Společnost Restaurant Brands (NYSE:QSR) ve čtvrtek oznámila, že její tržby a zisk za první čtvrtletí zaostaly za odhady, a to kvůli slabé poptávce v restauracích řetězců Burger King a Tim Hortons na pozadí nejistoty související s cly.
Restaurační průmysl se potýká s pokračujícím poklesem tržeb, protože Američané, kteří dbají na rozpočet, se drží domácích jídel a upřednostňují výdaje na základní potřeby před stravováním v restauracích.
Americká ekonomika v prvním čtvrtletí poprvé za tři roky poklesla, což signalizuje, že spotřebitelé očekávají prudký růst cen produktů v důsledku eskalace globálních obchodních napětí.
Měnící se celní politika Trumpovy administrativy donutila podniky zvýšit ceny, aby ochránily své ziskové marže před rostoucími vstupními náklady a narušením dodavatelského řetězce.
Provozovatelé fastfoodových řetězců, jako jsou McDonald’s (NYSE:MCD), Domino’s, Chipotle (NYSE:CMG) a Starbucks (NASDAQ:SBUX), zaznamenali pokles tržeb a slabou poptávku spotřebitelů.
Zvýšené reklamní a propagační aktivity společnosti Restaurant Brands, jako například nabídka jídel za 5 dolarů, se u středních a nižších příjmových skupin nesetkaly s velkým ohlasem.
Srovnatelné tržby v segmentu Tim Hortons, který je největším zdrojem příjmů společnosti, poklesly v tomto čtvrtletí o 0,1 %, zatímco v Burger King poklesly o 1,3 %.
Chcete využít této příležitosti?
„Překvapilo nás, že Tim Hortons zaostal za svými konkurenty, kteří hovořili o silné pozici v Kanadě, včetně McDonald’s, Starbucks, Wendy’s (NASDAQ:WEN) a Yum!, zatímco tato značka byla teoretickým beneficientem hnutí „Buy Canadian“ (Nakupujte kanadské výrobky),“ řekl Andrew Charles, analytik společnosti TD Cowen Securities.
Společnost Restaurant Brands, jejíž akcie kótované na americké burze v předobchodním obchodování mírně poklesly na 67,44 USD, uvedla, že rostoucí ceny komodit, jako je káva, zvýšily náklady na její dodavatelský řetězec.
Společnost Restaurant Brands ve čtvrtek oznámila, že její tržby a zisk za první čtvrtletí zaostaly za odhady, a to kvůli slabé poptávce v restauracích řetězců Burger King a Tim Hortons na pozadí nejistoty související s cly.
Restaurační průmysl se potýká s pokračujícím poklesem tržeb, protože Američané, kteří dbají na rozpočet, se drží domácích jídel a upřednostňují výdaje na základní potřeby před stravováním v restauracích.
Americká ekonomika v prvním čtvrtletí poprvé za tři roky poklesla, což signalizuje, že spotřebitelé očekávají prudký růst cen produktů v důsledku eskalace globálních obchodních napětí.
Měnící se celní politika Trumpovy administrativy donutila podniky zvýšit ceny, aby ochránily své ziskové marže před rostoucími vstupními náklady a narušením dodavatelského řetězce.
Provozovatelé fastfoodových řetězců, jako jsou McDonald’s , Domino’s, Chipotle a Starbucks , zaznamenali pokles tržeb a slabou poptávku spotřebitelů.
Zvýšené reklamní a propagační aktivity společnosti Restaurant Brands, jako například nabídka jídel za 5 dolarů, se u středních a nižších příjmových skupin nesetkaly s velkým ohlasem.
Srovnatelné tržby v segmentu Tim Hortons, který je největším zdrojem příjmů společnosti, poklesly v tomto čtvrtletí o 0,1 %, zatímco v Burger King poklesly o 1,3 %.Chcete využít této příležitosti?
„Překvapilo nás, že Tim Hortons zaostal za svými konkurenty, kteří hovořili o silné pozici v Kanadě, včetně McDonald’s, Starbucks, Wendy’s a Yum!, zatímco tato značka byla teoretickým beneficientem hnutí „Buy Canadian“ ,“ řekl Andrew Charles, analytik společnosti TD Cowen Securities.
Společnost Restaurant Brands, jejíž akcie kótované na americké burze v předobchodním obchodování mírně poklesly na 67,44 USD, uvedla, že rostoucí ceny komodit, jako je káva, zvýšily náklady na její dodavatelský řetězec.
