Nástroje umělé inteligence společnosti JPMorgan Chase jí umožnily zvýšit tržby od bohatých klientů a zvládnout desítky žádostí od znepokojených zákazníků i během dubnového propadu trhů, uvedl generální ředitel banky pro správu aktiv a majetku.
Největší americká úvěrová instituce spolu s ostatními bankami v tomto odvětví stále více využívá AI. Goldman Sachs zavádí generativního asistenta AI pro své bankéře, obchodníky a správce aktiv, zatímco Morgan Stanley vyvinul ve spolupráci s OpenAI chatbota pro své finanční poradce.
Nástroje AI společnosti JPMorgan výrazně zrychlily tempo, jakým mohli její bankéři poskytovat výzkumné a investiční poradenství bohatým klientům minulý měsíc, kdy oznámení USA o zavedení cel smazalo z akciového trhu biliony dolarů.
„V posledních několika týdnech došlo na trhu k několika výkyvům, které nejsou v normálním rozsahu, což velmi komplikuje přemýšlení o všech klientech a všech věcech, které je třeba udělat,“ řekla agentuře Reuters Mary Erdoes, generální ředitelka JPMorgan pro správu aktiv a majetku. Výkonné nástroje AI pomohly poradcům rychle vyřídit požadavky klientů tím, že získaly data o jejich obchodních vzorcích a předvídaly dotazy, uvedla.
V dnech kolem oznámení cel amerického prezidenta Donalda Trumpa minulý měsíc zaznamenaly americké akciové trhy rekordní objem obchodů za jeden den a některé z nejprudších výkyvů v rámci jednoho dne za posledních 50 let.
Volatilita přiměla jednotlivé investory, aby se obrátili na své bankéře s žádostí o radu, uvedla Erdoes.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky