Společnost Musti Group Oyj (HE:MUSTI) zveřejnila ve středu výsledky za druhé čtvrtletí, které vykázaly upravenou marži EBITA ve výši 2,2 % a upravenou marži EBITDA ve výši 10,6 %.
Tržby společnosti za druhé čtvrtletí byly vykázány ve výši 119,8 milionu EUR.
Upravená EBITA a EBITDA za čtvrtletí činily 2,7 milionu EUR, respektive 12,7 milionu EUR. Hrubá marže za dané období dosáhla 42,5 %.
Navzdory slabší poptávce v uplynulém roce a nejistotám v oblasti obchodní politiky se skupina Musti Group domnívá, že dlouhodobý trend v oblasti péče o domácí mazlíčky bude pokračovat.
Očekávání společnosti na základě nejnovějších údajů naznačují, že trh se začíná vracet k dlouhodobému trendu.
Musti Group rovněž oznámila, že pokračuje v aktivním hledání nových příležitostí na stávajících i nových trzích.
Společnost Musti Group Oyj zveřejnila ve středu výsledky za druhé čtvrtletí, které vykázaly upravenou marži EBITA ve výši 2,2 % a upravenou marži EBITDA ve výši 10,6 %.
Tržby společnosti za druhé čtvrtletí byly vykázány ve výši 119,8 milionu EUR.
Upravená EBITA a EBITDA za čtvrtletí činily 2,7 milionu EUR, respektive 12,7 milionu EUR. Hrubá marže za dané období dosáhla 42,5 %.
Navzdory slabší poptávce v uplynulém roce a nejistotám v oblasti obchodní politiky se skupina Musti Group domnívá, že dlouhodobý trend v oblasti péče o domácí mazlíčky bude pokračovat.
Očekávání společnosti na základě nejnovějších údajů naznačují, že trh se začíná vracet k dlouhodobému trendu.
Musti Group rovněž oznámila, že pokračuje v aktivním hledání nových příležitostí na stávajících i nových trzích.