Společnost Bumble ve středu oznámila pokles tržeb za první čtvrtletí o více než 7 %, ale splnila odhady Wall Street, čímž uklidnila obavy investorů ohledně tvrdé konkurence v souvislosti s modernizací svých seznamovacích aplikací a snižováním nákladů.
Akcie společnosti v prodlouženém obchodování vyskošily o 7 %.
Odvětví online seznamování se potýká s klesající aktivitou uživatelů v důsledku přetrvávající inflace a nedostatku inovativních funkcí, což vedlo společnosti jako Bumble (NASDAQ:BMBL) a jejího většího konkurenta Match, mateřskou společnost Tinder, k vylepšení svých aplikací s cílem přilákat předplatitele.
Počet platících uživatelů aplikace Bumble poklesl o téměř 1 % na 2,7 milionu.
Bumble se zaměřuje na zlepšení uživatelské zkušenosti, aby podpořil růst. Společnost uvedla, že využívá umělou inteligenci k posílení bezpečnosti a ověřování, přičemž dále zlepšuje kvalitu dohazování a koučování v oblasti randění pomocí této funkce.
„Očekávám, že na základě toho, jak to popisuje vedení (přepracování), dojde k dalšímu zvýšení cen, které bude v souladu s tímto trendem. Důraz je kladen na zlepšení uživatelské zkušenosti,“ uvedl Chandler Willison, analytik společnosti M Science.
Bumble také podniká kroky ke snížení nákladů a snížil rozpočet na marketing o 20 milionů dolarů, uvedl v prohlášení po zveřejnění výsledků.
Očekává se, že tyto snahy přinesou tolik potřebnou úlevu provozovateli seznamovací aplikace, který v posledních čtvrtletích čelil výzvám v oblasti zajištění důvěry investorů.
Společnost Bumble ve středu oznámila pokles tržeb za první čtvrtletí o více než 7 %, ale splnila odhady Wall Street, čímž uklidnila obavy investorů ohledně tvrdé konkurence v souvislosti s modernizací svých seznamovacích aplikací a snižováním nákladů.
Akcie společnosti v prodlouženém obchodování vyskošily o 7 %.
Odvětví online seznamování se potýká s klesající aktivitou uživatelů v důsledku přetrvávající inflace a nedostatku inovativních funkcí, což vedlo společnosti jako Bumble a jejího většího konkurenta Match, mateřskou společnost Tinder, k vylepšení svých aplikací s cílem přilákat předplatitele.
Počet platících uživatelů aplikace Bumble poklesl o téměř 1 % na 2,7 milionu.
Bumble se zaměřuje na zlepšení uživatelské zkušenosti, aby podpořil růst. Společnost uvedla, že využívá umělou inteligenci k posílení bezpečnosti a ověřování, přičemž dále zlepšuje kvalitu dohazování a koučování v oblasti randění pomocí této funkce.
„Očekávám, že na základě toho, jak to popisuje vedení , dojde k dalšímu zvýšení cen, které bude v souladu s tímto trendem. Důraz je kladen na zlepšení uživatelské zkušenosti,“ uvedl Chandler Willison, analytik společnosti M Science.
Bumble také podniká kroky ke snížení nákladů a snížil rozpočet na marketing o 20 milionů dolarů, uvedl v prohlášení po zveřejnění výsledků.
Očekává se, že tyto snahy přinesou tolik potřebnou úlevu provozovateli seznamovací aplikace, který v posledních čtvrtletích čelil výzvám v oblasti zajištění důvěry investorů.