Čínská společnost Meituan, která je lídrem v oblasti rozvozu jídla, v pondělí oznámila neočekávaný 18,1% nárůst čtvrtletních tržeb, protože se zaměřila na nabídku produktů a služeb s dobrým poměrem ceny a kvality pro čínské spotřebitele, kteří dbají na rozpočet.
Meituan, která provozuje univerzální aplikaci nabízející řadu služeb od sdílení jízdních kol po rezervaci vstupenek a mapování, zveřejnila tržby za první čtvrtletí končící 31. březnem.
Společnost vykázala tržby ve výši 86,6 miliardy juanů (12,1 miliardy dolarů), což představuje výrazný nárůst oproti 73,3 miliardám juanů vydělaným ve stejném období předchozího roku.
Strategie společnosti zaměřená na cenově citlivé spotřebitele s dostupnými produkty a službami se evidentně vyplatila a vedla k vyššímu než očekávanému nárůstu čtvrtletních tržeb.
Čínská společnost Meituan, která je lídrem v oblasti rozvozu jídla, v pondělí oznámila neočekávaný 18,1% nárůst čtvrtletních tržeb, protože se zaměřila na nabídku produktů a služeb s dobrým poměrem ceny a kvality pro čínské spotřebitele, kteří dbají na rozpočet.
Meituan, která provozuje univerzální aplikaci nabízející řadu služeb od sdílení jízdních kol po rezervaci vstupenek a mapování, zveřejnila tržby za první čtvrtletí končící 31. březnem.
Společnost vykázala tržby ve výši 86,6 miliardy juanů , což představuje výrazný nárůst oproti 73,3 miliardám juanů vydělaným ve stejném období předchozího roku.
Strategie společnosti zaměřená na cenově citlivé spotřebitele s dostupnými produkty a službami se evidentně vyplatila a vedla k vyššímu než očekávanému nárůstu čtvrtletních tržeb.