Společnost InterContinental Hotels Group, vlastník značek jako Holiday Inn, uvedla ve čtvrtek, že je na dobré cestě splnit očekávání analytiků ohledně zisku, když zaznamenala silný růst příjmů z pokojů v USA, který překonal konkurenci.
Spojené státy jsou pro IHG největším trhem, který čelí zvýšenému riziku recese kvůli globální obchodní válce vyvolané cly prezidenta Donalda Trumpa. To vedlo konkurenty jako Marriott a Hilton ke snížení ročních výhledů.
IHG oznámila růst příjmů z pokojů v USA o 3,5 % za tři měsíce do 31. března, oproti poklesu o 1,9 % ve stejném období loňského roku. Tento růst předčil výkon Hiltonu i kombinované výsledky Marriottu v USA a Kanadě.
Skupina uvedla, že její globální příjmy pokračují v růstu i ve druhém čtvrtletí, i když upozornila na určité zpomalení ekonomických indikátorů. Sází především na domácí poptávku v USA, protože mezinárodní cestování do USA ochlazuje.
Oživení na americkém trhu pomáhá vyrovnat slabší poptávku v Číně. Přesto společnost očekává, že tržby na dostupný pokoj
„IHG je převážně střednětržní franšízový hotelový řetězec, a očekáváme, že bude odolný vůči hospodářskému zpomalení,“ uvedli analytici Peel Hunt s tím, že akcie společnosti považují za podhodnocené.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky