Více než šest týdnů poté, co Amazon.com (NASDAQ:AMZN) začal zavádět nový generativní hlasový asistent Alexa+ s umělou inteligencí pro stovky tisíc lidí, existuje jen málo důkazů, že se dostal do rukou běžných zákazníků.
Nová služba měla být triumfem Amazonu po několika odkladech v modernizaci Alexy v éře chatbotů s umělou inteligencí, jako je ChatGPT. Společnost naznačila její význam tím, že na únorovou tiskovou konferenci v New Yorku pozvala generálního ředitele Andyho Jassyho, který předvedl schopnosti Alexy+ a slíbil zákazníkům, že koncem března začnou dostávat pozvánky k přístupu.
„Zdá se, že ji nikdo ve skutečnosti nemá,“ řekl Avi (JO:AVIJ) Greengart, vedoucí analytik společnosti Techsponential, který se zúčastnil akce, na které byla Alexa+ představena. ‚To odpovídá vzorci mnoha společností, které oznamují služby nebo produkty, když jsou téměř hotové, ale ještě ne úplně – ten poslední krok je mnohem delší, než očekávaly,‘ řekl.
V marné snaze najít skutečné uživatele Alexa+ prohledala agentura Reuters desítky zpravodajských webů, YouTube, TikTok, X, BlueSky a Instagram a Facebook společnosti Meta (NASDAQ:META), stejně jako Twitch společnosti Amazon a recenze hlasových asistentů Echo na Amazon.com. Dva uživatelé, kteří se vyjádřili na Redditu, tvrdili, že službu používají, ale agentuře Reuters neposkytli žádné důkazy a jejich totožnost se nepodařilo ověřit.
„Stovky tisíc zákazníků nyní mají přístup k Alexa+ – samozřejmě někteří z nich jsou zaměstnanci a jejich rodiny, ale drtivá většina jsou zákazníci, kteří požádali o předčasný přístup,“ uvedl mluvčí Amazonu. To je nárůst oproti přibližně 100 000 uživatelů, které Amazon oznámil 1. května.
Více než šest týdnů poté, co Amazon.com začal zavádět nový generativní hlasový asistent Alexa+ s umělou inteligencí pro stovky tisíc lidí, existuje jen málo důkazů, že se dostal do rukou běžných zákazníků.
Nová služba měla být triumfem Amazonu po několika odkladech v modernizaci Alexy v éře chatbotů s umělou inteligencí, jako je ChatGPT. Společnost naznačila její význam tím, že na únorovou tiskovou konferenci v New Yorku pozvala generálního ředitele Andyho Jassyho, který předvedl schopnosti Alexy+ a slíbil zákazníkům, že koncem března začnou dostávat pozvánky k přístupu.
„Zdá se, že ji nikdo ve skutečnosti nemá,“ řekl Avi Greengart, vedoucí analytik společnosti Techsponential, který se zúčastnil akce, na které byla Alexa+ představena. ‚To odpovídá vzorci mnoha společností, které oznamují služby nebo produkty, když jsou téměř hotové, ale ještě ne úplně – ten poslední krok je mnohem delší, než očekávaly,‘ řekl.
V marné snaze najít skutečné uživatele Alexa+ prohledala agentura Reuters desítky zpravodajských webů, YouTube, TikTok, X, BlueSky a Instagram a Facebook společnosti Meta , stejně jako Twitch společnosti Amazon a recenze hlasových asistentů Echo na Amazon.com. Dva uživatelé, kteří se vyjádřili na Redditu, tvrdili, že službu používají, ale agentuře Reuters neposkytli žádné důkazy a jejich totožnost se nepodařilo ověřit.
„Stovky tisíc zákazníků nyní mají přístup k Alexa+ – samozřejmě někteří z nich jsou zaměstnanci a jejich rodiny, ale drtivá většina jsou zákazníci, kteří požádali o předčasný přístup,“ uvedl mluvčí Amazonu. To je nárůst oproti přibližně 100 000 uživatelů, které Amazon oznámil 1. května.