Aplikace pro výuku jazyků Duolingo (NASDAQ:DUOL) ve čtvrtek oznámila, že její tržby za druhé čtvrtletí překonaly odhady Wall Street, a zvýšila své roční očekávané tržby, protože více uživatelů platí za předplatné s funkcemi umělé inteligence, což vedlo k 13% nárůstu jejích akcií v prodlouženém obchodování.
Duolingo funguje na modelu „freemium“, který všem uživatelům nabízí základní sadu funkcí zdarma a další funkce jsou k dispozici prostřednictvím předplatného Super a Max využívajícího umělou inteligenci.
Uživatelé s předplatným Max mohou procvičovat konverzace prostřednictvím videohovorů s chatbotem a získat přístup k analýze chyb a zpětné vazbě.
Po postupném zavedení jsou funkce umělé inteligence Duolingo k dispozici drtivé většině uživatelů, což podporuje růst tržeb.
Finanční ředitel Matt Skaruppa řekl agentuře Reuters, že první čtvrtletí těží z dobrých výsledků tarifů Max a rodinných tarifů, kampaně na sociálních médiích založené na maskotu společnosti a novoroční akce na konci prosince a začátku letošního roku, která přilákala více uživatelů.
Duolingo očekává tržby za druhé čtvrtletí v rozmezí 238,5 milionu až 241,5 milionu dolarů, což je podle údajů LSEG výrazně nad odhadem analytiků ve výši 233,8 milionu dolarů.

Aplikace pro výuku jazyků Duolingo ve čtvrtek oznámila, že její tržby za druhé čtvrtletí překonaly odhady Wall Street, a zvýšila své roční očekávané tržby, protože více uživatelů platí za předplatné s funkcemi umělé inteligence, což vedlo k 13% nárůstu jejích akcií v prodlouženém obchodování.
Duolingo funguje na modelu „freemium“, který všem uživatelům nabízí základní sadu funkcí zdarma a další funkce jsou k dispozici prostřednictvím předplatného Super a Max využívajícího umělou inteligenci.
Uživatelé s předplatným Max mohou procvičovat konverzace prostřednictvím videohovorů s chatbotem a získat přístup k analýze chyb a zpětné vazbě.
Po postupném zavedení jsou funkce umělé inteligence Duolingo k dispozici drtivé většině uživatelů, což podporuje růst tržeb.
Finanční ředitel Matt Skaruppa řekl agentuře Reuters, že první čtvrtletí těží z dobrých výsledků tarifů Max a rodinných tarifů, kampaně na sociálních médiích založené na maskotu společnosti a novoroční akce na konci prosince a začátku letošního roku, která přilákala více uživatelů.
Duolingo očekává tržby za druhé čtvrtletí v rozmezí 238,5 milionu až 241,5 milionu dolarů, což je podle údajů LSEG výrazně nad odhadem analytiků ve výši 233,8 milionu dolarů.