Společnost InterContinental Hotels Group, vlastník značek jako Holiday Inn, uvedla ve čtvrtek, že je na dobré cestě splnit očekávání analytiků ohledně zisku, když zaznamenala silný růst příjmů z pokojů v USA, který překonal konkurenci.
Spojené státy jsou pro IHG největším trhem, který čelí zvýšenému riziku recese kvůli globální obchodní válce vyvolané cly prezidenta Donalda Trumpa. To vedlo konkurenty jako Marriott a Hilton ke snížení ročních výhledů.
IHG oznámila růst příjmů z pokojů v USA o 3,5 % za tři měsíce do 31. března, oproti poklesu o 1,9 % ve stejném období loňského roku. Tento růst předčil výkon Hiltonu i kombinované výsledky Marriottu v USA a Kanadě.
Skupina uvedla, že její globální příjmy pokračují v růstu i ve druhém čtvrtletí, i když upozornila na určité zpomalení ekonomických indikátorů. Sází především na domácí poptávku v USA, protože mezinárodní cestování do USA ochlazuje.
Oživení na americkém trhu pomáhá vyrovnat slabší poptávku v Číně. Přesto společnost očekává, že tržby na dostupný pokoj (RevPAR) v roce 2025 budou mírně pod konsensem analytiků, který činí 2,3 %, uvedl finanční ředitel Michael Glover.
„IHG je převážně střednětržní franšízový hotelový řetězec, a očekáváme, že bude odolný vůči hospodářskému zpomalení,“ uvedli analytici Peel Hunt s tím, že akcie společnosti považují za podhodnocené.

Společnost InterContinental Hotels Group, vlastník značek jako Holiday Inn, uvedla ve čtvrtek, že je na dobré cestě splnit očekávání analytiků ohledně zisku, když zaznamenala silný růst příjmů z pokojů v USA, který překonal konkurenci.
Spojené státy jsou pro IHG největším trhem, který čelí zvýšenému riziku recese kvůli globální obchodní válce vyvolané cly prezidenta Donalda Trumpa. To vedlo konkurenty jako Marriott a Hilton ke snížení ročních výhledů.
IHG oznámila růst příjmů z pokojů v USA o 3,5 % za tři měsíce do 31. března, oproti poklesu o 1,9 % ve stejném období loňského roku. Tento růst předčil výkon Hiltonu i kombinované výsledky Marriottu v USA a Kanadě.
Skupina uvedla, že její globální příjmy pokračují v růstu i ve druhém čtvrtletí, i když upozornila na určité zpomalení ekonomických indikátorů. Sází především na domácí poptávku v USA, protože mezinárodní cestování do USA ochlazuje.
Oživení na americkém trhu pomáhá vyrovnat slabší poptávku v Číně. Přesto společnost očekává, že tržby na dostupný pokoj v roce 2025 budou mírně pod konsensem analytiků, který činí 2,3 %, uvedl finanční ředitel Michael Glover.
„IHG je převážně střednětržní franšízový hotelový řetězec, a očekáváme, že bude odolný vůči hospodářskému zpomalení,“ uvedli analytici Peel Hunt s tím, že akcie společnosti považují za podhodnocené.
