druhém čtvrtletí zaznamenáváme povzbudivou dynamiku, která v kombinaci s odpovědným řízením nákladů znamená, že jsme na dobré cestě k dosažení lepších výsledků v průběhu celého roku a k dosažení alespoň 8% organického růstu upraveného provozního zisku v roce 2025.“
Restaurant Brands potvrdila svůj dlouhodobý výhled růstu srovnatelných tržeb o 3 % a organického upraveného provozního zisku o 8 % v průměru v letech 2024 až 2028. Společnost nyní očekává, že ke konci tohoto období dosáhne čistého růstu restaurací o 5 %.